
Η προσφορά των LNG carriers αναλύεται, μεταξύ άλλων, στο μακροσκελές report του BRS Group για το 2022.
Πιο συγκεκριμένα, στο εν λόγω report τονίζεται ότι, έως το τέλος του 2021, ο παγκόσμιος στόλος αριθμούσε 593 LNG carriers, σημειώνοντας ετήσια άνοδο 8%. Το περασμένο έτος παραδόθηκαν 52 πλοία μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου και διαλύθηκαν επτά. Από την άλλη, οι παραγγελίες έσπασαν κάθε ρεκόρ και ανήλθαν σε 86 πλοία.
Το 2022 αναμένεται να παραδοθούν 24 LNG carriers, απόρροια της μειωμένης δραστηριότητας στις παραγγελίες το 2020. Με χρονικό ορίζοντα το 2024 και το 2025, τα ναυπηγεία της Νότιας Κορέας και της Κίνας διαφαίνεται να μην έχουν διαθέσιμα slots για περαιτέρω παραγγελίες, αποτέλεσμα του μεγαλεπήβολου σχεδίου της Qatar Energy για ανανέωση του στόλου της, που έχει κατακλύσει τα slots.
Η BRS Group επιχειρεί να συγκρίνει τις παραμέτρους προσφοράς και ζήτησης για το θαλάσσιο εμπόριο LNG. Στο πλαίσιο αυτό, σημειώνει ότι, έως το 2031, 202 LNG carriers θα χρειαστούν προκειμένου να καλύψουν την εκτιμώμενη ετήσια αύξηση 5% στη ζήτηση LNG. Δεδομένου ότι 13 LNGCs θα είναι άνω των 40 ετών έως το 2031, αυτά θα πρέπει να εξέλθουν της αγοράς μέσω της ανακύκλωσης. Tέλος, η μείωση της ταχύτητας λόγω των περιβαλλοντικών κανονισμών συνεπάγεται την ανάγκη προσθήκης στον στόλο 29 standard LNG carriers.
Φωτό: Marcin Bielecki/ ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Τη δυνατότητα μιας πρώτης γνωριμίας με την ελληνική ναυτιλιακή κοινότητα είχε η Αμερικανίδα Πρέσβης Κίμπερλι Γκίλφοΐλ σε εκδήλωση που διοργάνωσε σήμερα το Propeller Club…

Το οριστικό σχέδιο του Κρατικού Προϋπολογισμού για το 2026, κατέθεσαν σήμερα στη Βουλή ο υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Κυριάκος Πιερρακάκης και ο υφυπουργός…

Σύμφωνα με ανάλυση του Πανελληνίου Συνδέσμου Εξαγωγέων και του Κέντρου Εξαγωγικών Ερευνών και Μελετών (ΚΕΕΜ), επί των προσωρινών στοιχείων της ΕΛ-ΣΤΑΤ, οι εξαγωγές, για…

Στη σύλληψη δύο αλλοδαπών για παραβάσεις της νομοθεσίας περί ναρκωτικών προχώρησαν στελέχη του γραφείου ασφαλείας του κεντρικού λιμεναρχείου Πειραιά επιβεβαιώνοντας την αυξημένη επιχειρησιακή ετοιμότητα…

Τα Ναυτικά Χρονικά παρουσιάζουν στο τεύχος Νοεμβρίου 2025 την επικαιρότητα στον χώρο της ναυτιλιακής, οικονομικής και πολιτικής ειδησεογραφίας. Πιο συγκεκριμένα, στο τεύχος των Ναυτικών Χρονικών…

Τη συμμαχία Maritime Association for Clean Seas (MACS), η οποία θα εστιάσει στη μείωση των πλαστικών απορριμμάτων σε όλη την αξιακή αλυσίδα της ναυτιλίας,…

Οι τεχνολογικοί γίγαντες Nvidia και Microsoft ανακοίνωσαν ότι θα επενδύσουν 10 δισεκατομμύρια δολάρια και 5 δισεκατομμύρια δολάρια αντίστοιχα στη νεοσύστατη εταιρεία που εξειδικεύεται στην…

Ένα από τα σημαντικότερα έργα αναβάθμισης του Λιμένα Θεσσαλονίκης εισέρχεται πλέον στη φάση υλοποίησης, καθώς η ΟΛΘ Α.Ε. και η «ΜΕΤΚΑ ΑΤΕ – ΤΕΚΑΛ…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ