
Η APM ανέλαβε και επισήμως τη διαχείριση του Skandia Container Terminal στο λιμάνι του Gothenburg, το οποίο μετονομάζεται σε APM Terminals Global Port. Τον Οκτώβριο του 2011 η APM Terminals υπέγραψε συμφωνία με το λιμάνι του Gothenburg για να αναλάβει την διαχείριση του τερματικού σταθμού εμπορευματοκιβωτίων. Τον Δεκέμβριο εγκρίθηκε η συμφωνία από την Σουηδική Αρχή Ανταγωνισμού.
Η APM Terminals θα διαχειριστεί τον τερματικό σταθμό για μία περίοδο 25 ετών, ενώ αναλαμβάνει την υποχρέωση πραγματοποίησης επενδύσεων οι οποίες περιλαμβάνουν την αγορά τριών νέων γερανογεφυρών super-post Panamax, ώστε ο τερματικός σταθμός να είναι σε θέση να εξυπηρετήσει τα μεγαλύτερα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων. Το λιμάνι του Gothenburg θα εξακολουθήσει να είναι ο ιδιοκτήτης της γης, των προβλητών και των κτιρίων του τερματικού σταθμού.
Ο Kim Fejifer, διευθύνων σύμβουλος της APM Terminals τόνισε ότι είναι εντυπωσιασμένος με τις προσπάθειες και τα σχέδια παραχώρησης του τερματικού σταθμού, καθώς και με τον χρόνο που απαιτήθηκε για την ολοκλήρωση της συμφωνίας. Στόχος της APM Terminals όπως είπε, είναι να καταστήσει, σε συνεργασία με το λιμάνι του Gothenburg, τον τερματικό σταθμό ως ένα από τους μεγαλύτερους στην Βόρεια Ευρώπη.
Ο τερματικός σταθμός εμπορευματοκιβωτίων του Gothenburg είναι ο μεγαλύτερος στην Σκανδιναβία και διακινεί περίπου 8000.000 TEU κάθε χρόνο (το 60% της συνολικής διακίνησης της Σουηδίας). Ο τερματικός σταθμός αποτελεί την διέξοδο για πολλά από τα φορτία της Σουηδίας και της Νορβηγίας.
Περισσότερα για τις παραχωρήσεις λιμένων και τερματικών σταθμών @ www.PortEconomics.gr
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η εμπιστοσύνη των πλοιοκτητών στα ναυπηγεία της Κίνας διαφαίνεται αμείωτη. Πρόσφατα, η γερμανική ναυτιλιακή εταιρεία TT-Line υπέγραψε με το ναυπηγείο CMI Jinling Shipyard επιστολή…
Ύστερα από διαπραγματεύσεις η φήφιση του IMO Net-Zero Framework αναβλήθηκε για ένα έτος. Υπενθυμίζεται ότι, τόσο η Ελλάδα, όσο και η Κύπρος ήταν ανάμεσα…
Ο κ. Ιωάννης Ν. Κοτζιάς, Πρόεδρος του Συνδέσμου Ελλήνων Ναυλομεσιτών (Hellenic Shipbrokers Association – HSA), συναντήθηκε με την Υφυπουργό Ναυτιλίας της Κυπριακής Δημοκρατίας, κα…
Ανάμεικτα ήταν τα συναισθήματα στη ναυλαγορά των LNG carriers την τελευταία εβδομάδα, με τους ναύλους ανατολικά και δυτικά του Σουέζ να καταγράφουν αντίρροπες μεταβολές.…
Η αμερικανική κυβέρνηση επέμεινε ότι οι περιορισμοί τους οποίους επέβαλε το Πεκίνο στις εξαγωγές σπάνιων γαιών θα έχουν αρνητικές συνέπειες για όλον τον κόσμο…
Σημαντικές αναταραχές υφίσταται ο λιμένας της Αμβέρσας-Μπριζ, καθώς η απεργία των πλοηγών έχει φέρει τα πάνω κάτω στις παραδόσεις πετρελαίου στον βελγικό λιμένα. Σύμφωνα…
Η νοτιοκορεατική Hanwha Ocean βρίσκεται στο στόχαστρο του Πεκίνου, το οποίο κατηγορεί τον ναυπηγικό κολοσσό για συμμετοχή στην πρόσφατη έρευνα των ΗΠΑ με στόχο…
Ένα υγραεριοφόρο πλοίο με σημαία Καμερούν εξέπεμψε σήμα κινδύνου έπειτα από έκρηξη που σημειώθηκε σε αυτό την ώρα που έπλεε στα ανοικτά των ακτών…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ