
Ο τεχνολογικός όμιλος Wärtsilä συνεχίζει να κατέχει ηγετική θέση στον κλάδο των υβριδικών-ηλεκτρικών συστημάτων για πλοία, καθώς, σύμφωνα με πρόσφατα δεδομένα της Clarksons Research, από τις περισσότερες από 300 παραγγελίες υβριδικών πλοίων που έχουν γίνει μέχρι σήμερα, η Wärtsilä έχει λάβει έως τώρα παραγγελίες για 70 πλοία, κατέχοντας μερίδιο αγοράς άνω του 20%.
Ένα υβριδικό σύστημα πρόωσης πλοίου συνήθως συνδυάζει κινητήρες και μπαταρίες, και ως εκ τούτου θεωρείται πιο πολύπλοκο σε σχέση με τα συστήματα των πετρελαιοκίνητων ή των πλήρως ηλεκτρικών πλοίων. Η κατανάλωση της ενέργειας που αποθηκεύεται στις μπαταρίες επιτρέπει την εγκατάσταση κινητήρων χαμηλότερης ισχύος και άρα χαμηλότερης κατανάλωσης καυσίμου αλλά και λειτουργικού κόστους, δεδομένης της υψηλής τιμής των καθαρότερων καυσίμων. Η χρήση υβριδικών συστημάτων μειώνει τις εκπομπές των πλοίων, επιτρέποντας στους πλοιοκτήτες να επιτυγχάνουν καλύτερες τιμές στους δείκτες EEXI και CII, ενώ παράλληλα η διαθεσιμότητα πολλαπλών πηγών ενέργειας προσφέρει μεγαλύτερη επιχειρησιακή ευελιξία.
Δύο σημαντικά στοιχεία των υβριδικών πλοίων είναι η δυνατότητα ενοποίησης πολλαπλών συστημάτων και η βελτιστοποίηση σε πραγματικό χρόνο των ενεργειακών τους συστημάτων. Ο μεγάλος αριθμός των υβριδικών πλοίων που έχει εξοπλίσει η Wärtsilä της επιτρέπει να συλλέγει συνεχώς δεδομένα, με τα οποία τροφοδοτεί το ιδιόκτητο σύστημα διαχείρισης ενέργειας που έχει αναπτύξει, το οποίο βελτιστοποιεί με δυναμικό τρόπο τα ενεργειακά συστήματα των πλοίων ανάλογα με τις επιχειρησιακές τους ανάγκες και τις περιβαλλοντικές συνθήκες.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών

Ο Ντ. Τραμπ διατάσσει «πλήρη και απόλυτο αποκλεισμό» των δεξαμενόπλοιων που κινούνται προς και από τη Βενεζουέλα. Ο Ντόναλντ Τραμπ διεμήνυσε χθες Τρίτη ότι…

Σε μια σημαντική κίνηση ανανέωσης του στόλου της, η Hapag-Lloyd υπέγραψε συμβόλαιο με τα κινεζικά ναυπηγεία CIMC Raffles για τη ναυπήγηση οκτώ νέων πλοίων…

Η τεχνολογία των ηλεκτροχημικών κυψελών καυσίμου υδρογόνου μεγάλης ισχύος εξελίσσεται σε καθοριστικό μοχλό του πράσινου μετασχηματισμού της ναυτιλίας, επιτρέποντας εγκαταστάσεις επιπέδου μεγαβάτ σε ποντοπόρα…

Αλλαγή σκυτάλης στην ηγεσία της European Shipowners | ECSA, καθώς ο Mikki Koskinen από τη Φινλανδία εξελέγη νέος Πρόεδρος, με τον Νικόλα Βενιάμη να…

Σημαντικές αλλαγές στο μείγμα των φορτίων που μεταφέρουν τα Capesize καταγράφονται τα τελευταία χρόνια. Όπως χαρακτηριστικά αναφέρει η Drewry, ενώ οι όγκοι φορτίων που…

Την υπογραφή σύμβασης προμήθειας ηλεκτρικής ενέργειας, διάρκειας 21 ετών, με την Google ανακοίνωσε η TotalEnergies, δεσμευόμενη για την παροχή ενός TWh ανανεώσιμης ενέργειας προς…

Η τεχνολογία πλήρους ηλεκτροκίνησης πλοίων, βασισμένη σε συστήματα αποθήκευσης ενέργειας μεγάλης κλίμακας και ηλεκτρική πρόωση υψηλής ισχύος, πέρασε σε νέα ιστορική φάση στις 14…

Την πρώτη ετήσια πτώση από το 2020 καταγράφουν οι παγκόσμιες διά θαλάσσης αποστολές θερμικού άνθρακα, με τον συνολικό όγκο να διαμορφώνεται στους 945 εκατ.…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ