
Η κινεζική εταιρία Dreame Cars συζητά με την κυβέρνηση του Βρανδεμβούργου προκειμένου να εγκαταστήσει εργοστάσιο παραγωγής ηλεκτρικών αυτοκινήτων πολυτελείας εντός των ορίων του κρατιδίου. Στόχος της εταιρίας είναι η κυκλοφορία των πρώτων μοντέλων το 2027.
Η εταιρία Dreame Technology, η οποία ιδρύθηκε το 2017, κατασκευάζει μεταξύ άλλων ρομποτικές ηλεκτρικές σκούπες και χλοοκοπτικές μηχανές και ανακοίνωσε πριν από λίγο καιρό την πρόθεσή της να εισέλθει στην αυτοκινητοβιομηχανία και μάλιστα στον κλάδο των πολυτελών οχημάτων. Η εταιρία εξετάζει τώρα το ενδεχόμενο να εγκαταστήσει μονάδα παραγωγής κοντά στο εργοστάσιο της Tesla, στην περιοχή Γκρουνχάιντε του Βρανδεμβούργου. Ο διευθύνων σύμβουλος της Dreame Γιου Χάο, ο οποίος κατέχει και το 1/3 των μετοχών της τάχθηκε υπέρ της επιλογής της Γερμανίας ως τοποθεσίας, επισημαίνοντας ότι «ως κέντρο της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας, η χώρα έχει εξαιρετικά υψηλά στάνταρντς στην τεχνολογία, καθώς και καλά πρότυπα παραγωγής και συστήματα εφοδιαστικής αλυσίδας. Το Βρανδεμβούργο θα επιτρέψει στην Dreame Cars να αξιοποιήσει την ώριμη εφοδιαστική αλυσίδα της περιοχής για εξαρτήματα και μεταξύ άλλων να μειώσει το κόστος μεταφοράς», δήλωσε ο επικεφαλής της εταιρίας.
Από την πλευρά του κρατιδίου, ο πρωθυπουργός Ντίτμαρ Βόιντκε (SPD) επιβεβαίωσε τις επαφές με την Dreame, δήλωσε ωστόσο μόνο ότι «γενικά, τέτοια έργα πρέπει να προετοιμάζονται καλά και με ηρεμία».
Δεν είναι πάντως η πρώτη φορά που μια κινεζική εταιρία από την κατασκευή ηλεκτρικών συσκευών περνάει στην αυτοκινητοβιομηχανία, καθώς πέρυσι η Xiaomi παρουσίασε ηλεκτρικό σπορ αυτοκίνητο. Σύμφωνα μάλιστα με ρεοπορτάζ του ARD, ενόψει του ενδεχομένου επιβολής επιπλέον δασμών, πολλές ήδη υπάρχουσες κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες σχεδιάζουν να ανοίξουν εργοστάσια στην Ευρώπη, προκειμένου να παρακάμψουν το επιπλέον κόστος.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Το τελευταίο διάστημα, οι γεωπολιτικές εξελίξεις έχουν προκαλέσει ισχυρές αναταράξεις στο σύνολο της κοινωνικοοικονομικής σφαίρας, με τις συνέπειες να είναι ορατές στο σύνολο της…
Οι απόψεις σχετικά με την απαλοιφή των εκπομπών CO2 από τη ναυτιλία έως το 2050 διίστανται, καθώς σίγουρα πρόκειται για ένα περίπλοκο και πολυδιάστατο…
Την τελευταία εβδομάδα του Σεπτεμβρίου έχει καθιερωθεί κάθε χρόνο να εορτάζεται από τον Διεθνή Ναυτιλιακό Οργανισμό (ΙΜΟ) η Παγκόσμια Ημέρα Ναυτιλίας. Ένα μείζον θέμα που απασχολεί…
Μια κίνηση-ματ στην αγορά των LNG carriers αναμένεται να υλοποιήσει ο Ισραηλινός κροίσος Idan Ofer, επικεφαλής της Eastern Pacific Shipping (EPS). Συγκεκριμένα, ο επενδυτικός…
Η International Bunker Industry Association (IBIA), κατόπιν ανάρτησής της σε μέσα μαζικής ενημέρωσης, γνωστοποίησε ότι τάσσεται υπέρ της υιοθέτησης του IMO Net-Zero Framework. Πρόκειται…
Η εφαρμογή μιας παγκόσμιας συμφωνίας που αποσκοπεί στην προστασία των ωκεανών του πλανήτη θα τεθεί άμεσα σε ισχύ. Μετά την πρόσφατη επικύρωση της Συνθήκης…
Με στόχο την περαιτέρω εμβάθυνση της πολυετούς συνεργασίας τους, η Royal Caribbean Group και το ναυπηγείο Meyer Turku συνήψαν πρόσφατα μια σημαντική συμφωνία. Συγκεκριμένα,…
Καθώς ο Ντόναλντ Τραμπ «πιέζει» για την αναβίωση της ναυπηγικής βιομηχανίας των ΗΠΑ, οι συμφωνίες εξαγοράς αμερικανικών ναυπηγείων βαίνουν με ταχύτατους ρυθμούς. Στο πλαίσιο…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ