Πράσινο φως του ClassNK για σύστημα κυψελών καυσίμου υδρογόνου της Yanmar

Πράσινο φως του ClassNK για σύστημα κυψελών καυσίμου υδρογόνου της Yanmar

48
Πράσινο φως του ClassNK για σύστημα κυψελών καυσίμου υδρογόνου της Yanmar

Για πρώτη φορά ο νηογνώμονας ClassNK εκδίδει έγκριση επί της αρχής (AiP) σε θαλάσσιο σύστημα κυψελών υδρογόνου που αναπτύχθηκε από την ιαπωνική εταιρεία Yanmar Power Technology Co., Ltd.

Μόλις τον Νοέμβριο του 2023 το σύστημα κυψελών καυσίμου υδρογόνου παραδόθηκε στο επιβατηγό πλοίο «Hanaria», που λειτουργεί από την εταιρεία MOTENA-Sea. Το συγκεκριμένο σύστημα παραγόμενης ισχύος 300 kW συνοδεύεται από τις βαλβίδες ελέγχου αερίου, γεγονός που το κάνει συμπαγές και ευκολότερο στην εγκατάστασή του σε πλοία. Ακόμη, δίνει τη δυνατότητα παράλληλης σύνδεσης πολλαπλών μονάδων, αυξάνοντας τη διαθέσιμη ισχύ και επιτρέποντας την προσαρμογή του σε πλοία διαφορετικών απαιτήσεων. Το μηδενικό αποτύπωμα ρύπων, η ευελιξία ισχύος καθώς και η εύκολη εγκατάστασή του τον μετατρέπουν σε απόλυτα ελκυστικό παίκτη για την πράσινη ναυτιλία.

O ClassNK, βασιζόμενος στις προσωρινές οδηγίες του IMO και στα σχετικά πρότυπα IEC (International Electrochemical Commission), εξέδωσε τις «Οδηγίες για τα συστήματα ισχύος κυψελών καυσίμου σε πλοία ΙΙ». Σύμφωνα με αυτές τις οδηγίες, ο νηογνώμονας επιβεβαίωσε ότι το σύστημα κυψελών καυσίμου υδρογόνου από την Yanmar συμμορφώνεται με τις προβλεπόμενες απαιτήσεις.

Η κίνηση αυτή αναδεικνύει τη δυνατότητα για περαιτέρω ανάπτυξη και εφαρμογή τεχνολογιών απολιγνιτοποίησης σε παγκόσμιο επίπεδο.

Ακολουθήστε τα Ναυτικά Χρονικά στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την ελληνική Nαυτιλία, τις Μεταφορές και το Διεθνές Εμπόριο.