Page 81 - ΝΑΥΤΙΚΑ ΧΡΟΝΙΚΑ - June July 2023
P. 81
ρούν να βοηθήσουν στη διαμόρφωση ενός καλύτερου 1-3 FINAL 2023-06.pdf 1 22/5/2023 1:19:46
μέλλοντος, του μέλλοντος που θα πρέπει να ηγηθούν
μόλις αποκτήσουν την απαιτούμενη εμπειρία.
Έχω την ευκαιρία να συνεργάζομαι με μερικούς νέους
επαγγελματίες της γενιάς Z και μπορώ να πω ότι
εκτιμούν και επιζητούν την εκπαίδευση, αν και είναι
ανυπόμονοι. Αλλά ποιος μπορεί να τους κατηγορήσει;
Έχουν μεγαλώσει σε μια εποχή που τα πάντα είναι
πολύ γρήγορα.
Ποιο είναι το πιο συχνό σας αίτημα προς
τη βιομηχανία αερομεταφορών; Πιστεύετε
ότι οι αερομεταφορές υποστηρίζουν έναν
ανοικτό και διαρκή διάλογο με τη ναυτι-
λιακή βιομηχανία, ιδίως όσον αφορά την
τιμολογιακή πολιτική των εισιτηρίων;
Οι υπηρεσίες των αερομεταφορών είναι ζωτικής
σημασίας για τον κλάδο μας. Χρησιμοποιούμε αερο-
σκάφη για τη μετακίνηση ναυτικών και στελεχών μας
σε όλο τον κόσμο για επαγγελματικούς σκοπούς.
Η ζήτησή μας για αεροπορικά εισιτήρια δεν τελειώ-
νει ποτέ, ανεξαρτήτως πανδημίας ή οποιασδήποτε
κρίσης ή κατάστασης που μπορεί να επηρεάσει, για
παράδειγμα, τον τουρισμό, ο οποίος είναι μια άλλη
σημαντική πηγή εσόδων για τις αερομεταφορές. C
Το γεγονός ότι τα ταξίδια των ναυτικών «γέμιζαν» τα M
αεροπλάνα κατά την εποχή της πανδημίας, παρά το Y
υψηλό κόστος (λόγω της περιορισμένης χωρητικότη- CM
τας των αεροσκαφών), φοβάμαι ότι θα σημάνει στα- MY
θεροποίηση των τιμών εισιτηρίων για τις μετακινήσεις
CY
ναυτικών, σε επίπεδα πολύ υψηλότερα σε σχέση με
CMY
την προ πανδημίας εποχή.
Λόγω του μεγάλου όγκου των εισιτηρίων που αγο- K
ράζουμε, συνήθως ζητάμε καλύτερες τιμές, αλλά και
πάλι οι τιμές παραμένουν πολύ υψηλές. Στο παρελθόν,
συνήθως μας προσέγγιζαν οι αεροπορικές εταιρείες
με καλές προσφορές. Αυτές οι προσπάθειες είναι
πλέον περιορισμένες.
Επίσης, έχουμε ζητήσει αύξηση της διαθεσιμότητας
των θέσεων –η οποία ήταν εφιάλτης κατά τη διάρκεια
της COVID–, καθώς πλέον είναι αυξημένη η ζήτηση
γενικά για αεροπορικά ταξίδια.
Ένα άλλο ζήτημα είναι οι καθυστερήσεις και οι αντα-
ποκρίσεις που συχνά χάνονται λόγω καθυστερήσεων
ή ακυρώσεων. Ένα πλοίο δεν μπορεί να περιμένει τον
ναυτικό να επιβιβαστεί στην επόμενη πτήση.
Οι αερομεταφορές θα πρέπει να κατανοήσουν ότι η
ναυτιλία αποτελεί ένα ιδιαίτερο μέρος των μεταφορών
και ως εκ τούτου θα πρέπει να υιοθετηθούν ειδικές
πολιτικές γι’ αυτήν, όπως είναι τα desks για ναυτι-
κούς και αίθουσες αναμονής ναυτικών σε μεγάλους
κόμβους.
Καλούμε σε έναν μεγαλύτερο και ουσιαστικό διάλογο
με τη βιομηχανία αερομεταφορών για τα αμοιβαία
οφέλη των κλάδων και των αγορών που εξυπηρε-
τούμε.
81
CERTIFIED
MANAGEMENT
SYSTEM
EN ISO 27001:2013 00.15.0310
EN ISO 22301:2019 00.24.0194