
Την ετήσια λίστα του με τους πλουσιότερους ανθρώπους παγκοσμίως δημοσίευσε πρόσφατα το Forbes.
Η πρώτη δεκάδα, ως είθισται, μονοπωλείται αρκετά από τον κλάδο τεχνολογίας, με επτά από τις δέκα θέσεις να αφορούν ανθρώπους που δραστηριοποιούνται σε αυτόν. Στην πρώτη θέση βρίσκεται ο Ίλον Μασκ, του οποίου το net worth αγγίζει τα $342 δισ. Στη δεύτερη θέση βρίσκεται ο Μαρκ Ζούκερμπεργκ ($216 δισ.), ενώ στην τρίτη θέση ο Τζεφ Μπέζος ($215 δισ.).
Ωστόσο, στη λίστα του Forbes υπάρχουν και πληθώρα επιχειρηματιών που δραστηριοποιούνται στη ναυτιλία και στις αλυσίδες εφοδιασμού.
Στην 39η θέση βρίσκεται ο κ. Klaus-Michael Kuehne, Επίτιμος Πρόεδρος της Kuehne & Nagel International AG, του οποίου το net worth αγγίζει τα $39,6 δισ.
Στην 44η θέση βρίσκονται ο Gianluigi Aponte και η Rafaela Aponte-Diamant, καθένας εκ των οποίων διαθέτει 50% της αξίας του χαρτοφυλακίου της MSC.
Στην 119η θέση βρίσκεται ο John Fredriksen με net worth $17 δισ., ενώ στην 401η θέση ο Rodolphe Saadé, επικεφαλής της CMA CGM.
Είναι άξιο αναφοράς ότι στη 418η θέση βρίσκεται η κ. Μαρία Αγγελικούση, η οποία αποτελεί τη μοναδική ελληνική παρουσία με δραστηριότητα στη ναυτιλία εντός των πρώτων 500 προσωπικοτήτων.
Παράλληλα, αρκετές παρουσίες στη λίστα αφορούν τη δραστηριοποίηση κυρίως στις αλυσίδες εφοδιασμού. Στην 28η θέση παγκοσμίως βρίσκεται ο Gautam Adani, με net worth ύψους $56,3 δισ., ενώ στην 40ή θέση o Li Ka-shing της CK Hutchison Holdings.
Στην 68η θέση βρίσκεται ο Eyal Ofer ($28,2 δισ.), ενώ στην 89η ο Idan Ofer ($22,5 δισ.), οι οποίοι απασχολούνται στο real estate αλλά και στη ναυτιλία μεταξύ άλλων.
Στην 185η θέση βρίσκεται ο Simon Reuben, του οποίου το net worth αγγίζει τα $12,8 δισ. To χαρτοφυλάκιο που διαχειρίζεται είναι ιδιαίτερα διαφοροποιημένο και περιλαμβάνει και ναυτιλιακές επενδύσεις.
Οι ελληνικές παρουσίες στη φετινή λίστα
Δεκαέξι είναι οι ελληνικές παρουσίες στη φετινή λίστα του Forbes, με τη ναυτιλία να αποτελεί αιχμή του δόρατος για τους Έλληνες σε δώδεκα από αυτές:
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ξεκινούν άμεσα οι μελέτες για την επέκταση του Μετρό και προς τη Δυτική Θεσσαλονίκη, δήλωσε ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, κατά την ομιλία του σε…
Το κλείσιμο των στρατηγικής σημασίας Στενών του Oρμούζ αποτελεί μία από τις επιλογές του Ιράν για να απαντήσει στους εχθρούς του, δήλωσε σήμερα στο…
Ανάπτυξη της ελληνικής οικονομίας κατά 2,3% εφέτος και 2% το 2026 προβλέπει η Έκθεση Νομισματικής Πολιτικής της Τράπεζας της Ελλάδος που κατατέθηκε σήμερα στη…
Σημαντικές απώλειες καταγράφουν οι ναύλοι των δεξαμενόπλοιων που μεταφέρουν ρωσικό πετρέλαιο από τα λιμάνια της Βαλτικής προς την Ινδία. Συγκεκριμένα, βάσει δημοσιεύματος του Reuters,…
Στο πλαίσιο της συνόδου κορυφής «Energy Transition Summit: East Med & Southeast Europe», που διοργανώθηκε από τους Financial Times και την Καθημερινή στις 17…
Η απότομη κλιμάκωση των εντάσεων μεταξύ Ισραήλ και Ιράν κατά τη διάρκεια των τελευταίων ημερών έχει προκαλέσει ισχυρούς τριγμούς στον κλάδο των μεταφορών και…
Το πρόσφατο ταξίδι του containership «MSC Isabella» σηματοδότησε την οριστική λήξη της συμμαχίας «2M» μεταξύ των MSC και Maersk, ενώ ταυτόχρονα εγκαινίασε μια νέα…
Θετικές μεταβολές καταγράφει η διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων από το λιμάνι του Πειραιά, παρά την αβεβαιότητα για τη ναυτιλιακή κίνηση από την Ερυθρά Θάλασσα, που εντάθηκε…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ