
Η κινεζική εταιρία Dreame Cars συζητά με την κυβέρνηση του Βρανδεμβούργου προκειμένου να εγκαταστήσει εργοστάσιο παραγωγής ηλεκτρικών αυτοκινήτων πολυτελείας εντός των ορίων του κρατιδίου. Στόχος της εταιρίας είναι η κυκλοφορία των πρώτων μοντέλων το 2027.
Η εταιρία Dreame Technology, η οποία ιδρύθηκε το 2017, κατασκευάζει μεταξύ άλλων ρομποτικές ηλεκτρικές σκούπες και χλοοκοπτικές μηχανές και ανακοίνωσε πριν από λίγο καιρό την πρόθεσή της να εισέλθει στην αυτοκινητοβιομηχανία και μάλιστα στον κλάδο των πολυτελών οχημάτων. Η εταιρία εξετάζει τώρα το ενδεχόμενο να εγκαταστήσει μονάδα παραγωγής κοντά στο εργοστάσιο της Tesla, στην περιοχή Γκρουνχάιντε του Βρανδεμβούργου. Ο διευθύνων σύμβουλος της Dreame Γιου Χάο, ο οποίος κατέχει και το 1/3 των μετοχών της τάχθηκε υπέρ της επιλογής της Γερμανίας ως τοποθεσίας, επισημαίνοντας ότι «ως κέντρο της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας, η χώρα έχει εξαιρετικά υψηλά στάνταρντς στην τεχνολογία, καθώς και καλά πρότυπα παραγωγής και συστήματα εφοδιαστικής αλυσίδας. Το Βρανδεμβούργο θα επιτρέψει στην Dreame Cars να αξιοποιήσει την ώριμη εφοδιαστική αλυσίδα της περιοχής για εξαρτήματα και μεταξύ άλλων να μειώσει το κόστος μεταφοράς», δήλωσε ο επικεφαλής της εταιρίας.
Από την πλευρά του κρατιδίου, ο πρωθυπουργός Ντίτμαρ Βόιντκε (SPD) επιβεβαίωσε τις επαφές με την Dreame, δήλωσε ωστόσο μόνο ότι «γενικά, τέτοια έργα πρέπει να προετοιμάζονται καλά και με ηρεμία».
Δεν είναι πάντως η πρώτη φορά που μια κινεζική εταιρία από την κατασκευή ηλεκτρικών συσκευών περνάει στην αυτοκινητοβιομηχανία, καθώς πέρυσι η Xiaomi παρουσίασε ηλεκτρικό σπορ αυτοκίνητο. Σύμφωνα μάλιστα με ρεοπορτάζ του ARD, ενόψει του ενδεχομένου επιβολής επιπλέον δασμών, πολλές ήδη υπάρχουσες κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες σχεδιάζουν να ανοίξουν εργοστάσια στην Ευρώπη, προκειμένου να παρακάμψουν το επιπλέον κόστος.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Μια εφ’ όλης της ύλης συνέντευξη παραχώρησε ο κ. Νικόλας Πατέρας, Πρόεδρος της Contships Management Inc., στο πλαίσιο του 27ου ετήσιου Συνεδρίου, Marine Money…
Οι σημαντικές προκλήσεις που όμως μπορούν να μετατραπούν σε ευκαιρίες για το ναυτιλιακό κλάδο, αναδείχθηκαν σε πάνελ ομιλητών στο περιθώριο του 27ου Marine Money…
Η METLEN, σε συνεργασία με τις πολυεθνικές Shell και TotalEnergies, κέρδισαν τον διαγωνισμό για την προμήθεια υγροποιημένου φυσικού αερίου στη Βουλγαρία κατά το επόμενο…
Με ιδιαίτερη επιτυχία στέφθηκε το 98ο Παγκόσμιο Συνέδριο του International Propeller Club, που πραγματοποιήθηκε στη Γαλλία και φιλοξενήθηκε στην όμορφη πόλη της Λυών από…
Σε τροχιά εξηλεκτρισμού βρίσκονται οι μεταφορές εσωτερικής ναυσιπλοΐας της Φινλανδίας, καθώς η σκανδιναβική χώρα στοχεύει στην πλήρη ανανέωση του στόλου της με «πράσινα» ferries.…
Μετά από ένα δρομολόγιο διάρκειας 20 ημερών, το πρώτο πλοίο της γραμμής τακτικής μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων μεταξύ Ασίας και Ευρώπης, μέσω του Αρκτικού Ωκεανού, προσέγγισε…
Η CMA CGM εξήγγειλε ότι υπέγραψε επιστολή προθέσεων για την κατασκευή έξι containerships διπλού καυσίμου, κατανάλωσης και LNG, στο ναυπηγείο Cochin Shipyard Limited (CSL)…
Καταιγιστικές είναι οι πρόσφατες εξελίξεις στη ναυλαγορά των VLCCs, καθώς ένα «κοκτέιλ» παραγόντων θέτει εκ νέου τους ναύλους σε ανοδική τροχιά. Συγκεκριμένα, τα VLCCs…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ