
Ο δανέζικος ναυτιλιακός κολοσσός A.P. Moller-Maersk προχώρησε σε μια παραγγελία για έξι επιπλέον containerships, τα οποία θα μπορούν να καταναλώνουν ως καύσιμο πράσινη μεθανόλη.
Τα καινοτόμα πλοία θα ναυπηγηθούν από την Hyundai Heavy Industries (HHI) και θα διαθέτουν χωρητικότητα περίπου 17.000 TEUs, ενώ θα είναι εξοπλισμένα με κινητήρες διπλού καυσίμου, οι οποίοι θα τους επιτρέπουν να μειώσουν τις εκπομπές CO₂ που παράγουν έως και κατά 800.000 τόνους ετησίως, μέσω της κατανάλωσης πράσινης μεθανόλης.
Η εν λόγω παραγγελία γίνεται στο πλαίσιο ανανέωσης του στόλου της Maersk, η οποία πλέον αριθμεί 19 υπό παραγγελία πλοία κατανάλωσης καυσίμου μεθανόλης. Σύμφωνα με τη Maersk, η ανανέωση του στόλου της εταιρείας με τα 19 καινοτόμα containerships κατανάλωσης πράσινης μεθανόλης αναμένεται να αποφέρει ετήσια συνολική μείωση των εκπομπών CO₂ του στόλου της εταιρείας κατά 2,3 εκατ. τόνους.
Μέσω της συγκεκριμένης κίνησης, η Maersk επιδιώκει να επιτύχει τον στόχο που έχει θέσει για το 2040 για μηδενικές καθαρές εκπομπές από το σύνολο των δραστηριοτήτων της. Παράλληλα, ο όμιλος εργάζεται πάνω στην επίτευξη των βραχυπρόθεσμων στόχων του για το 2030, οι οποίοι περιλαμβάνουν τη μείωση κατά 50% των εκπομπών ανά μεταφερόμενο container σε σύγκριση με τις αντίστοιχες τιμές του 2020 και την ανανέωση του στόλου του ομίλου μέσω της παραγγελίας αποκλειστικά νεότευκτων πλοίων, τα οποία θα μπορούν να καταναλώνουν πράσινα καύσιμα.
Φωτό: Μaersk
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Έργα ύψους 2,5 δισεκατομμύρια ευρώ σε επτά άξονες, δρομολογούνται προκειμένου να υλοποιηθεί το σχέδιο για τη διαχείριση του νερού έτσι ώστε η χώρα να…

Την ολοκλήρωση της πρώτης φάσης της αναγέννησης των ελληνικών ναυπηγείων και τη μετάβαση στη δεύτερη, πιο απαιτητική φάση μετασχηματισμού τους σε περιφερειακό ενεργειακό και…

Στο 1,7% μειώθηκε ο ετήσιος πληθωρισμός στην Ελλάδα τον Οκτώβριο από 1,8% τον Σεπτέμβριο, σύμφωνα με προκαταρκτικά στοιχεία της Eurostat. Στην Ευρωζώνη, ο πληθωρισμός…

Ενθαρρυντικά μηνύματα εκπέμπει η Βραζιλία προς την αγορά των Capesizes, καθώς η παραγωγή σιδηρομεταλλεύματος της χώρας συνεχίζει την ανοδική της πορεία με «οδηγό» τη…

Η τεχνολογία της υπεράκτιας αιολικής ενέργειας, που θεωρείται ένας από τους πλέον κρίσιμους πυλώνες της παγκόσμιας ενεργειακής μετάβασης, δέχεται ισχυρό πλήγμα στις Ηνωμένες Πολιτείες.…

Η τεχνολογία του υγρού υδρογόνου αναδεικνύεται ως ο πλέον υποσχόμενος πυλώνας για τη μετάβαση προς ένα καθαρότερο ενεργειακό μέλλον, και η Ευρώπη κάνει τώρα…

Διόλου ενθαρρυντικά δεν είναι τα μηνύματα του τριμηνιαίου δείκτη Seafarers Happiness Index για την ευημερία των ναυτικών, με τις συνεχείς αναταράξεις να έχουν αποτελέσει…

Καθώς η ναυπηγική βιομηχανία εξελίσσεται σε σημείο σύγκλισης Ουάσιγκτον και Σεούλ, οι συμπράξεις ανάμεσα σε κορυφαίες ναυπηγικές εταιρείες των δύο χωρών βαίνουν με ταχύτατους…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ