
Η προσφορά των LNG carriers αναλύεται, μεταξύ άλλων, στο μακροσκελές report του BRS Group για το 2022.
Πιο συγκεκριμένα, στο εν λόγω report τονίζεται ότι, έως το τέλος του 2021, ο παγκόσμιος στόλος αριθμούσε 593 LNG carriers, σημειώνοντας ετήσια άνοδο 8%. Το περασμένο έτος παραδόθηκαν 52 πλοία μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου και διαλύθηκαν επτά. Από την άλλη, οι παραγγελίες έσπασαν κάθε ρεκόρ και ανήλθαν σε 86 πλοία.
Το 2022 αναμένεται να παραδοθούν 24 LNG carriers, απόρροια της μειωμένης δραστηριότητας στις παραγγελίες το 2020. Με χρονικό ορίζοντα το 2024 και το 2025, τα ναυπηγεία της Νότιας Κορέας και της Κίνας διαφαίνεται να μην έχουν διαθέσιμα slots για περαιτέρω παραγγελίες, αποτέλεσμα του μεγαλεπήβολου σχεδίου της Qatar Energy για ανανέωση του στόλου της, που έχει κατακλύσει τα slots.
Η BRS Group επιχειρεί να συγκρίνει τις παραμέτρους προσφοράς και ζήτησης για το θαλάσσιο εμπόριο LNG. Στο πλαίσιο αυτό, σημειώνει ότι, έως το 2031, 202 LNG carriers θα χρειαστούν προκειμένου να καλύψουν την εκτιμώμενη ετήσια αύξηση 5% στη ζήτηση LNG. Δεδομένου ότι 13 LNGCs θα είναι άνω των 40 ετών έως το 2031, αυτά θα πρέπει να εξέλθουν της αγοράς μέσω της ανακύκλωσης. Tέλος, η μείωση της ταχύτητας λόγω των περιβαλλοντικών κανονισμών συνεπάγεται την ανάγκη προσθήκης στον στόλο 29 standard LNG carriers.
Φωτό: Marcin Bielecki/ ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Άνοδο κατέγραψαν οι εξαγωγές πετρελαίου και καυσίμων της Βενεζουέλας τον Ιούνιο, καθώς η Κίνα αποτέλεσε «σανίδα σωτηρίας» για τα φορτία του Καράκας. Συγκεκριμένα, σύμφωνα…
Καθώς το ενδιαφέρον κορυφαίων οικονομιών παγκοσμίως επικεντρώνεται ολοένα και περισσότερο στις πολικές περιοχές του πλανήτη, η ζήτηση για προηγμένα παγοθραυστικά παρουσιάζει σημαντική άνοδο. Στο…
O καύσωνας που ταλανίζει τη Δ. Ευρώπη έχει μειώσει τα επίπεδα των υδάτων στον ποταμό Ρήνο της Γερμανίας, σύμφωνα με το ειδησεογραφικό πρακτορείο Reuters,…
Τις τελευταίες εξελίξεις στις αγορές χάλυβα και άνθρακα αναδεικνύει πρόσφατη έκθεση της ναυλομεσιτικής Xclusiv, η οποία εστιάζει στον αντίκτυπό τους στην αγορά των bulk…
Σημαντικές μεταβολές καταγράφουν εντός του 2025 οι παραγγελίες για πλοία κατανάλωσης εναλλακτικών καυσίμων. Σύμφωνα με δεδομένα της πλατφόρμας Alternative Fuels Insight (AFI) του DNV,…
Την αυτάρκεια της Αφρικής στα λιπάσματα εντός της επόμενης τετραετίας προανήγγειλε ο Νιγηριανός δισεκατομμυριούχος Aliko Dangote. «Στους επόμενους 40 μήνες, η Αφρική δεν θα…
Η κυβέρνηση του Πακιστάν ενέκρινε επιδοτήσεις ύψους $42 εκατ. για τη μετατροπή ενός σημαντικού ναυπηγείου ανακύκλωσης πλοίων σε «πρότυπες πράσινες εγκαταστάσεις», με στόχο τη…
Εν μέσω φόβων για διακοπή του εφοδιασμού jet fuel από τη Μέση Ανατολή, οι αποστολές αεροπορικών καυσίμων από τη Βορειοανατολική Ασία στην Ευρώπη ανήλθαν…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ