
Η Ένωση Επιχειρήσεων Ναυτιλίας σχολιάζει την επανίδρυση του υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας και τα δρώμενα με το Ρωσικό Νηογνώμονα:
«Πολύς λόγος έχει γίνει τελευταία για την επανίδρυση του υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας. Το θέμα αυτό στάθηκε αφορμή ακόμη και για την παραίτηση ενός στενού συνεργάτη του Πρωθυπουργού. Παρόλα αυτά, το ΥΕΝ δεν επανιδρύθηκε. Δεν γνωρίζουμε αν η λέξη «επανίδρυση» ξυπνά κακές μνήμες στην Κυβέρνηση και γι΄ αυτό απορρίπτει σταθερά το αίτημα, είναι όμως γεγονός ότι η συνεχής μεταφορά αρμοδιοτήτων ανάμεσα σε Υπουργεία μόνο κακό μπορεί να κάνει στον κλάδο.
Ακριβώς λόγω αυτού του κατακερματισμού και αυτής της ασυνεννοησίας μεταξύ υπηρεσιών του πρώην ΥΕΝ, ένα διαδικαστικό/οικονομικό/καταστατικό θέμα μεταξύ του Ρωσικού Νηογνώμονα και του τοπικού αντιπροσώπου του μεταμορφώθηκε σε μείζον ζήτημα, τα πιστοποιητικά που είχαν εκδοθεί θεωρήθηκαν μη έγκυρα με αποτέλεσμα αρκετά επιβατηγά πλοία να υποχρεωθούν να διακόψουν την εκτέλεση των δρομολογίων τους.
Δυστυχώς, για μια ακόμη φορά οι Έλληνες πλοιοκτήτες βρίσκονται στο στόχαστρο και τιμωρούνται χωρίς να έχουν φταίξει σε τίποτε. Τα Ελληνικά ακτοπλοϊκά πλοία δεν έχουν τίποτε να φοβηθούν σε θέματα ασφαλείας και δεν έχουν καμία ανάγκη να καταφύγουν σε παράνομες μεθόδους και πλαστογραφίες προκειμένου να διαπιστωθεί η αξιοπλοΐα τους.
Για την επίλυση του όλου ζητήματος και την άμεση έναρξη δρομολογίων των πλοίων αυτών θα πρέπει να επανενεργοποιηθεί το άρθρο 11 του ΠΔ 32/1997».
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στις 16 Νοεμβρίου 1916, το HMHS Britannic, επιταγμένο από το Βρετανικό Ναυαρχείο, για να μετατραπεί σε πλωτό νοσοκομείο κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ενώ έπλεε…
Καθώς ο «σκιώδης στόλος» βρίσκεται στη «μέγγενη» των δυτικών κυρώσεων, μια ριζοσπαστική απόφαση του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα διαχείρισης λιμένων της Ινδίας έρχεται να εντείνει…
Η ναυτιλία ξηρού φορτίου βρίσκεται σε μια εποχή έντονων πιέσεων για μείωση εκπομπών και κόστους, κατά την οποία η βελτιστοποίηση κάθε μεμονωμένου ταξιδιού αποκτά…
Εκπρόσωπος των κινεζικών ενόπλων δυνάμεων προειδοποίησε στις 14 Σεπτεμβρίου τις Φιλιππίνες να αποφύγουν τις προκλήσεις στη Νότια Σινική Θάλασσα, μετά τη διεξαγωγή περιπολιών «ρουτίνας»…
Με γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το μπαράζ συμφωνιών της εθνικής εταιρείας φυσικού αερίου της Νότιας Κορέας, KOGAS, για την εξασφάλιση εισαγωγών LNG. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…
Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…
Την παράδοση 100 εμπορικών αεροσκαφών ετησίως από το 2028 αναμένει να επιτύχει η Embraer, σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της στο Reuters, o οποίος…
Στον απόηχο της πρόσφατης απόφασης του OPEC+ να αυξήσει την παραγωγή του, ο Οργανισμός δημοσίευσε τις εκτιμήσεις του για τις προοπτικές της παγκόσμιας αγοράς…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ