Αδιάκοπο επενδυτικό ράλι για τους Έλληνες πλοιοκτήτες

Αδιάκοπο επενδυτικό ράλι για τους Έλληνες πλοιοκτήτες

266
Αδιάκοπο επενδυτικό ράλι για τους Έλληνες πλοιοκτήτες

Δυναμικό παραμένει το ράλι επενδύσεων Ελλήνων πλοιοκτητών για την απόκτηση πλοίων, τόσο νεότευκτων όσο και second-hand. Πιο συγκεκριμένα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Advanced Shipping & Trading, την εβδομάδα με πέρας την 26η Ιανουαρίου, οι Έλληνες πλοιοκτήτες προέβησαν σε υψηλό αριθμό παραγγελιών και αγορών πλοίων.

Ειδικότερα, στη second-hand αγορά καταγράφονται τουλάχιστον τρεις αγορές second-hand bulk carriers και μία αγορά second-hand δεξαμενόπλοιων. Τα αποκτηθέντα bulk carriers είναι ναυπηγημένα από το 2010 και μετά (ένα στην Κίνα και δύο στην Ιαπωνία), ενώ το συνολικό κόστος απόκτησής τους ανέρχεται σε περίπου $55 εκατ.

Όσον αφορά τη συμφωνία απόκτησης δεξαμενόπλοιων, πρόκειται για σύγχρονα Suezmax και LR2 tankers, ναυπηγημένα στην Κίνα και στη Νότια Κορέα από το 2018 και έπειτα. Το επενδυτικό κόστος αγγίζει τα $357 εκατ.

Στις παραγγελίες πλοίων, το επενδυτικό ενδιαφέρον των Ελλήνων εστιάζεται σε δεξαμενόπλοια και υγραεριοφόρα. Πιο συγκεκριμένα, βάσει της Advanced Shipping & Trading, οι Έλληνες πλοιοκτήτες παρήγγειλαν δύο δεξαμενόπλοια και έξι υγραεριοφόρα. Και τα οκτώ πλοία αναμένεται να παραδοθούν το 2027.

Ακολουθήστε τα Ναυτικά Χρονικά στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την ελληνική Nαυτιλία, τις Μεταφορές και το Διεθνές Εμπόριο.