
Την ετήσια λίστα του με τους πλουσιότερους ανθρώπους παγκοσμίως δημοσίευσε πρόσφατα το Forbes.
Η πρώτη δεκάδα, ως είθισται, μονοπωλείται αρκετά από τον κλάδο τεχνολογίας, με επτά από τις δέκα θέσεις να αφορούν ανθρώπους που δραστηριοποιούνται σε αυτόν. Στην πρώτη θέση βρίσκεται ο Ίλον Μασκ, του οποίου το net worth αγγίζει τα $342 δισ. Στη δεύτερη θέση βρίσκεται ο Μαρκ Ζούκερμπεργκ ($216 δισ.), ενώ στην τρίτη θέση ο Τζεφ Μπέζος ($215 δισ.).
Ωστόσο, στη λίστα του Forbes υπάρχουν και πληθώρα επιχειρηματιών που δραστηριοποιούνται στη ναυτιλία και στις αλυσίδες εφοδιασμού.
Στην 39η θέση βρίσκεται ο κ. Klaus-Michael Kuehne, Επίτιμος Πρόεδρος της Kuehne & Nagel International AG, του οποίου το net worth αγγίζει τα $39,6 δισ.
Στην 44η θέση βρίσκονται ο Gianluigi Aponte και η Rafaela Aponte-Diamant, καθένας εκ των οποίων διαθέτει 50% της αξίας του χαρτοφυλακίου της MSC.
Στην 119η θέση βρίσκεται ο John Fredriksen με net worth $17 δισ., ενώ στην 401η θέση ο Rodolphe Saadé, επικεφαλής της CMA CGM.
Είναι άξιο αναφοράς ότι στη 418η θέση βρίσκεται η κ. Μαρία Αγγελικούση, η οποία αποτελεί τη μοναδική ελληνική παρουσία με δραστηριότητα στη ναυτιλία εντός των πρώτων 500 προσωπικοτήτων.
Παράλληλα, αρκετές παρουσίες στη λίστα αφορούν τη δραστηριοποίηση κυρίως στις αλυσίδες εφοδιασμού. Στην 28η θέση παγκοσμίως βρίσκεται ο Gautam Adani, με net worth ύψους $56,3 δισ., ενώ στην 40ή θέση o Li Ka-shing της CK Hutchison Holdings.
Στην 68η θέση βρίσκεται ο Eyal Ofer ($28,2 δισ.), ενώ στην 89η ο Idan Ofer ($22,5 δισ.), οι οποίοι απασχολούνται στο real estate αλλά και στη ναυτιλία μεταξύ άλλων.
Στην 185η θέση βρίσκεται ο Simon Reuben, του οποίου το net worth αγγίζει τα $12,8 δισ. To χαρτοφυλάκιο που διαχειρίζεται είναι ιδιαίτερα διαφοροποιημένο και περιλαμβάνει και ναυτιλιακές επενδύσεις.
Οι ελληνικές παρουσίες στη φετινή λίστα
Δεκαέξι είναι οι ελληνικές παρουσίες στη φετινή λίστα του Forbes, με τη ναυτιλία να αποτελεί αιχμή του δόρατος για τους Έλληνες σε δώδεκα από αυτές:
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
«Ψήφο εμπιστοσύνης» στις αναπτυξιακές προοπτικές και τη δυναμική της Star Bulk, με επικεφαλής τον κ. Πέτρο Παππά, έδωσε πρόσφατα ο Νορβηγός κροίσος της ναυτιλίας…
Με ταχύτατους ρυθμούς βαίνει η επέκταση του στόλου containerships της Capital Maritime, με επικεφαλής τον κ. Ευάγγελο Μαρινάκη. Συγκεκριμένα, βάσει πρόσφατων εκθέσεων των G.…
Tα λιμενικά τέλη των ΗΠΑ σε πλοία κινεζικής κατασκευής ή/και διαχείρισης, που θα αρχίσουν να εφαρμόζονται από τις 14 Οκτωβρίου, φαίνεται πως προς το…
Μια παγκόσμια πρωτοτυπία έλαβε χώρα πρόσφατα στο χώρο των STS μεταφορών, καθώς η Hanwha Ocean, ολοκλήρωσε με επιτυχία την πρώτη στον κόσμο μεταφορά υγροποιημένου…
Μείωση 18,8% σημείωσε το έλλειμμα του εμπορικού ισοζυγίου της χώρας τον Αύγουστο εφέτος, καθώς η μείωση της αξίας των εισαγωγών υπερκέρασε κατά πολύ εκείνη…
Το λιμάνι του Ρότερνταμ, ένα από τα πλέον πολυσύχναστα εμπορικά κέντρα της Ευρώπης, γίνεται και πάλι πεδίο τεχνολογικής πρωτοπορίας. Η QTerminals Kramer Rotterdam (QTKR)…
Η στροφή της ναυτιλιακής βιομηχανίας προς εναλλακτικά καύσιμα, όπως η μεθανόλη, δημιουργεί την ανάγκη για νέες τεχνολογικές λύσεις που θα συνδυάζουν ασφάλεια, αποδοτικότητα και…
Με τα ευρωπαϊκά διυλιστήρια να διανύουν τον Σεπτέμβριο την καθιερωμένη περίοδο συντηρήσεων, η Ινδία βρήκε «πάτημα» ώστε να αυξήσει κατακόρυφα τις εξαγωγές ντίζελ προς…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ