Page 103 - ΝΑΥΤΙΚΑ ΧΡΟΝΙΚΑ - Ιανουάριος 2023
P. 103
Με την ευγενική χορηγία
Περισσότεροι από
έναν τύποι πλοίων
14,8% (83)
24,3% (137)
Άλλου
τύπου
Tankers
5,2% (29)
Γράφημα 2 μενόπλοιων είναι ο ισχυρότερος στον Παράλληλα, ένα σημαντικό μέρος των
Η κατανομή των εταιρειών βάσει πλανήτη σε όρους αξίας, ενώ εκείνος εταιρειών (15% – 83 εταιρείες) διαχει-
του τύπου πλοίου που διαχειρίζο- των bulk carriers είναι οριακά δεύτε- ρίζονται διαφοροποιημένους στόλους
νται (στην παρένθεση εμφανίζε-
ται ο αριθμός των διαχειριστριών ρος, καθώς στην πρώτη θέση βρίσκε- και, συνεπώς, δραστηριοποιούνται σε
εταιρειών) ται ο κινεζικών συμφερόντων, που έχει πολλαπλές αγορές.
αξία $56,487 δισ. Αξίζει να σημειωθεί Σημειώνεται ότι 29 εταιρείες διαχει-
ότι οι αξίες των bulk carriers, αλλά ρίζονται αποκλειστικά πλοία άλλου
και των containerships, κυμαίνονταν τύπου. O στόλος τους αποτελείται
σε ιδιαίτερα υψηλά επίπεδα τη συγκε- από 142 πλοία, εκ των οποίων τα 64
κριμένη περίοδο. (45,1%) είναι πλοία μεταφοράς οχη-
Το ποσοστό των εταιρειών που διαχει- μάτων, τα 42 (29,6%) πλοία γενικού
ρίζονται αποκλειστικά containerships φορτίου, τα 28 (19,7%) πλοία-ψυγεία
ή υγραεριοφόρα είναι σαφώς μικρό- και τα οκτώ (0,06%) cement carriers.
τερο. Δέκα εταιρείες διαχειρίζονται Στην πλειονότητά τους αυτές οι εται-
αποκλειστικά containerships, οκτώ ρείες είναι μικρού μεγέθους: 22 είναι
εταιρείες αποκλειστικά LNG carriers μικρού μεγέθους, πέντε είναι μεσαίου
και επτά εταιρείες αποκλειστικά μεγέθους και δύο μεγάλου μεγέθους.
LPG carriers.
101