
Τη σύναψη δύο μακροπρόθεσμων στρατηγικών συμφωνιών με τη Rio Tinto ανακοίνωσε η METLEN Energy & Metals, εξασφαλίζοντας τον εφοδιασμό βωξίτη και την διάθεση της αλουμίνας.
Οι εν λόγω συμφωνίες συνδέονται με την επένδυση στο ιστορικό εργοστάσιο «Αλουμίνιον της Ελλάδος» στον Άγιο Νικόλαο Βοιωτίας, με στόχο την επέκταση της παραγωγικής ικανότητας της METLEN στην αλουμίνα. Η επένδυση αυτή θα αυξήσει σημαντικά την παραγωγή αλουμίνας, από 865.000 τόνους σε 1.265.000 τόνους ετησίως.
Οι συμφωνίες με την Rio Tinto προβλέπουν:
Ο Ευάγγελος Μυτιληναίος, Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος της METLEN Energy & Metals, δήλωσε: «Αυτή η στρατηγική συνεργασία με τη Rio Tinto αποτελεί ένα ακόμη ορόσημο για τη METLEN, διασφαλίζοντας μια σταθερή και ανταγωνιστική εφοδιαστική αλυσίδα για τη διευρυμένη παραγωγή αλουμίνας μας. Με αυτές τις συμφωνίες, ενισχύουμε την ανταγωνιστική μας θέση και εδραιώνουμε την παρουσία μας στην παγκόσμια αγορά αλουμίνας.»
Ο Jerome Pécresse, Chief Executive της Rio Tinto Aluminium, ανέφερε: «Η Rio Tinto είναι πολύ ικανοποιημένη που δημιουργεί αυτή τη μακροπρόθεσμη συνεργασία με τη METLEN Energy & Metals, διασφαλίζοντας την προμήθεια αλουμίνας για τις δραστηριότητές μας στην περιοχή του Ατλαντικού, ώστε να συνεχίσουμε την παραγωγή υψηλής ποιότητας, χαμηλών εκπομπών άνθρακα αλουμινίου για τους πελάτες μας, ενισχύοντας παράλληλα τη θέση μας στην Ευρώπη.»
Όπως ανακοίνωσε η εταιρεία: «Οι συμφωνίες εντάσσονται στη στρατηγική της METLEN για την ενίσχυση και διεύρυνση των δραστηριοτήτων της στην παγκόσμια αγορά αλουμίνας. Εξασφαλίζοντας μια μακροπρόθεσμη προμήθεια βωξίτη και μια σταθερή συμφωνία απορρόφησης της παραγωγής αλουμίνας, η METLEN εδραιώνει τη θέση της ως βασικός παίκτης του κλάδου, διασφαλίζοντας παράλληλα βιώσιμη ανάπτυξη».
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ιδιαίτερα μεγάλη «βουτιά» σημείωσαν οι ναύλοι των LPG carriers, και ειδικά εκείνοι των πλοίων μεγαλύτερης μεταφορικής ικανότητας. Συγκεκριμένα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Fearnleys,…
Τα ναυπηγεία Tsuneishi Shipbuilding της Ιαπωνίας αποφάσισαν να εξαγοράσουν όλες τις μετοχές του ναυπηγικού ομίλου Mitsui E&S Shipbuilding, ενώ αναμένεται να τον μετατρέψουν σε…
Στο πλαίσιο της στρατηγικής ενίσχυσης της παρουσίας της στην ευρωπαϊκή αγορά διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων, η νοτιοκορεατική HMM προανήγγειλε νέα σημαντική επένδυση στον λιμένα Algeciras της…
Η Διεθνής Ένωση Εταιρειών Κρουαζιέρας (CLIA), που εκπροσωπεί τη συντριπτική πλειοψηφία της παγκόσμιας βιομηχανίας κρουαζιέρας, ανακοίνωσε τη δέσμευσή της να συνεργαστεί με την ελληνική…
Συνέντευξη του Καπτ. Παναγιώτη Γιγή, Προέδρου της ΠΕΠΕΝ
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται με τάσεις σταθερότητας. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Καθώς οι δυτικές κυρώσεις έχουν παραλύσει τις εξαγωγές ρωσικού LNG από το έργο «Arctic LNG 2», η Μόσχα επιχειρεί μια νέα προσπάθεια επανεκκίνησης των εξαγωγικών…
Τα κύματα καύσωνα, που πλήττουν την Ευρώπη, μπορεί να επιβραδύνουν την οικονομική ανάπτυξη στη Γηραιά Ήπειρο κατά μισή ποσοστιαία μονάδα, σύμφωνα με έκθεση της…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ