
Οι βιομηχανίες της Νότιας Κορέας –μεταξύ αυτών οι αυτοκινητοβιομηχανίες, οι βιομηχανίες χάλυβα, πετροχημικών και τσιμέντων– έχουν βρεθεί αντιμέτωπες με ζημίες ύψους περίπου 1,6 τρισεκ. γουόν (1,24 δισεκ. δολαρίων), λόγω της απεργίας των οδηγών φορτηγών.
Σύμφωνα με το νοτιοκορεατικό υπουργείο Βιομηχανίας, η εκτίμηση για το 1,6 τρισεκ. γουόν αφορά ζημίες στην παραγωγή, τις αποστολές και τις εξαγωγές προϊόντων.
Οι εταιρίες πετροχημικών της χώρας, ακολουθώντας το παράδειγμα των αυτοκινητοβιομηχανιών και χαλυβουργιών, περιόρισαν τις παραγωγικές δραστηριότητες τους λόγω της αύξησης των αποθεμάτων τους, καθώς τα προβλήματα στις μεταφορές λόγω της απεργίας των οδηγών φορτηγών λαμβάνουν μεγαλύτερες διαστάσεις στη Νότια Κορέα, χώρα-«υπερδύναμη» της μεταποίησης στην Ασία.
Οι οδηγοί φορτηγών πραγματοποίησαν απεργία που σε διάρκεια ξεπέρασε την μία εβδομάδα, διαμαρτυρόμενοι κατά της αύξησης των τιμών των καυσίμων και ζητώντας εγγυήσεις για την καταβολή ελάχιστου μισθού. Το πέρας της απεργίας επήλθε την Τετάρτη 15 Ιουνίου, αφότου το αρμόδιο υπουργείο και οι οδηγοί φορτηγών ήρθαν σε συμφωνία.
Σε κάθε περίπτωση, οι κινητοποιήσεις προκάλεσαν παράλυση στα λιμάνια και τους εμπορευματικούς τερματικούς σταθμούς στη Νότια Κορέα –κορυφαίο προμηθευτή αυτοκινήτων, μπαταριών, ημιαγωγών, «έξυπνων» κινητών τηλεφώνων και οικιακών ηλεκτρονικών– ασκώντας περαιτέρω πιέσεις στις παγκόσμιες εφοδιαστικές αλυσίδες, που είχαν ήδη διαταραχθεί λόγω των περιορισμών της Κίνας για την αντιμετώπιση της Covid-19 καθώς και εξαιτίας της ρωσικής εισβολής στην Ουκρανία.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Φωτό: Jeon Heon-Kyun/ ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Το Ro-Ro segment, ως γνωστόν, χαρακτηρίζεται παραδοσιακά από μηχανοστάσιο στην πρύμνη, κάτω από το κύριο κατάστρωμα. Η διάταξη αυτή διευκολύνει την απευθείας μετάδοση ισχύος…
Απώλειες κατέγραψε η ναυλαγορά των LNG carriers την περασμένη εβδομάδα, με τους ναύλους να υποχωρούν ελαφρά. Σύμφωνα με έκθεση της ναυλομεσιτικής Fearnleys, το κόστος…
«Ανοιχτή πληγή» αποτελεί η δασμολογική πολιτική των ΗΠΑ (και) για την παγκόσμια αγορά πετροχημικών, η οποία προσπαθεί ακόμη να ανακάμψει από τους σκοπέλους των…
Στον «πυρετό» της ανάπτυξης λιμενικών υποδομών της ασιατικής υποηπείρου εντάσσεται πλέον και το Μπανγκλαντές, με το πλάνο της χώρας για τη δημιουργία λιμένα βαθέων…
Ένα σημαντικό ορόσημο στην πορεία αποανθρακοποίησης του κλάδου της κρουαζιέρας κατεγράφη πρόσφατα στα ναυπηγεία της ιταλικής Fincantieri. Συγκεκριμένα, βάσει σχετικής ανάρτησης στα μέσα κοινωνικής…
Η πορεία της ναυτιλιακής βιομηχανίας προς την αποανθρακοποίηση συνιστά ένα από τα πλέον φλέγοντα ζητήματα που απασχολούν τη διεθνή ναυτιλιακή κοινότητα. Στο πλαίσιο αυτό,…
Τη σκυτάλη από τον πρόεδρο Τραμπ παίρνει το Μεξικό αναφορικά με την επιβολή δασμών, καθώς ανακοίνωσε δασμούς ύψους 50% στις εισαγωγές αυτοκινήτων από την…
Η επέκταση των δραστηριοτήτων της JERA σε διεθνές επίπεδο συνεχίζεται με ταχύτατους ρυθμούς, με τον ιαπωνικό κολοσσό ενέργειας να πραγματοποιεί νέα «στάση», αυτή τη…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ