Δίχως σταματημό συνεχίζει το δυναμικό μομέντουμ των παραγγελιών Ελλήνων πλοιοκτητών.
Πιο συγκεκριμένα, η Latsco, με επικεφαλής τον κ. Πάρι Κασιδόκωστα, συνεχίζει τις στρατηγικές της επενδύσεις με στόχο τον εκσυγχρονισμό του στόλου της, προβαίνοντας σε νέα παραγγελία για τέσσερα δεξαμενόπλοια. Στο ίδιο μήκος κύματος, στην αγορά παραγγελιών στράφηκε και η TEN, με επικεφαλής τον δρα Νικόλα Τσάκο.
Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Xclusiv, η Latsco προχώρησε σε παραγγελία τεσσάρων Aframaxes χωρητικότητας 115.000 dwt έκαστο. Τα πλοία θα κατασκευαστούν από τη Hyundai Vinashin και αναμένεται να παραδοθούν το 2026 ενώ καθένα από αυτά έχει κόστος $69,6 εκατ. Μάλιστα, βάσει της xclusiv, η Latsco διατηρεί δικαίωμα προαίρεσης για επιπλέον ένα πλοίο ίδιων προδιαγραφών.
Την ίδια ώρα, η TEN φέρεται να προχώρησε σε παραγγελία για ένα Suezmax χωρητικότητας 154.000 dwt στα ναυπηγεία Samsung. Το πλοίο θα έχει κόστος $149 εκατ. και αναμένεται να παραδοθεί το 2027.