
Η Stena RoRo επεκτείνει την εμπιστοσύνη της στα κινεζικά ναυπηγεία με την τοποθέτηση μιας ακόμα παραγγελίας.
Ειδικότερα, η σουηδική ναυτιλιακή εταιρεία υπέγραψε επιστολή προθέσεων (LOI) με τα ναυπηγεία Weihai για 2+2+2 RoRo, χωρητικότητας 3.000-4.700 lane meters. Σύμφωνα μάλιστα με ανάρτηση της εταιρείας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, η συγκεκριμένη συμφωνία είναι μια στρατηγική επένδυση για τη Stena σε έναν τομέα που για μεγάλο χρονικό διάστημα παρουσίασε μεγάλη έλλειψη επενδύσεων.
Ο σχεδιασμός των εν λόγω πλοίων, C-Flexer, βασίζεται στους σχεδιασμούς των παλαιότερων αλλά επιτυχημένων «μοντέλων» E-Flexer και NewMax. Είναι άξιο αναφοράς ότι τα νέα πλοία αναμένεται να είναι εξαιρετικά αποδοτικά, με κινητήρες future-fuel ready, ενώ θα είναι εξοπλισμένα με ένα υβριδικό σύστημα μπαταριών.
«Αυτά τα πλοία θα κατασκευαστούν για το σήμερα και θα σχεδιαστούν για το αύριο», δήλωσε ο Per Westling, Διευθύνων Σύμβουλος της Stena RoRo.
Σε ό,τι αφορά τα τεχνικά χαρακτηριστικά τους, τα εν λόγω πλοία θα διαθέτουν μήκος 200 μ., βύθισμα 7,3 μ., ενώ θα πλέουν με υπηρεσιακή ταχύτητα 21 κόμβων.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Το αμερικανικό υπουργείο Οικονομικών ανακοίνωσε χθες Τετάρτη κυρώσεις στους ρωσικούς ενεργειακούς ομίλους Rosneft και Lukoil, προσάπτοντας στη Μόσχα «έλλειψη σοβαρής δέσμευσης σε μια ειρηνευτική…
Το αεροδρόμιο Schiphol του Άμστερνταμ ακύρωσε δεκάδες πτήσεις σήμερα, Πέμπτη 23 Οκτωβρίου, λόγω καταιγίδας που αναμένεται να πλήξει τις ολλανδικές ακτές από το απόγευμα.…
Το λιμάνι του Πειραιά συνιστά πλέον το μεγαλύτερο λιμάνι πολλαπλών χρήσεων στη Μεσόγειο, καθώς και ένα από τα μεγαλύτερα στην Ευρώπη. Ταυτόχρονα όμως αποτελεί…
Το RoRo «SEA CARYATIS» γίνεται το πρώτο ελληνόκτητο εμπορικό πλοίο που νηολογείται υπό τη σημαία του Λουξεμβούργου. Πρόκειται για μια ιστορική νηολόγηση που σηματοδοτεί…
Ο Πρόεδρος των ΗΠΑ, Ντόναλντ Τραμπ, έχει προκαλέσει πλήθος ανακατατάξεων με τον τρόπο διακυβέρνησής του. Εκτός των άλλων, υπενθυμίζεται ότι έχει δεσμευτεί να εξαλείψει…
Με ταχύτατους ρυθμούς βαίνει το πρόγραμμα επέκτασης και ανανέωσης του στόλου της CMB.TECH, με την εταιρεία να προχωρά πρόσφατα σε νέες στρατηγικές κινήσεις τόσο…
Μια νέα ρήτρα, σχεδιασμένη για τα ειδικά τέλη της Κίνας σε πλοία συνδεδεμένα με τις ΗΠΑ, αναπτύσσει η BIMCO. «Ο κλάδος μας αντιμετωπίζει αυξανόμενη…
Εν μέσω καταιγισμού κυρώσεων από τη Δύση, η επέκταση του «σκιώδους στόλου» συνεχίστηκε τον Σεπτέμβριο, αν και με βραδύτερο ρυθμό. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με στοιχεία…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ