
Τη συγχώνευσή της με την Euronav NV ανακοίνωσε νωρίτερα η Frontline Ltd. Οι δύο εταιρείες υπέγραψαν term sheet, το οποίο εγκρίθηκε ομόφωνα από τα ΔΣ για την ενοποίησή τους μέσω ανταλλαγής μετοχών. Με βάση τη συμφωνία, κάθε μέτοχος της Euronav θα λάβει 1,45 μετοχές της Frontline. Στην ενοποιημένη εταιρεία, οι μέτοχοι της Euronav θα κατέχουν μερίδιο 59%, ενώ αυτοί της Frontline μερίδιο 41%. Παράλληλα, η Euronav θα διανείμει μέρισμα στους μετόχους της πριν από τη συγχώνευση.
Με την ολοκλήρωση της συμφωνίας, η νέα εταιρεία θα συνεχίσει τις δραστηριότητές της σε Βέλγιο, Νορβηγία, Ελλάδα, Ηνωμένο Βασίλειο, Σιγκαπούρη και ΗΠΑ με την ονομασία Frontline. Επικεφαλής της ενοποιημένης εταιρείας θα είναι ο κ. Hugo De Stoop, αναλαμβάνοντας CEO, και το ΔΣ θα απαρτίζεται από επτά μέλη.
Στη σχετική ανακοίνωση της Frontline σημειώνεται ότι η συγχώνευση θα δημιουργήσει μια ηγέτιδα εταιρεία διαχείρισης δεξαμενόπλοιων παγκοσμίως, με κεφαλαιοποίηση που ξεπερνά τα $4,2 δισ. Την ίδια ώρα, θα διαχειρίζεται 69 VLCCs, 57 Suezmaxes και 20 LR2/Aframaxes.
«H συγχώνευση της Frontline με την Euronav θα δημιουργήσει έναν ηγέτη στην αγορά των δεξαμενόπλοιων. Η νέα Frontline θα είναι σε θέση να προσφέρει ενισχυμένες υπηρεσίες αξίας για τους πελάτες μας και θα αυξήσει τη χρήση του στόλου και τα έσοδα που θα ωφελήσουν όλα τα ενδιαφερόμενα μέρη», ήταν οι δηλώσεις του John Fredriksen.
Υπενθυμίζεται ότι, έναν χρόνο πριν, δύο άλλες μεγάλες εταιρείες διαχείρισης δεξαμενόπλοιων, οι International Seaways και η Diamond S Shipping Inc., είχαν ανακοινώσει τη συγχώνευσή τους, δημιουργώντας τη δεύτερη μεγαλύτερη εταιρεία δεξαμενόπλοιων σε αριθμό πλοίων και την τρίτη μεγαλύτερη σε dwt εισηγμένη στις αμερικανικές κεφαλαιαγορές.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Με ταχύτατους ρυθμούς προχωρά το ναυπηγικό πρόγραμμα της Royal Caribbean, η οποία κατέγραψε ένα σημαντικό ορόσημο στην κατασκευή ενός ακόμα mega-κρουαζιερόπλοιου. Συγκεκριμένα, βάσει σχετικής…
H ρωσική εταιρεία Transneft που διαχειρίζεται μονοπωλιακά τους αγωγούς πετρελαίου στη Ρωσία προειδοποίησε τις εταιρείες εξόρυξης πετρελαίου ότι είναι πιθανόν μελλοντικά να μειώσουν την…
Το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Πειραιώς τάσσεται υπέρ της πλήρους διαλεύκανσης της υπόθεσης που ξεσκέπασε η συντονισμένη έφοδος της ευρωπαϊκής εισαγγελίας και ζημιώνει την εικόνα του λιμανιού…
Με αμείωτο ρυθμό συνεχίζεται η επέκταση του στόλου της Sea Pioneer Shipping Corporation. Συγκεκριμένα, την Πέμπτη 18 Σεπτεμβρίου, η Sea Pioneer γιόρτασε στο Ναγκασάκι…
Αύξηση 4,6% προκύπτει και στην επιβατική κίνηση για το οκτάμηνο Ιανουαρίου-Αυγούστου 2025, στο σύνολο των αεροδρομίων της χώρας που διεξάγονται εμπορικές πτήσεις (39 αεροδρόμια:…
Με αμείωτο ενδιαφέρον συνεχίζονται οι συμφωνίες προμήθειας LNG στη διεθνή αγορά ενέργειας, με τις Woodside και Petronas να παίρνουν τη σκυτάλη. Συγκεκριμένα, η Woodside…
Για τον οικονομικό γίγαντα της Ασίας, η χαλυβουργία αποτελεί κορυφαία επιχειρηματική δραστηριότητα, η οποία εξυπηρετεί τόσο ίδιες ανάγκες της Κίνας όσο και άλλων οικονομιών,…
Καθώς η ναυτιλιακή βιομηχανία επιταχύνει τις προσπάθειες αποανθρακοποίησης, τα εναλλακτικά καύσιμα βρίσκονται στο επίκεντρο της ενεργειακής μετάβασης των πλοίων. Στο πλαίσιο αυτό, πρόσφατη έκθεση…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ