
Στα ανοιχτά του Γιβραλτάρ τις βραδινές ώρες της Δευτέρας 29 Αυγούστου, ένα bulk carrier και ένα LNGC συγκρούστηκαν με αποτέλεσμα την πρόκληση υλικών ζημιών στο πλοίο μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου.
Σύμφωνα με διεθνή μέσα, οι λιμενικές αρχές κατεύθυναν το bulk carrier κοντά στην ακτή προκειμένου να ελαχιστοποιήσουν το κίνδυνο βύθισής του. Βάσει πρόσφατης ανακοίνωσης της κυβέρνησης του Γιβραλτάρ τις πρωινές ώρες της Τρίτης 30 Αυγούστου, η πλώρη του πλοίου έχει ακουμπήσει στον πυθμένα σε βάθος 17 μέτρων.
Σε ανακοίνωση της λιμενικής αρχής του Γιβραλτάρ την Τρίτη 30 Αυγούστου σημειώνεται ότι έχει οριστεί ζώνη αποκλεισμού ακτίνας 200 μέτρων γύρω από το bulk carrier. Η ζώνη θα παραμείνει σε ισχύ μέχρι νεωτέρας.
Το πλοίο έχει πλήρωμα 24 ατόμων, το οποίο παραμένει στο πλοίο, και είναι φορτωμένο με 183 τόνους πετρελαίου, 250 τόνους ντίζελ και 27 τόνους λιπαντικού. Η πιθανότητα πετρελαιοκηλίδας δεν έχει αποκλειστεί. Υπό φυσιολογικές συνθήκες, επόμενος προορισμός του πλοίου ήταν το Vlissengen της Ολλανδίας.
Σημειώνεται ότι το LNGC, το οποίο κατευθυνόταν στον Κόλπο του Γιβραλτάρ, δεν υπέστη υλικές ζημιές.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στις 16 Νοεμβρίου 1916, το HMHS Britannic, επιταγμένο από το Βρετανικό Ναυαρχείο, για να μετατραπεί σε πλωτό νοσοκομείο κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ενώ έπλεε…
Καθώς ο «σκιώδης στόλος» βρίσκεται στη «μέγγενη» των δυτικών κυρώσεων, μια ριζοσπαστική απόφαση του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα διαχείρισης λιμένων της Ινδίας έρχεται να εντείνει…
Η ναυτιλία ξηρού φορτίου βρίσκεται σε μια εποχή έντονων πιέσεων για μείωση εκπομπών και κόστους, κατά την οποία η βελτιστοποίηση κάθε μεμονωμένου ταξιδιού αποκτά…
Εκπρόσωπος των κινεζικών ενόπλων δυνάμεων προειδοποίησε στις 14 Σεπτεμβρίου τις Φιλιππίνες να αποφύγουν τις προκλήσεις στη Νότια Σινική Θάλασσα, μετά τη διεξαγωγή περιπολιών «ρουτίνας»…
Με γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το μπαράζ συμφωνιών της εθνικής εταιρείας φυσικού αερίου της Νότιας Κορέας, KOGAS, για την εξασφάλιση εισαγωγών LNG. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…
Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…
Την παράδοση 100 εμπορικών αεροσκαφών ετησίως από το 2028 αναμένει να επιτύχει η Embraer, σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της στο Reuters, o οποίος…
Στον απόηχο της πρόσφατης απόφασης του OPEC+ να αυξήσει την παραγωγή του, ο Οργανισμός δημοσίευσε τις εκτιμήσεις του για τις προοπτικές της παγκόσμιας αγοράς…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ