
Σημαντική κερδοφορία κατέγραψε το β’ τρίμηνο του έτους η Safe Bulkers, απόρροια της καλής ναυλαγοράς και φέτος.
Η εισηγμένη στο Χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης εταιρεία σημείωσε κέρδη $50,3 εκατ. έναντι $36,4 εκατ. το αμέσως προηγούμενο τρίμηνο. Σε επίπεδο εξαμήνου η Safe Bulkers είδε τα κέρδη της να φτάνουν στα $86,7 εκατ. όταν έναν χρόνο πριν ήταν στα $53,8 εκατ.
Αναφορικά με τα σχέδια ανάπτυξης της εταιρείας, η Safe Bulkers απέκτησε τον περασμένο Μάιο το πρώτο από τα 11 ultra eco νεότευκτα που ναυπηγεί, το MV Vassos. Kατόπιν της παράδοσής του το πλοίο πουλήθηκε σε τρίτο μέρος με σκοπό την επαναμίσθωσή του. Με βάση τα παραπάνω το orderbook αριθμεί 10 πλοία: επτά Kamsarmaxes και τρία Post-Panamaxes.
Στη second-hand αγορά, η εταιρεία απέκτησε τον Απρίλιο έναντι $30 εκατ. το MV Michalis H το οποίο ναυπηγήθηκε στην Κίνα το 2012. Πρόκειται για Capesize πλοίο το οποίο παραδόθηκε στην εταιρεία τον Μάιο του 2022. Τον ίδιο μήνα η Safe Bulkers απέκτησε το επίσης κινεζικό Capesize MV Aghia Sofia έναντι $31,75 εκατ. με αναμενόμενη παραλαβή τον προσεχή Αύγουστο.
Τέλος σε ό,τι αφορά την κρίση στην Ουκρανία, η εταιρεία στη σχετική ανακοίνωση σημειώνει ότι δεν δραστηριοποιείται ιδιαίτερα στη Μαύρη Θάλασσα ενώ την ίδια ώρα αξιολογεί διαρκώς την κατάσταση.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ένα ακόμη σοβαρό επεισόδιο εκτυλίχθηκε στην Ερυθρά Θάλασσα, 51 ναυτικά μίλια δυτικά της Al Hudaydah. Σύμφωνα με την UKMTO εμπορικό πλοίο δέχθηκε επίθεση από…
Οι αντάρτες Χούθι της Υεμένης ανακοίνωσαν ότι το ελληνόκτητο εμπορικό πλοίο «Magic Seas» που στοχοθέτησαν χθες, βυθίστηκε σήμερα στην Ερυθρά Θάλασσα. Οι αντάρτες ανέλαβαν…
Με ανακοίνωσή της η INTERCARGO καταδικάζει την πρόσφατη ένοπλη επίθεση εναντίον του ελληνόκτητου bulk carrier «Magic Seas» στις ακτές της Υεμένης. Το πλοίο φέρεται…
Η καινοτομία γύρω από τη μεταφορά υγροποιημένου διοξειδίου του άνθρακα (LCO₂) και συνθετικής μεθανόλης (e-methanol) εισέρχεται σε νέα εποχή, με την παρουσίαση του πρώτου…
Μια πρωτοποριακή τεχνολογία, που επιτρέπει την ανακύκλωση του αερίου BOG (Boil-Off Gas) από πλοία που καταναλώνουν υγροποιημένο φυσικό αέριο (LNG) κατά τη διάρκεια της…
Η νέα τεχνολογία τροφοδοσίας καυσίμου αμμωνίας ecoFGSS-FLEX, που αναπτύχθηκε εσωτερικά από την LGE, θέτει νέα πρότυπα στην ασφαλή και αποδοτική χρήση της αμμωνίας ως…
Προ των πυλών βρίσκονται οι νέες αυξήσεις στην παραγωγή πετρελαίου του OPEC+, καθώς τα μέλη του Οργανισμού συμφώνησαν να επιταχύνουν την άρση των περικοπών…
Η πρόσφατη υπογραφή μνημονίου συνεργασίας (MOU) μεταξύ της Σιέρα Λεόνε και των εταιρειών Ceca και AG&P συνιστά ορόσημο για την ανάπτυξη των ενεργειακών υποδομών…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ