Στην τοποθέτηση νέων παραγγελιών προέβησαν οι εταιρείες TMS Dry, με επικεφαλής τον κ. Γιώργο Οικονόμου, και Danaos, με επικεφαλής τον δρ. Ιωάννη Κούστα.
Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατο report της ναυλομεσιτικής Intermodal, η TMS Dry προχώρησε σε ενεργοποίηση option για τη ναυπήγηση δύο bulk carriers χωρητικότητας 210.000 dwt. Τα πλοία θα κατασκευαστούν από την COSCO HI και θα διαθέτουν μηχανές καύσης συμβατικών καυσίμων, ενώ θα είναι εξοπλισμένα και με scrubbers. Το κόστος τους ανέρχεται σε $64 εκατ. έκαστο, ενώ η παράδοσή τους αναμένεται να πραγματοποιηθεί μεταξύ του 2025 και του 2026.
Παράλληλα, η Intermodal εστιάζει και στην παραγγελία που τοποθέτησε η Danaos στο κινεζικό ναυπηγείο Yangzijiang, η οποία αφορά τη ναυπήγηση δύο containerships μεταφορικής ικανότητας 8.000 TEUs. Τα εν λόγω πλοία θα είναι methanol-ready, δηλαδή θα υπάρχει η δυνατότητα να μετασκευαστούν μελλοντικά προκειμένου να αξιοποιήσουν τη μεθανόλη ως καύσιμο. Πέραν αυτού, θα είναι εξοπλισμένα και με scrubbers. Το κόστος τους ανέρχεται σε περίπου $95 εκατ. και η παράδοσή τους αναμένεται να λάβει χώρα το 2026.