
Τη σύναψη δύο μακροπρόθεσμων στρατηγικών συμφωνιών με τη Rio Tinto ανακοίνωσε η METLEN Energy & Metals, εξασφαλίζοντας τον εφοδιασμό βωξίτη και την διάθεση της αλουμίνας.
Οι εν λόγω συμφωνίες συνδέονται με την επένδυση στο ιστορικό εργοστάσιο «Αλουμίνιον της Ελλάδος» στον Άγιο Νικόλαο Βοιωτίας, με στόχο την επέκταση της παραγωγικής ικανότητας της METLEN στην αλουμίνα. Η επένδυση αυτή θα αυξήσει σημαντικά την παραγωγή αλουμίνας, από 865.000 τόνους σε 1.265.000 τόνους ετησίως.
Οι συμφωνίες με την Rio Tinto προβλέπουν:
Ο Ευάγγελος Μυτιληναίος, Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος της METLEN Energy & Metals, δήλωσε: «Αυτή η στρατηγική συνεργασία με τη Rio Tinto αποτελεί ένα ακόμη ορόσημο για τη METLEN, διασφαλίζοντας μια σταθερή και ανταγωνιστική εφοδιαστική αλυσίδα για τη διευρυμένη παραγωγή αλουμίνας μας. Με αυτές τις συμφωνίες, ενισχύουμε την ανταγωνιστική μας θέση και εδραιώνουμε την παρουσία μας στην παγκόσμια αγορά αλουμίνας.»
Ο Jerome Pécresse, Chief Executive της Rio Tinto Aluminium, ανέφερε: «Η Rio Tinto είναι πολύ ικανοποιημένη που δημιουργεί αυτή τη μακροπρόθεσμη συνεργασία με τη METLEN Energy & Metals, διασφαλίζοντας την προμήθεια αλουμίνας για τις δραστηριότητές μας στην περιοχή του Ατλαντικού, ώστε να συνεχίσουμε την παραγωγή υψηλής ποιότητας, χαμηλών εκπομπών άνθρακα αλουμινίου για τους πελάτες μας, ενισχύοντας παράλληλα τη θέση μας στην Ευρώπη.»
Όπως ανακοίνωσε η εταιρεία: «Οι συμφωνίες εντάσσονται στη στρατηγική της METLEN για την ενίσχυση και διεύρυνση των δραστηριοτήτων της στην παγκόσμια αγορά αλουμίνας. Εξασφαλίζοντας μια μακροπρόθεσμη προμήθεια βωξίτη και μια σταθερή συμφωνία απορρόφησης της παραγωγής αλουμίνας, η METLEN εδραιώνει τη θέση της ως βασικός παίκτης του κλάδου, διασφαλίζοντας παράλληλα βιώσιμη ανάπτυξη».
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Σε τροχιά εξηλεκτρισμού βρίσκονται οι μεταφορές εσωτερικής ναυσιπλοΐας της Φινλανδίας, καθώς η σκανδιναβική χώρα στοχεύει στην πλήρη ανανέωση του στόλου της με «πράσινα» ferries.…
Αναστάτωση επικρατεί στις τάξεις της Ομάδας των Επτά (G7) έπειτα από τους πρόσφατους περιορισμούς της Κίνας στις εξαγωγές σπάνιων γαιών, με την Ιαπωνία να…
Μετά από ένα δρομολόγιο διάρκειας 20 ημερών, το πρώτο πλοίο της γραμμής τακτικής μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων μεταξύ Ασίας και Ευρώπης, μέσω του Αρκτικού Ωκεανού, προσέγγισε…
Η CMA CGM εξήγγειλε ότι υπέγραψε επιστολή προθέσεων για την κατασκευή έξι containerships διπλού καυσίμου, κατανάλωσης και LNG, στο ναυπηγείο Cochin Shipyard Limited (CSL)…
Καταιγιστικές είναι οι πρόσφατες εξελίξεις στη ναυλαγορά των VLCCs, καθώς ένα «κοκτέιλ» παραγόντων θέτει εκ νέου τους ναύλους σε ανοδική τροχιά. Συγκεκριμένα, τα VLCCs…
Εν μέσω επιβράδυνσης του επενδυτικού ενδιαφέροντος για νεότευκτα σε διεθνές επίπεδο, οι παραγγελίες των Ελλήνων πλοιοκτητών συνεχίζονται με αμείωτο ρυθμό. Την τελευταία εβδομάδα, μάλιστα,…
Οι ελλείψεις νερού στο νότιο Τέξας εγκυμονούν κινδύνους για έναν ταχέως αναπτυσσόμενο βιομηχανικό κόμβο, ο οποίος θεωρείται ζωτικής σημασίας για τον διπλό στόχο Τραμπ,…
Πολυδιάστατες φαίνεται πως θα είναι οι επιδράσεις στις στρατηγικές των ναυλωτών από τα αντίμετρα της Κίνας στις ΗΠΑ. Στις 10 Οκτωβρίου 2025, το Υπουργείο…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ