Ποιες οι παράμετροι-οδηγοί των ναύλων στα bulk carriers

Ποιες οι παράμετροι-οδηγοί των ναύλων στα bulk carriers

170
Ποιες οι παράμετροι-οδηγοί των ναύλων στα bulk carriers

Συνέντευξη στο Bloomberg παραχώρησε ο CEO της Genco Shipping, John Wobensmith, αναλύοντας όλες τις πρόσφατες εξελίξεις στο μέτωπο της ναυλαγοράς των bulk carriers.

Eρωτηθείς για το κατά πόσο μπορούν να αντικατασταθούν οι ροές σιτηρών της Ουκρανίας στις παγκόσμιες αγορές, ο κ. Wobensmith ανέφερε ότι η παραγωγή σιταριού της Ρωσίας και η παραγωγή καλαμποκιού της Βραζιλίας κινούνται σε εξαιρετικά υψηλά επίπεδα. Μάλιστα, η παραγωγική περίοδος της Βραζιλίας έχει επιμηκυνθεί σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια.

Αναφερόμενος στην οικονομία της Κίνας, ανέφερε την αβεβαιότητα στον κλάδο του real estate, ενώ τόνισε ότι τόσο οι εισαγωγές σιδηρομεταλλεύματος όσο και η παραγωγή χάλυβα αυξάνονται. Ο κ. Wobensmith σημείωσε ότι η κινεζική παραγωγή χάλυβα θα ξεπεράσει τους 1 δισ. τόνους, την ίδια στιγμή που τα αποθέματα iron ore είναι χαμηλά και παραδοσιακά οι κινεζικές εισαγωγές iron ore είναι κατά 20% υψηλότερες το β’ εξάμηνο έναντι του α’ εξαμήνου. Με δεδομένα τα πακέτα στήριξης του Πεκίνου για την τόνωση της οικονομίας, «είμαστε στην αρχή της καταγραφής μιας ανάπτυξης», είπε χαρακτηριστικά ο επικεφαλής της Genco Shipping. Επίσης, καταγράφονται αυξημένες ροές iron ore από τη Βραζιλία στην Ευρώπη, της οποίας η αγορά χάλυβα είναι σε ύφεση.

Τα επίπεδα συμφόρησης είναι χαμηλά τόσο στα bulk carriers όσο και στα containerships και συνεπώς η στήριξη της προσφοράς δεν είναι εμφανής. Ο κ. Wobensmith υπενθύμισε ότι, τα τελευταία χρόνια, η συμφόρηση στα containerships ωφέλησε τα bulk carriers που κλήθηκαν να μεταφέρουν τελικά προϊόντα.

Ακολουθήστε τα Ναυτικά Χρονικά στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την ελληνική Nαυτιλία, τις Μεταφορές και το Διεθνές Εμπόριο.