
Ο κρίσιμος ρόλος των εφοδιαστικών αλυσίδων για το παγκόσμιο εμπόριο έχει καταστεί εμφανής εντός των πανδημικών ετών, οπότε και πληθώρα παραγόντων έχουν προκαλέσει κομφούζιο σε αυτές. Καθώς η παγκόσμια οικονομία αποπειράται να εισέλθει στη μετα-πανδημική εποχή, δημοσίευμα του Bloomberg καταδεικνύει τις τέσσερις κορυφαίες προκλήσεις με τις οποίες έρχονται αντιμέτωπες οι χερσαίες εφοδιαστικές αλυσίδες, προκαλώντας ανησυχία για το βραχυπρόθεσμο μέλλον του παγκόσμιου εμπορίου.
Ειδικότερα, το 42% όλων των εμπορευμάτων που μεταφέρονται μέσω containerships από την Ασία στις ΗΠΑ φτάνει στους λιμένες του Λος Άντζελες και του Λονγκ Μπιτς. Επί του παρόντος, οι εν λόγω λιμένες ταλανίζονται από πληθώρα προβλημάτων, τα οποία πηγάζουν από τις χερσαίες εφοδιαστικές αλυσίδες.
Κατ’ αρχάς, υπάρχουν μεγάλες καθυστερήσεις στην απομάκρυνση containers από τους λιμένες που προορίζονται να φορτωθούν σε κάποιο τρένο. Τα εν λόγω containers έχουν τριπλασιαστεί από τον Φεβρουάριο και τη Δευτέρα 27 Ιουνίου ανέρχονταν σε περίπου 28.000, καταλαμβάνοντας χώρο στις αποθήκες των λιμανιών και προκαλώντας καθυστερήσεις και στις θαλάσσιες εφοδιαστικές αλυσίδες.
Την ίδια ώρα, υπάρχουν σημαντικές καθυστερήσεις στην αποχώρηση containers μέσω φορτηγών από τους λιμένες. Η εν λόγω εξέλιξη συνιστά απότοκο περισσότερο μιας έλλειψης παραγωγικότητας εντός του λιμένα παρά μιας έλλειψης οδηγών.
Επιπλέον, στους τερματικούς αποθήκευσης containers των δύο λιμένων, ο διαθέσιμος χώρος βρίσκεται σε εξαιρετικά χαμηλά επίπεδα, ίσα με 0,3%. Υπό φυσιολογικές συνθήκες, ο διαθέσιμος χώρος θα άγγιζε το 5% σημείωσε ο Executive Director του λιμένα του Λος Άντζελες, Gene Seroka.
Φωτό: Alex Hofford/ ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






The third Lofrans’ & MAX POWER Convention unfolded this October at the breathtaking LaLiBay Resort & Spa on Aegina Island. Τhe convention has become…

Οι Ηνωμένες Πολιτείες και η Ελλάδα υπέγραψαν σήμερα στην Αθήνα κοινή Διακήρυξη Οικονομικής Ασφάλειας, η οποία αποτυπώνει μια νέα γεωπολιτική πραγματικότητα: η οικονομική ασφάλεια…

Εκ νέου σήμα κινδύνου εξέπεμψε η UK Maritime Trade Operations (UKMTO) στα ανοικτά της Σομαλίας, λίγες μόνο 24ωρα μετά το ρεσάλτο Σομαλών πειρατών σε ελληνόκτητο…

Εκρήξεις ακούστηκαν σήμερα το πρωί κοντά στην πρωτεύουσα του Σουδάν, το Χαρτούμ, που ελέγχεται από τον στρατό, δήλωσαν αυτόπτες μάρτυρες μία ημέρα αφού οι…

Once again, the LALIZAS Force travelled from all over the world to gather on the island of Aegina for the LALIZAS Branches Synergy Summit,…

To support its customers in the transition from conventional to alternative fuels and to further strengthen the qualification and preparation of the crew supplied…

Η CMA D. ARGOUDELIS & CO S.A., κορυφαία εταιρεία στον τομέα της ναυτιλιακής, βιομηχανικής και ενεργειακής αυτοματοποίησης, έχει την τιμή να ανακοινώσει ότι αποτελεί…

Μείωση 13,6% σημείωσε το έλλειμμα στο εμπορικό ισοζύγιο της χώρας τον Σεπτέμβριο εφέτος, λόγω της αύξησης της αξίας των εξαγωγών και της μείωσης εκείνης…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ