
Την ετήσια λίστα του με τους πλουσιότερους ανθρώπους παγκοσμίως δημοσίευσε πρόσφατα το Forbes.
Η πρώτη δεκάδα, ως είθισται, μονοπωλείται αρκετά από τον κλάδο τεχνολογίας, με επτά από τις δέκα θέσεις να αφορούν ανθρώπους που δραστηριοποιούνται σε αυτόν. Στην πρώτη θέση βρίσκεται ο Ίλον Μασκ, του οποίου το net worth αγγίζει τα $342 δισ. Στη δεύτερη θέση βρίσκεται ο Μαρκ Ζούκερμπεργκ ($216 δισ.), ενώ στην τρίτη θέση ο Τζεφ Μπέζος ($215 δισ.).
Ωστόσο, στη λίστα του Forbes υπάρχουν και πληθώρα επιχειρηματιών που δραστηριοποιούνται στη ναυτιλία και στις αλυσίδες εφοδιασμού.
Στην 39η θέση βρίσκεται ο κ. Klaus-Michael Kuehne, Επίτιμος Πρόεδρος της Kuehne & Nagel International AG, του οποίου το net worth αγγίζει τα $39,6 δισ.
Στην 44η θέση βρίσκονται ο Gianluigi Aponte και η Rafaela Aponte-Diamant, καθένας εκ των οποίων διαθέτει 50% της αξίας του χαρτοφυλακίου της MSC.
Στην 119η θέση βρίσκεται ο John Fredriksen με net worth $17 δισ., ενώ στην 401η θέση ο Rodolphe Saadé, επικεφαλής της CMA CGM.
Είναι άξιο αναφοράς ότι στη 418η θέση βρίσκεται η κ. Μαρία Αγγελικούση, η οποία αποτελεί τη μοναδική ελληνική παρουσία με δραστηριότητα στη ναυτιλία εντός των πρώτων 500 προσωπικοτήτων.
Παράλληλα, αρκετές παρουσίες στη λίστα αφορούν τη δραστηριοποίηση κυρίως στις αλυσίδες εφοδιασμού. Στην 28η θέση παγκοσμίως βρίσκεται ο Gautam Adani, με net worth ύψους $56,3 δισ., ενώ στην 40ή θέση o Li Ka-shing της CK Hutchison Holdings.
Στην 68η θέση βρίσκεται ο Eyal Ofer ($28,2 δισ.), ενώ στην 89η ο Idan Ofer ($22,5 δισ.), οι οποίοι απασχολούνται στο real estate αλλά και στη ναυτιλία μεταξύ άλλων.
Στην 185η θέση βρίσκεται ο Simon Reuben, του οποίου το net worth αγγίζει τα $12,8 δισ. To χαρτοφυλάκιο που διαχειρίζεται είναι ιδιαίτερα διαφοροποιημένο και περιλαμβάνει και ναυτιλιακές επενδύσεις.
Οι ελληνικές παρουσίες στη φετινή λίστα
Δεκαέξι είναι οι ελληνικές παρουσίες στη φετινή λίστα του Forbes, με τη ναυτιλία να αποτελεί αιχμή του δόρατος για τους Έλληνες σε δώδεκα από αυτές:
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η οικογένεια του αείμνηστου Κωνσταντίνου Ι. Λύρα προέβη σε δύο σημαντικές δωρεές προς τον Δήμο Οινουσσών. Συγκεκριμένα, οι δωρητές διαθέτουν δύο ακίνητα σε κεντρικά…
Την ευκαιρία να συμμετάσχει στην 83η συνεδρίαση της Marine Environment Protection Committee (MEPC) του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού (IMO), είχε η Ελληνική Ένωση Προστασίας Θαλασσίου Περιβάλλοντος…
Το Κίεβο είναι έτοιμο να υπογράψει συμφωνία για τα ορυκτά με την Ουάσινγκον και αυτό ενδέχεται να γίνει αργότερα σήμερα, σύμφωνα με πηγές. «Νομίζω…
Το φράγμα των 6.500 πλοίων έσπασε ο στόλος των containerships, με τη μεταφορική του ικανότητα να ξεπερνά τα 31,1 εκατ. TEUs. Tην ίδια ώρα,…
Με την εστίαση του Ντόναλντ Τραμπ στα ορυκτά καύσιμα, και δη στο πετρέλαιο, οι κολοσσοί ενέργειας των ΗΠΑ δρομολογούν νέες επενδύσεις διεθνούς κλίμακας. Ειδικότερα,…
Η πρόωση υποβοηθούμενη από τον άνεμο, σε συνδυασμό με 100% βιοκαύσιμο, μειώνει σημαντικά το ανθρακικό αποτύπωμα. Χάρη στην εφαρμογή αυτών των τεχνολογιών αιχμής, το…
Η εποχικότητα συχνά επιδρά ποικιλοτρόπως στις επιδόσεις της ναυλαγοράς των bulk carriers. Ειδικότερα, το διάστημα Απριλίου-Μαΐου συνιστά μια μεταβατική περίοδο για την αγορά, η…
Πτώση 12% στις τιμές βασικών εμπορευμάτων το 2025 και ένα επιπλέον 5% για το 2026 βλέπει η Παγκόσμια Τράπεζα εν μέσω εξασθένησης της οικονομικής…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ