Έντονο το παρασκήνιο εξαγοράς της HMM

Έντονο το παρασκήνιο εξαγοράς της HMM

157
Έντονο το παρασκήνιο εξαγοράς της HMM

Η SM Line επιβεβαίωσε τα πλάνα της για την εξαγορά της HMM όταν η τελευταία τεθεί επίσημα προς πώληση. Σε αποκλειστική του συνέντευξη στη The Korea Economic Daily, ο διευθύνων σύμβουλος του SM Group, Woo Oh-hyun, επιβεβαίωσε την πρόθεσή του να καταθέσει πρόταση εξαγοράς της liner εταιρείας.

Η SM Line, η οποία ιδρύθηκε το 2016, απέκτησε περιουσιακά στοιχεία από τη χρεοκοπημένη Hanjin Shipping Co. Η εταιρεία μετονομάστηκε σε SM Line το 2018 και σήμερα, σύμφωνα με την Alphaliner, κατατάσσεται στην 26η θέση στον κατάλογο των 100 κορυφαίων liner εταιρειών. Η SM Line διαθέτει 12 πλοία και έχει άλλα τρία υπό ναύλωση, με συνολική χωρητικότητα λίγο πάνω από 68.000 TEUs.

Η πολύ μεγαλύτερη HMM κατατάσσεται επί του παρόντος στην ένατη θέση στη σχετική λίστα της Alphaliner, καθώς κατέχει 37 πλοία και έχει άλλα 35 υπό ναύλωση. Η συνολική της χωρητικότητα ξεπερνά τα 790.000 TEUs. Η εταιρεία προχωρά επίσης σε προσπάθειες εκσυγχρονισμού του στόλου της με άλλα 26 containerships υπό παραγγελία και το 2022 χάραξε ένα επιθετικό σχέδιο ανάπτυξης.

Πάντως, τα δημοσιεύματα για τις προσπάθειες εξαγοράς της HMM από την SM Group εμφανίστηκαν πριν από περίπου έναν χρόνο, όταν η δεύτερη αγόρασε 60.000 μετοχές της πρώτης. Πλέον η SM Group κατέχει πάνω από το 6,5% της HMM.

Σύμφωνα με τα λεγόμενα του Woo Oh-hyun, η SM Group θα προσφέρει $3 δισ. όταν εκκινήσουν επίσημα οι διαδικασίες πώλησης της HMM. Νωρίτερα φέτος, η νοτιοκορεατική κυβέρνηση συγκρότησε συμβουλευτική επιτροπή για τη διαδικασία ιδιωτικοποίησης της ναυτιλιακής εταιρείας. Έντονη είναι πάντως η επενδυτική δραστηριότητα στον ναυτιλιακό κλάδο της Νότιας Κορέας, με την HMM να προσπαθεί να εξαγοράσει την Hyundai LNG Shipping, χωρίς όμως οι διαπραγματεύσεις να οδηγούν σε γάμο.

Ακολουθήστε τα Ναυτικά Χρονικά στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την ελληνική Nαυτιλία, τις Μεταφορές και το Διεθνές Εμπόριο.