Η ναυλαγορά των LPG carriers έχει εισέλθει σε μια περίοδο σταθερότητας, με τις μεταβολές που καταγράφονται να είναι περιορισμένες. Όπως αποτυπώνεται και σε πρόσφατη έκθεση της ναυλομεσιτικής Fearnleys, οι ναύλοι των VLGCs μεταφορικής ικανότητας 84.000 κ.μ. αυξήθηκαν κατά $50.000/μήνα την εβδομάδα με πέρας τη 14η Φεβρουαρίου και πλέον ανέρχονται σε $850.000/μηνιαίως.
Όσον αφορά τα μικρότερα μεγέθη, οι ναύλοι των LGCs (60.000 κ.μ.) παρέμειναν σταθεροί στα $1,1 εκατ. μηνιαίως, ενώ εκείνοι των MGCs (38.000 κ.μ.) σημείωσαν πτώση $50.000 μηνιαίως και διαμορφώθηκαν στα $950.000 μηνιαίως.
Συνεπώς, τα στοιχεία της Fearnleys επιβεβαιώνουν για ακόμα μία φορά την ενδιαφέρουσα εικόνα που καταγράφεται στα LPG carriers: την αντιστρόφως ανάλογη σχέση ναύλων και μεταφορικής ικανότητας, που μεταφράζεται σε «όσο μικρότερο, τόσο καλύτερα». Σαφώς, είναι επόμενο η συγκεκριμένη εικόνα να αντιστραφεί, όμως ερωτηματικό παραμένει το πότε εν μέσω γεωπολιτικών προκλήσεων με σημαντικό αντίκτυπο στη ναυτιλιακή κίνηση.