Τα λιμάνια της Κίνας που προστέθηκαν στις Ελεγχόμενες Περιοχές Εκπομπών Καυσαερίων

Τα λιμάνια της Κίνας που προστέθηκαν στις Ελεγχόμενες Περιοχές Εκπομπών Καυσαερίων

229
Τα λιμάνια της Κίνας που προστέθηκαν στις Ελεγχόμενες Περιοχές Εκπομπών Καυσαερίων

Ήδη είναι γνωστός στις ναυτιλιακές εταιρίες ο κανονισμός της Κίνας που ισχύει από 1-4-2016 και αφορά στην περιεκτικότητα σε θείο των καυσίμων των πλοίων( δεν πρέπει να υπερβαίνει 0,5%mm) κατά τις ώρες που αυτά παραμένουν παραβεβλημένα στα λιμάνια Sanghai, Nigbo-Zhoushan, Suzhou και Nantong. Ο χρόνος χαμηλών εκπομπών για το λιμάνι της Sanghai ορίζεται από το πρώτο κάβο που δένει το πλοίο στην προβλήτα μέχρι την πλήρη απόδεση του πλοίου ενώ για τα υπόλοιπα τρία λιμάνια ο χρόνος για τις χαμηλές εκπομπές αρχίζει με την άφιξη του πλοίου και τελειώνει με την αναχώρηση του. Στα παραπάνω λιμάνια προστέθηκε και το λιμάνι Shenzhen από την  1-10-2016.

Από 1-1-2017 στην παραπάνω λίστα των Ελεγχόμενων Περιοχών Εκπομπών σύμφωνα με εγκύκλιο που εκδόθηκε από το κινεζικό γραφείο Hatai Insurance Agency $ Consultant Service Limited προστέθηκαν και τα λιμάνια Tianjin, Qinhuangdao, Tangshan, Huanghua, Guangzhou and Zhuhai ανεβάζοντας των αριθμό των μεγάλων λιμανιών της Κίνας σε έντεκα.

Στην ίδια εγκύκλιο αναφέρεται ότι από 1-1-2018 όλα τα λιμάνια της Κίνας θεωρούνται ECAS και για όλη τη χρονική περίοδο παραμονής του πλοίου ενώ από 1-1-2019 τα πλοία πρέπει να χρησιμοποιούν καύσιμο χαμηλής περιεκτικότητας σε θείο πριν την είσοδο τους σε ελεγχόμενες περιοχές. Οι εταιρίες επομένως πρέπει να επαναπροσδιορίσουν τον εφοδιασμό των πλοίων τους με τα κατάλληλα καύσιμα για να αποφύγουν καθυστερήσεις και πρόστιμα που μπορεί να τους επιβληθούν από τη μη συμμόρφωση.

Η εφαρμογή του παραπάνω κανονισμού σε μια χώρα που το τελευταίο της πρόβλημα είναι η ρύπανση από τα καύσιμα των πλοίων έρχεται να αυξήσει ακόμα περισσότερο το λειτουργικό κόστος των πλοίων σε λιμάνια με μεγάλη εμπορική δραστηριότητα και μεγάλο αριθμό αφίξεων πλοίων σε καθημερινή βάση.