
Η ελβετική εταιρεία σχεδιασμού κινητήρων WinGD επιβεβαίωσε ότι η απόδοση της νέας σειράς κινητήρων X-DF2.0 ξεπέρασε τις αρχικές προσδοκίες της εταιρείας σε ότι έχει να κάνει με τη μείωση των παραγόμενων εκπομπών. Συγκεκριμένα, οι βελτιώσεις στις παραμέτρους λειτουργίας του δεύτερης γενιάς κινητήρα διπλού καυσίμου X-DF2.0 απέφεραν εξοικονόμηση καυσίμου έως και 8% σε λειτουργία αερίου καυσίμου και έως 6% σε λειτουργία ντίζελ, σύμφωνα με τα αποτελέσματα πρόσφατων δοκιμών που έλαβαν χώρα στις εγκαταστάσεις της CMD (CSSC-MES Diesel Co) στη Σαγκάη της Κίνας.
Βασιζόμενη στην αποδεδειγμένη ωριμότητα της σειράς κινητήρων X-DF, η WinGD λάνσαρε τη νέα γενιά X-DF2.0 το 2020 στοχεύοντας στην περαιτέρω μείωση των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου, ενώ έκτοτε η εταιρεία μετρά περισσότερες από 60 παραγγελίες που αφορούν κινητήρες της νέας σειράς, κάτι που σηματοδοτεί την ισχυρή δέσμευση του ναυτιλιακού κλάδου για την επίτευξη της ενεργειακής μετάβασης.
Η WingGD έχει ενσωματώσει στη νέα σειρά κινητήρων την καινοτόμο τεχνολογία Intelligent Control by Exhaust Recycling (iCER), η οποία προσφέρει περαιτέρω μείωση της ολίσθησης μεθανίου κατά 50% σε σύγκριση με το ήδη χαμηλό επίπεδο της πρώτης γενιάς κινητήτων X-DF, καθώς και μείωση της κατανάλωσης καυσίμου τόσο σε λειτουργία αερίου καυσίμου όσο και σε λειτουργία πετρελαίου. Επιπλέον, η εν λόγω τεχνολογία εξασφαλίζει τη συμμόρφωση με το πρότυπο Tier III που αφορά τις εκπομπές οξειδίων του αζώτου (NOx) σε λειτουργία υγρού καυσίμου, χωρίς να απαιτείται η χρήση ενός επιπλέον συστήματος επιλεκτικής καταλυτικής αναγωγής (SCR). Τέλος, παρέχοντας τη δυνατότητα μελλοντικής μετασκευής προκειμένου να καταναλώνουν τα καύσιμα του μέλλοντος, οι κινητήρες διπλού καυσίμου της σειράς X-DF2.0 προσφέρουν στους πλοιοκτήτες τεράστια ευελιξία ως προς τα καύσιμα που θα επιλέξουν τα επόμενα χρόνια για τα πλοία τους.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Για πρώτη φορά φέτος, η αμερικανική κεντρική τράπεζα (Fed) μείωσε σήμερα τα επιτόκια κατά 25 μονάδες βάσεις, στο εύρος του 4% έως 4,25%, διατηρώντας…
Τα Ναυτικά Χρονικά παρουσιάζουν στο τεύχος Σεπτεμβρίου 2025 την επικαιρότητα στον χώρο της ναυτιλιακής, οικονομικής και πολιτικής ειδησεογραφίας. Πιο συγκεκριμένα, στο αγγλικό τεύχος των…
Τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα των κινεζικών ναυπηγείων, έναντι των υπολοίπων, τόσο στην Ασία όσο και σε κάθε άλλη γωνιά του πλανήτη είναι δεδομένα. Μάλιστα, με…
Μια νέα καινοτομία υψηλής τεχνολογικής σημασίας για τους στόλους μεταφοράς υγραερίου εγκρίθηκε πρόσφατα από τον Lloyd’s Register (LR) στην HD Hyundai Heavy Industries (HHI)…
QatarEnergy και Samsung C&T’s Engineering & Construction Group (Samsung C&T) υπέγραψαν συμφωνία για την κατασκευή ενός μεγάλης κλίμακας φωτοβολταϊκού πάρκου στο Dukhan, 80 χλμ.…
Ο American Bureau of Shipping (ABS) δημοσίευσε πρόσφατα τη δεύτερη έκδοση της μελέτης «Emerging Battery Technologies in the Maritime Industry». Σε αυτήν προσφέρεται μια…
Υπό τη «σκιά» των επιπτώσεων των αμερικανικών δασμών στην οικονομία του Καναδά, η Οτάβα φαίνεται να έχει θέσει σε πρώτο πλάνο την ανάπτυξη έργων…
Χωρίς φρένο προχωρά, όπως όλα δείχνουν, η παραγωγή του αμερικανικού καλαμποκιού το τρέχον έτος. Ειδικότερα, σύμφωνα με δημοσίευμα του Reuters, η φετινή σοδειά θα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ