Μια ανάλυση κινδύνου για τη ναυσιπλοΐα στην Ερυθρά Θάλασσα

Μια ανάλυση κινδύνου για τη ναυσιπλοΐα στην Ερυθρά Θάλασσα

118
Μια ανάλυση κινδύνου για τη ναυσιπλοΐα στην Ερυθρά Θάλασσα

Με την επιθετικότητα των ανταρτών Χούθι ενάντια σε εμπορικά πλοία να εντείνεται, ο αλληλασφαλιστικός οργανισμός Gard προβαίνει σε μια ανάλυση κινδύνου για τη ναυτιλία στην Ερυθρά Θάλασσα.

Μάλιστα, ο Gard σημειώνει πως, παρότι κυβερνήσεις πολλών χωρών υποστηρίζουν ότι οι επιθέσεις είναι αδιάκριτες, τα στοιχεία διαφωνούν με τον συγκεκριμένο ισχυρισμό.

Ειδικότερα, ο κίνδυνος (πυραυλικές επιθέσεις, επιθέσεις με μη επανδρωμένα αεροσκάφη, πιθανή κράτηση πλοίου) είναι σοβαρός για δύο κατηγορίες πλοίων:

1.      Πλοία συνδεδεμένα με το Ισραήλ μέσω ιδιοκτησίας, προορισμού, εμπορίου και εμπορικής σχέσης μεταξύ ισραηλινών εταιρειών και του ιδιοκτήτη/ναυλωτή του πλοίου.

2.      Πλοία συνδεδεμένα με τις ΗΠΑ, το Ηνωμένο Βασίλειο και άλλες χώρες που συμμετέχουν στην Operation Poseidon Archer.

Από την άλλη, ο κίνδυνος πυραυλικής επίθεσης ή επίθεσης με μη επανδρωμένο όχημα ή κράτησης πλοίου είναι αυξημένος για πλοία που συμμετέχουν ή υποστηρίζουν την Operation Prosperity Guardian.

Τέλος, υπάρχει αυξημένος κίνδυνος πυραυλικής επίθεσης ευρύτερα για εμπορικά πλοία που διέρχονται από την Ερυθρά Θάλασσα λόγω λάθους αναγνώρισης, αλλά και αυξημένος κίνδυνος προαναφερθεισών επιθέσεων σε περίπτωση που τα πλοία αυτά αποτελέσουν παράπλευρη απώλεια.

Ακολουθήστε τα Ναυτικά Χρονικά στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την ελληνική Nαυτιλία, τις Μεταφορές και το Διεθνές Εμπόριο.