Τα second-hand tankers, πηγή κερδοφορίας για τους Έλληνες πλοιοκτήτες

Τα second-hand tankers, πηγή κερδοφορίας για τους Έλληνες πλοιοκτήτες

384
Τα second-hand tankers, πηγή κερδοφορίας για τους Έλληνες πλοιοκτήτες

Μια ανάσα πριν από τις 500 βρίσκονται οι αγορές δεξαμενόπλοιων στη second-hand αγορά, με αδιαμφισβήτητο πρωταγωνιστή να παραμένουν τα MR tankers.

Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της ναυλομεσιτικής Allied, εντός του έτους έχουν αλλάξει χέρια 499 δεξαμενόπλοια, 200 εκ των οποίων είναι τύπου MR. Τα εν λόγω MR tankers έχουν χωρητικότητα 9,2 εκατ. dwt και μέση ηλικία 15 έτη.

Την ίδια ώρα, αξίζει να σημειωθεί ότι ο ρόλος των Ελλήνων πλοιοκτητών στις συναλλαγές δεξαμενόπλοιων είναι εστιασμένος στην πλευρά της πώλησης. Το γεγονός αυτό αντανακλάται και στο ότι, από τις 690 συναλλαγές για δεξαμενόπλοια που έχουν λάβει χώρα στη δευτερογενή αγορά τους τελευταίους 12 μήνες, οι Έλληνες έχουν διαδραματίσει τον ρόλο του αγοραστή για 47 πλοία και του πωλητή για 142.

Συνεπώς, στις αγοραπωλησίες εντός του 2023, οι Έλληνες εστιάζουν πιο πολύ στις πωλήσεις, αποκομίζοντας υψηλά κέρδη, δεδομένης της σημαντικής ανόδου που έχουν καταγράψει οι αξίες των tankers εντός του έτους.

Ακολουθήστε τα Ναυτικά Χρονικά στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την ελληνική Nαυτιλία, τις Μεταφορές και το Διεθνές Εμπόριο.