
Ο κρίσιμος ρόλος των εφοδιαστικών αλυσίδων για το παγκόσμιο εμπόριο έχει καταστεί εμφανής εντός των πανδημικών ετών, οπότε και πληθώρα παραγόντων έχουν προκαλέσει κομφούζιο σε αυτές. Καθώς η παγκόσμια οικονομία αποπειράται να εισέλθει στη μετα-πανδημική εποχή, δημοσίευμα του Bloomberg καταδεικνύει τις τέσσερις κορυφαίες προκλήσεις με τις οποίες έρχονται αντιμέτωπες οι χερσαίες εφοδιαστικές αλυσίδες, προκαλώντας ανησυχία για το βραχυπρόθεσμο μέλλον του παγκόσμιου εμπορίου.
Ειδικότερα, το 42% όλων των εμπορευμάτων που μεταφέρονται μέσω containerships από την Ασία στις ΗΠΑ φτάνει στους λιμένες του Λος Άντζελες και του Λονγκ Μπιτς. Επί του παρόντος, οι εν λόγω λιμένες ταλανίζονται από πληθώρα προβλημάτων, τα οποία πηγάζουν από τις χερσαίες εφοδιαστικές αλυσίδες.
Κατ’ αρχάς, υπάρχουν μεγάλες καθυστερήσεις στην απομάκρυνση containers από τους λιμένες που προορίζονται να φορτωθούν σε κάποιο τρένο. Τα εν λόγω containers έχουν τριπλασιαστεί από τον Φεβρουάριο και τη Δευτέρα 27 Ιουνίου ανέρχονταν σε περίπου 28.000, καταλαμβάνοντας χώρο στις αποθήκες των λιμανιών και προκαλώντας καθυστερήσεις και στις θαλάσσιες εφοδιαστικές αλυσίδες.
Την ίδια ώρα, υπάρχουν σημαντικές καθυστερήσεις στην αποχώρηση containers μέσω φορτηγών από τους λιμένες. Η εν λόγω εξέλιξη συνιστά απότοκο περισσότερο μιας έλλειψης παραγωγικότητας εντός του λιμένα παρά μιας έλλειψης οδηγών.
Επιπλέον, στους τερματικούς αποθήκευσης containers των δύο λιμένων, ο διαθέσιμος χώρος βρίσκεται σε εξαιρετικά χαμηλά επίπεδα, ίσα με 0,3%. Υπό φυσιολογικές συνθήκες, ο διαθέσιμος χώρος θα άγγιζε το 5% σημείωσε ο Executive Director του λιμένα του Λος Άντζελες, Gene Seroka.
Φωτό: Alex Hofford/ ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η δραστηριότητα στα διαλυτήρια της Τουρκίας είναι έντονη τους τελευταίους μήνες, και από αυτή δεν λείπουν επίμαχα περιστατικά. Σημειώνεται ότι πρόσφατα πυρκαγιά ξέσπασε σε…
Μια σημαντική επέκταση αναμένεται να πραγματοποιηθεί στο λιμάνι του Λονγκ Μπιτς, στο Λος Άντζελες. Ειδικότερα, η International Transportation Service (ITS) ξεκίνησε τη διαδικασία επέκτασης…
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται εκ νέου με μικρές απώλειες. Ειδικότερα, βάσει…
Το 18ο πακέτο κυρώσεων κατά της Ρωσίας ενέκρινε την Παρασκευή 18 Ιουλίου το Συμβούλιο Γενικών Υποθέσεων της Ευρωπαϊκής Ένωσης (ΕΕ), επιτυγχάνοντας ένα ισχυρό πλήγμα…
Καθώς εντείνονται οι εκκλήσεις της διεθνούς κοινότητας για την επιτάχυνση της αποανθρακοποίησης της ναυτιλιακής βιομηχανίας, το LNG κερδίζει διαρκώς έδαφος ως μεταβατικό καύσιμο για…
Η ναυπήγηση κρουαζιερόπλοιων φαίνεται πως βρίσκεται πλέον ψηλά στην ατζέντα της Μόσχας, καθώς τα ναυπηγεία της Ρωσίας εντείνουν τις προσπάθειές τους προς αυτή την…
To 7,72% των μετοχών της Genco Shipping & Trading απέκτησε η Diana Shipping σύμφωνα με filing της πρώτης στην αμερικανική επιτροπή κεφαλαιαγοράς. Η εταιρεία…
Την τελική έγκριση του 18ου πακέτου κυρώσεων κατά της Ρωσίας έδωσε το Συμβούλιο Γενικών Υποθέσεων σήμερα στις Βρυξέλλες. Το 18ο πακέτο κυρώσεων περιλαμβάνει νέα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ