
Την ετήσια λίστα του με τους πλουσιότερους ανθρώπους παγκοσμίως δημοσίευσε πρόσφατα το Forbes.
Η πρώτη δεκάδα, ως είθισται, μονοπωλείται αρκετά από τον κλάδο τεχνολογίας, με επτά από τις δέκα θέσεις να αφορούν ανθρώπους που δραστηριοποιούνται σε αυτόν. Στην πρώτη θέση βρίσκεται ο Ίλον Μασκ, του οποίου το net worth αγγίζει τα $342 δισ. Στη δεύτερη θέση βρίσκεται ο Μαρκ Ζούκερμπεργκ ($216 δισ.), ενώ στην τρίτη θέση ο Τζεφ Μπέζος ($215 δισ.).
Ωστόσο, στη λίστα του Forbes υπάρχουν και πληθώρα επιχειρηματιών που δραστηριοποιούνται στη ναυτιλία και στις αλυσίδες εφοδιασμού.
Στην 39η θέση βρίσκεται ο κ. Klaus-Michael Kuehne, Επίτιμος Πρόεδρος της Kuehne & Nagel International AG, του οποίου το net worth αγγίζει τα $39,6 δισ.
Στην 44η θέση βρίσκονται ο Gianluigi Aponte και η Rafaela Aponte-Diamant, καθένας εκ των οποίων διαθέτει 50% της αξίας του χαρτοφυλακίου της MSC.
Στην 119η θέση βρίσκεται ο John Fredriksen με net worth $17 δισ., ενώ στην 401η θέση ο Rodolphe Saadé, επικεφαλής της CMA CGM.
Είναι άξιο αναφοράς ότι στη 418η θέση βρίσκεται η κ. Μαρία Αγγελικούση, η οποία αποτελεί τη μοναδική ελληνική παρουσία με δραστηριότητα στη ναυτιλία εντός των πρώτων 500 προσωπικοτήτων.
Παράλληλα, αρκετές παρουσίες στη λίστα αφορούν τη δραστηριοποίηση κυρίως στις αλυσίδες εφοδιασμού. Στην 28η θέση παγκοσμίως βρίσκεται ο Gautam Adani, με net worth ύψους $56,3 δισ., ενώ στην 40ή θέση o Li Ka-shing της CK Hutchison Holdings.
Στην 68η θέση βρίσκεται ο Eyal Ofer ($28,2 δισ.), ενώ στην 89η ο Idan Ofer ($22,5 δισ.), οι οποίοι απασχολούνται στο real estate αλλά και στη ναυτιλία μεταξύ άλλων.
Στην 185η θέση βρίσκεται ο Simon Reuben, του οποίου το net worth αγγίζει τα $12,8 δισ. To χαρτοφυλάκιο που διαχειρίζεται είναι ιδιαίτερα διαφοροποιημένο και περιλαμβάνει και ναυτιλιακές επενδύσεις.
Οι ελληνικές παρουσίες στη φετινή λίστα
Δεκαέξι είναι οι ελληνικές παρουσίες στη φετινή λίστα του Forbes, με τη ναυτιλία να αποτελεί αιχμή του δόρατος για τους Έλληνες σε δώδεκα από αυτές:

ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Το λιμάνι του Μπέλφαστ φιλοξένησε την πρώτη τελετή ονοματοδοσίας πλοίου, μετά από δύο δεκαετίες, με 200 προσκεκλημένους να δίνουν το «παρών». Το «Stena Futura»,…

Η παγκόσμια παραγωγή ακατέργαστου χάλυβα σημείωσε κάμψη για δεύτερο συνεχόμενο μήνα τον Οκτώβριο, οδηγούμενη εκ νέου από την επιβράδυνση της κινεζικής παραγωγής. Συγκεκριμένα, σύμφωνα…

Μεταβολές καταγράφονται στη ναυλαγορά των πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων στο κατώφλι του 2026. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με δεδομένα της Xeneta, την εβδομάδα που μας πέρασε, οι…

Η εισαγωγή του νέου Port Community System (PCS) από την DP World στο λιμάνι της Μομπάσα αποτελεί ένα σημαντικό βήμα για τον ψηφιακό μετασχηματισμό…

Ένα σημαντικό ορόσημο στην πορεία επέκτασης του στόλου της σημείωσε πρόσφατα η Norwegian Car Carriers (NOCC), με τον όμιλο να γιορτάζει τα «βαφτίσια» ενός…

Τα δεξαμενόπλοια μεταφοράς χημικών προϊόντων αποτελούν το έναυσμα για τη σύσταση μιας νέας συμμαχίας στη Βόρεια Ευρώπη. Πιο συγκεκριμένα, η Odfjell SE και η…

Οι ιαπωνικές αρχές ενέκριναν, στις 21 Νοεμβρίου, την επανεκκίνηση του μεγαλύτερου πυρηνικού εργοστασίου παγκοσμίως, για πρώτη φορά μετά την καταστροφική πυρηνική κρίση της Φουκουσίμα…

Αύξηση 0,4% σημείωσε η δύναμη του ελληνικού εμπορικού στόλου τον Σεπτέμβριο εφέτος σε σύγκριση με την αντίστοιχη δύναμη του Σεπτεμβρίου 2024, ενώ αύξηση επίσης…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ