
Η ελβετική εταιρεία σχεδιασμού κινητήρων WinGD επιβεβαίωσε ότι η απόδοση της νέας σειράς κινητήρων X-DF2.0 ξεπέρασε τις αρχικές προσδοκίες της εταιρείας σε ότι έχει να κάνει με τη μείωση των παραγόμενων εκπομπών. Συγκεκριμένα, οι βελτιώσεις στις παραμέτρους λειτουργίας του δεύτερης γενιάς κινητήρα διπλού καυσίμου X-DF2.0 απέφεραν εξοικονόμηση καυσίμου έως και 8% σε λειτουργία αερίου καυσίμου και έως 6% σε λειτουργία ντίζελ, σύμφωνα με τα αποτελέσματα πρόσφατων δοκιμών που έλαβαν χώρα στις εγκαταστάσεις της CMD (CSSC-MES Diesel Co) στη Σαγκάη της Κίνας.
Βασιζόμενη στην αποδεδειγμένη ωριμότητα της σειράς κινητήρων X-DF, η WinGD λάνσαρε τη νέα γενιά X-DF2.0 το 2020 στοχεύοντας στην περαιτέρω μείωση των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου, ενώ έκτοτε η εταιρεία μετρά περισσότερες από 60 παραγγελίες που αφορούν κινητήρες της νέας σειράς, κάτι που σηματοδοτεί την ισχυρή δέσμευση του ναυτιλιακού κλάδου για την επίτευξη της ενεργειακής μετάβασης.
Η WingGD έχει ενσωματώσει στη νέα σειρά κινητήρων την καινοτόμο τεχνολογία Intelligent Control by Exhaust Recycling (iCER), η οποία προσφέρει περαιτέρω μείωση της ολίσθησης μεθανίου κατά 50% σε σύγκριση με το ήδη χαμηλό επίπεδο της πρώτης γενιάς κινητήτων X-DF, καθώς και μείωση της κατανάλωσης καυσίμου τόσο σε λειτουργία αερίου καυσίμου όσο και σε λειτουργία πετρελαίου. Επιπλέον, η εν λόγω τεχνολογία εξασφαλίζει τη συμμόρφωση με το πρότυπο Tier III που αφορά τις εκπομπές οξειδίων του αζώτου (NOx) σε λειτουργία υγρού καυσίμου, χωρίς να απαιτείται η χρήση ενός επιπλέον συστήματος επιλεκτικής καταλυτικής αναγωγής (SCR). Τέλος, παρέχοντας τη δυνατότητα μελλοντικής μετασκευής προκειμένου να καταναλώνουν τα καύσιμα του μέλλοντος, οι κινητήρες διπλού καυσίμου της σειράς X-DF2.0 προσφέρουν στους πλοιοκτήτες τεράστια ευελιξία ως προς τα καύσιμα που θα επιλέξουν τα επόμενα χρόνια για τα πλοία τους.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών


Έργα ύψους 2,5 δισεκατομμύρια ευρώ σε επτά άξονες, δρομολογούνται προκειμένου να υλοποιηθεί το σχέδιο για τη διαχείριση του νερού έτσι ώστε η χώρα να…

Την ολοκλήρωση της πρώτης φάσης της αναγέννησης των ελληνικών ναυπηγείων και τη μετάβαση στη δεύτερη, πιο απαιτητική φάση μετασχηματισμού τους σε περιφερειακό ενεργειακό και…

Στο 1,7% μειώθηκε ο ετήσιος πληθωρισμός στην Ελλάδα τον Οκτώβριο από 1,8% τον Σεπτέμβριο, σύμφωνα με προκαταρκτικά στοιχεία της Eurostat. Στην Ευρωζώνη, ο πληθωρισμός…

Ενθαρρυντικά μηνύματα εκπέμπει η Βραζιλία προς την αγορά των Capesizes, καθώς η παραγωγή σιδηρομεταλλεύματος της χώρας συνεχίζει την ανοδική της πορεία με «οδηγό» τη…

Η τεχνολογία της υπεράκτιας αιολικής ενέργειας, που θεωρείται ένας από τους πλέον κρίσιμους πυλώνες της παγκόσμιας ενεργειακής μετάβασης, δέχεται ισχυρό πλήγμα στις Ηνωμένες Πολιτείες.…

Η τεχνολογία του υγρού υδρογόνου αναδεικνύεται ως ο πλέον υποσχόμενος πυλώνας για τη μετάβαση προς ένα καθαρότερο ενεργειακό μέλλον, και η Ευρώπη κάνει τώρα…

Διόλου ενθαρρυντικά δεν είναι τα μηνύματα του τριμηνιαίου δείκτη Seafarers Happiness Index για την ευημερία των ναυτικών, με τις συνεχείς αναταράξεις να έχουν αποτελέσει…

Καθώς η ναυπηγική βιομηχανία εξελίσσεται σε σημείο σύγκλισης Ουάσιγκτον και Σεούλ, οι συμπράξεις ανάμεσα σε κορυφαίες ναυπηγικές εταιρείες των δύο χωρών βαίνουν με ταχύτατους…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ