
Η κινεζική εταιρία Dreame Cars συζητά με την κυβέρνηση του Βρανδεμβούργου προκειμένου να εγκαταστήσει εργοστάσιο παραγωγής ηλεκτρικών αυτοκινήτων πολυτελείας εντός των ορίων του κρατιδίου. Στόχος της εταιρίας είναι η κυκλοφορία των πρώτων μοντέλων το 2027.
Η εταιρία Dreame Technology, η οποία ιδρύθηκε το 2017, κατασκευάζει μεταξύ άλλων ρομποτικές ηλεκτρικές σκούπες και χλοοκοπτικές μηχανές και ανακοίνωσε πριν από λίγο καιρό την πρόθεσή της να εισέλθει στην αυτοκινητοβιομηχανία και μάλιστα στον κλάδο των πολυτελών οχημάτων. Η εταιρία εξετάζει τώρα το ενδεχόμενο να εγκαταστήσει μονάδα παραγωγής κοντά στο εργοστάσιο της Tesla, στην περιοχή Γκρουνχάιντε του Βρανδεμβούργου. Ο διευθύνων σύμβουλος της Dreame Γιου Χάο, ο οποίος κατέχει και το 1/3 των μετοχών της τάχθηκε υπέρ της επιλογής της Γερμανίας ως τοποθεσίας, επισημαίνοντας ότι «ως κέντρο της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας, η χώρα έχει εξαιρετικά υψηλά στάνταρντς στην τεχνολογία, καθώς και καλά πρότυπα παραγωγής και συστήματα εφοδιαστικής αλυσίδας. Το Βρανδεμβούργο θα επιτρέψει στην Dreame Cars να αξιοποιήσει την ώριμη εφοδιαστική αλυσίδα της περιοχής για εξαρτήματα και μεταξύ άλλων να μειώσει το κόστος μεταφοράς», δήλωσε ο επικεφαλής της εταιρίας.
Από την πλευρά του κρατιδίου, ο πρωθυπουργός Ντίτμαρ Βόιντκε (SPD) επιβεβαίωσε τις επαφές με την Dreame, δήλωσε ωστόσο μόνο ότι «γενικά, τέτοια έργα πρέπει να προετοιμάζονται καλά και με ηρεμία».
Δεν είναι πάντως η πρώτη φορά που μια κινεζική εταιρία από την κατασκευή ηλεκτρικών συσκευών περνάει στην αυτοκινητοβιομηχανία, καθώς πέρυσι η Xiaomi παρουσίασε ηλεκτρικό σπορ αυτοκίνητο. Σύμφωνα μάλιστα με ρεοπορτάζ του ARD, ενόψει του ενδεχομένου επιβολής επιπλέον δασμών, πολλές ήδη υπάρχουσες κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες σχεδιάζουν να ανοίξουν εργοστάσια στην Ευρώπη, προκειμένου να παρακάμψουν το επιπλέον κόστος.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών





Τον διπλασιασμό του επιδόματος ανεργίας των ναυτικών από 300 σε 600 ευρώ, καθώς και τη σημαντική διεύρυνση των δικαιούχων, προωθεί το Υπουργείο Ναυτιλίας και…

Η Εθνική Εταιρεία Πετρελαίου της Λιβύης (NOC) ανακοίνωσε ότι εισέρχεται στην τελική φάση του πρώτου δημόσιου διαγωνισμού εξερεύνησης από το 2007, με τις εταιρείες…

Η συστηματική προσπάθεια της Κίνας να εξασφαλίσει πρόσβαση στα αφρικανικά μέταλλα, απαραίτητα για την κατασκευή μπαταριών, αναμένεται να αναδιαμορφώσει τις θαλάσσιες ροές ξηρού φορτίου,…

Σε συζητήσεις για πιθανή συγχώνευσή τους έχουν προχωρήσει οι αλληλασφαλιστικοί οργανισμοί UK P&I Club και TT Club. Στη σχετική ανακοίνωση τονίζεται ότι οι δύο…

Πρόταση εξαγοράς για το σύνολο των μετοχών της απέρριψε η ΖΙΜ. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με ανακοίνωση της ισραηλινών συμφερόντων εταιρείας, ο CEO της ΖΙΜ, Eli…

Το διπλωματικό βάρος μετατοπίζεται πλέον στο Κρεμλίνο, καθώς το Κίεβο φαίνεται να συναινεί κατ’ αρχήν στο αναθεωρημένο αμερικανικό ειρηνευτικό πλαίσιο, σύμφωνα με τ αμερικανικό…

Η αξιοποίηση των συμπερασμάτων της πρωτότυπης Μελέτης του Ναυτικού Απομαχικού Ταμείου (ΝΑΤ) «Διεθνείς καλές πρακτικές για την προώθηση της γυναικείας ναυτικής απασχόλησης», την οποία…

Στα Μέθανα, μια εγκαταλελειμμένη μονάδα ιχθυοκαλλιέργειας που είχε μετατραπεί σε «πλωτή χωματερή» απομακρύνθηκε πλήρως χάρη στη συνεργασία του περιβαλλοντικού οργανισμού Healthy Seas και του Κοινωφελούς Ιδρύματος Αθανάσιος Κ.…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ