
Το ρωσικό πετρέλαιο έχει καταστεί «απαγορευμένο» εμπόρευμα τους τελευταίους μήνες, με πληθώρα χωρών να το απομακρύνουν από την ενεργειακή τους εξίσωση. Σύμφωνα με δημοσίευμα του Bloomberg, οι εταιρείες που είναι διατεθειμένες να μεταφέρουν ρωσικό πετρέλαιο εξασφαλίζουν σημαντικά έσοδα.
Ειδικότερα, όπως αναφέρει το Bloomberg, επικαλούμενο κύκλους της αγοράς, όσες ναυτιλιακές εταιρείες μεταφέρουν ρωσικό πετρέλαιο μέσω μικρών tankers από το ρωσικό λιμάνι Kozmino στην Κίνα κερδίζουν περίπου $1,6 εκατ. Τα εν λόγω επίπεδα ναύλων είναι κατά περίπου τρεις φορές υψηλότερα έναντι εκείνων πριν από την έναρξη της ρωσικής εισβολής στην Ουκρανία.
Το συγκεκριμένο route είναι εκ φύσεως ιδιαίτερα κερδοφόρο, καθώς το ταξίδι διαρκεί περίπου πέντε ημέρες και κατά συνέπεια ο χρόνος που απαιτείται για να επιστρέψει το πλοίο στο λιμάνι αφετηρίας του route, Kozmino, είναι μικρός.
Φωτό: PxHere
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Σημαντικές αναταραχές υφίσταται ο λιμένας της Αμβέρσας-Μπριζ, καθώς η απεργία των πλοηγών έχει φέρει τα πάνω κάτω στις παραδόσεις πετρελαίου στον βελγικό λιμένα. Σύμφωνα…
Η νοτιοκορεατική Hanwha Ocean βρίσκεται στο στόχαστρο του Πεκίνου, το οποίο κατηγορεί τον ναυπηγικό κολοσσό για συμμετοχή στην πρόσφατη έρευνα των ΗΠΑ με στόχο…
Ένα υγραεριοφόρο πλοίο με σημαία Καμερούν εξέπεμψε σήμα κινδύνου έπειτα από έκρηξη που σημειώθηκε σε αυτό την ώρα που έπλεε στα ανοικτά των ακτών…
Η Κάλυμνος αποτελεί τον κατεξοχήν ναυτότοπο του Νοτιοανατολικού Αιγαίου. Ένα νησί με πλούσια θαλασσινή παράδοση και μεγάλη ιστορία στον χώρο της ναυτοσύνης. Ένας δωρικός…
Η αγορά του βωξίτη βρίσκεται αναντίρρητα σε «καλό φεγγάρι», με τη Γουινέα να διαδραματίζει καθοριστικό ρόλο σε αυτό. Όπως μάλιστα αναφέρει δημοσίευμα του Reuters,…
To πρώτο της φορτίο αργού πετρελαίου στη Συρία απέστειλε η Σαουδική Αραβία, συμβάλλοντας στη ‒μετά τον πόλεμο‒ ανάκαμψή της. Σύμφωνα με δεδομένα της MarineTrafffic,…
Η Pacific Basin Shipping προχώρησε σε στρατηγικές κινήσεις ένεκα των αμερικανικών λιμενικών τελών, που έχουν προκαλέσει αναταράξεις στη ναυτιλιακή βιομηχανία. «Έχουμε λάβει προληπτικά μέτρα…
Νέες απώλειες κατέγραψαν πρόσφατα οι ναύλοι των VLGCs, σε αντίθεση με εκείνους των LPG carriers μικρότερης μεταφορικής ικανότητας, που παρέμειναν σταθεροί. Ειδικότερα, σύμφωνα με…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ