
Σε στρατηγικές κινήσεις με φόντο την ανάπτυξη του στόλου της προχώρησε η Safe Bulkers, η οποία δραστηριοποιείται στη χύδην ξηρή ναυτιλία. Πιο συγκεκριμένα, η εισηγμένη στο Χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης εταιρεία ανακοίνωσε πρόσφατα την απόκτηση Capesize πλοίου, χωρητικότητας 176.000 dwt, το οποίο είχε ναυπηγηθεί το 2012.
Το εν λόγω πλοίο, το οποίο θα μετονομαστεί σε «MV Aghia Sofia», αναμένεται να παραδοθεί τον Αύγουστο του 2022, μετά την ολοκλήρωση του προκαθορισμένου δεξαμενισμού του. Το πλοίο θα αποκτηθεί έναντι $31,75 εκατ. και η εν λόγω επενδυτική κίνηση θα χρηματοδοτηθεί από τα ταμειακά αποθέματα της Safe Bulkers.
Ο πρόεδρος της Safe Bulkers, Δρ. Λουκάς Μπαρμπαρής, σχολίασε τα εξής: «Ακολουθώντας την είσοδο Capesize πλοίων μας σε τριετή συμβόλαια χρονοναύλωσης, αξιοποιούμε τη ρευστότητά μας, προκειμένου να επεκτείνουμε τον στόλο μας Capesize πλοίων στα οκτώ, εκτιμώντας ότι η συγκεκριμένη απόκτηση θα συνεισφέρει σταδιακά στα έσοδα και στην κερδοφορία μας».
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ο αρχηγός του Γενικού Επιτελείου Ναυτικού (ΓΕΝ) αντιναύαρχος Δημήτριος Ελευθέριος Κατάρας ΠΝ, επισκέφθηκε, από 7 έως 13 Οκτωβρίου, τις Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής μετά από…
Ένα δεξαμενόπλοιο που βρισκόταν σε ναυπηγείο της δυτικής Ινδονησίας για επισκευές τυλίχθηκε στις φλόγες σήμερα το πρωί με αποτέλεσμα να χάσουν τη ζωή τους…
Στην τελετή εγκαινίων του νέου Ογκολογικού Κέντρου στο Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο «Αττικόν» παρέστη το πρωί ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης και στη συνέχεια επισκέφτηκε το…
Η Κίνα αποτελεί τον μεγαλύτερο καταναλωτή αργού πετρελαίου διεθνώς. Καθώς ο οικονομικός γίγαντας της Ασίας επιδιώκει να εξασφαλίσει ενεργειακά αποθέματα, αναδύεται η ανάγκη για…
Atlantas Ship Management (ASM), a leading ship management company headquartered in London, operate a fleet of 40+ vessels and expect this to grow to…
«Ξεκινώντας με την προμήθεια των νέων οχημάτων που παραλάβαμε σήμερα, ανακοινώνουμε ότι στους επόμενους μήνες το Λιμενικό Σώμα και το υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής…
Η Ινδία κάνει ένα αποφασιστικό βήμα προς τη βιώσιμη ναυτιλιακή και ενεργειακή της μετάβαση, αναγνωρίζοντας τρία μεγάλα λιμάνια, το Deendayal (Γκουτζαράτ), το V.O. Chidambaranar…
Η ανάγκη για αποδοτική χρήση καυσίμου, αυστηρή συμμόρφωση και διαφάνεια στη λειτουργία των πλοίων εγκαινιάζει μια νέα εποχή, όπου η τεχνολογία γίνεται καταλύτης της…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ