
Η κινεζική εταιρία Dreame Cars συζητά με την κυβέρνηση του Βρανδεμβούργου προκειμένου να εγκαταστήσει εργοστάσιο παραγωγής ηλεκτρικών αυτοκινήτων πολυτελείας εντός των ορίων του κρατιδίου. Στόχος της εταιρίας είναι η κυκλοφορία των πρώτων μοντέλων το 2027.
Η εταιρία Dreame Technology, η οποία ιδρύθηκε το 2017, κατασκευάζει μεταξύ άλλων ρομποτικές ηλεκτρικές σκούπες και χλοοκοπτικές μηχανές και ανακοίνωσε πριν από λίγο καιρό την πρόθεσή της να εισέλθει στην αυτοκινητοβιομηχανία και μάλιστα στον κλάδο των πολυτελών οχημάτων. Η εταιρία εξετάζει τώρα το ενδεχόμενο να εγκαταστήσει μονάδα παραγωγής κοντά στο εργοστάσιο της Tesla, στην περιοχή Γκρουνχάιντε του Βρανδεμβούργου. Ο διευθύνων σύμβουλος της Dreame Γιου Χάο, ο οποίος κατέχει και το 1/3 των μετοχών της τάχθηκε υπέρ της επιλογής της Γερμανίας ως τοποθεσίας, επισημαίνοντας ότι «ως κέντρο της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας, η χώρα έχει εξαιρετικά υψηλά στάνταρντς στην τεχνολογία, καθώς και καλά πρότυπα παραγωγής και συστήματα εφοδιαστικής αλυσίδας. Το Βρανδεμβούργο θα επιτρέψει στην Dreame Cars να αξιοποιήσει την ώριμη εφοδιαστική αλυσίδα της περιοχής για εξαρτήματα και μεταξύ άλλων να μειώσει το κόστος μεταφοράς», δήλωσε ο επικεφαλής της εταιρίας.
Από την πλευρά του κρατιδίου, ο πρωθυπουργός Ντίτμαρ Βόιντκε (SPD) επιβεβαίωσε τις επαφές με την Dreame, δήλωσε ωστόσο μόνο ότι «γενικά, τέτοια έργα πρέπει να προετοιμάζονται καλά και με ηρεμία».
Δεν είναι πάντως η πρώτη φορά που μια κινεζική εταιρία από την κατασκευή ηλεκτρικών συσκευών περνάει στην αυτοκινητοβιομηχανία, καθώς πέρυσι η Xiaomi παρουσίασε ηλεκτρικό σπορ αυτοκίνητο. Σύμφωνα μάλιστα με ρεοπορτάζ του ARD, ενόψει του ενδεχομένου επιβολής επιπλέον δασμών, πολλές ήδη υπάρχουσες κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες σχεδιάζουν να ανοίξουν εργοστάσια στην Ευρώπη, προκειμένου να παρακάμψουν το επιπλέον κόστος.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών





Ο Ντ. Τραμπ διατάσσει «πλήρη και απόλυτο αποκλεισμό» των δεξαμενόπλοιων που κινούνται προς και από τη Βενεζουέλα. Ο Ντόναλντ Τραμπ διεμήνυσε χθες Τρίτη ότι…

Σε μια σημαντική κίνηση ανανέωσης του στόλου της, η Hapag-Lloyd υπέγραψε συμβόλαιο με τα κινεζικά ναυπηγεία CIMC Raffles για τη ναυπήγηση οκτώ νέων πλοίων…

Η τεχνολογία των ηλεκτροχημικών κυψελών καυσίμου υδρογόνου μεγάλης ισχύος εξελίσσεται σε καθοριστικό μοχλό του πράσινου μετασχηματισμού της ναυτιλίας, επιτρέποντας εγκαταστάσεις επιπέδου μεγαβάτ σε ποντοπόρα…

Αλλαγή σκυτάλης στην ηγεσία της European Shipowners | ECSA, καθώς ο Mikki Koskinen από τη Φινλανδία εξελέγη νέος Πρόεδρος, με τον Νικόλα Βενιάμη να…

Σημαντικές αλλαγές στο μείγμα των φορτίων που μεταφέρουν τα Capesize καταγράφονται τα τελευταία χρόνια. Όπως χαρακτηριστικά αναφέρει η Drewry, ενώ οι όγκοι φορτίων που…

Την υπογραφή σύμβασης προμήθειας ηλεκτρικής ενέργειας, διάρκειας 21 ετών, με την Google ανακοίνωσε η TotalEnergies, δεσμευόμενη για την παροχή ενός TWh ανανεώσιμης ενέργειας προς…

Η τεχνολογία πλήρους ηλεκτροκίνησης πλοίων, βασισμένη σε συστήματα αποθήκευσης ενέργειας μεγάλης κλίμακας και ηλεκτρική πρόωση υψηλής ισχύος, πέρασε σε νέα ιστορική φάση στις 14…

Την πρώτη ετήσια πτώση από το 2020 καταγράφουν οι παγκόσμιες διά θαλάσσης αποστολές θερμικού άνθρακα, με τον συνολικό όγκο να διαμορφώνεται στους 945 εκατ.…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ