
Τη συγχώνευσή της με την Euronav NV ανακοίνωσε νωρίτερα η Frontline Ltd. Οι δύο εταιρείες υπέγραψαν term sheet, το οποίο εγκρίθηκε ομόφωνα από τα ΔΣ για την ενοποίησή τους μέσω ανταλλαγής μετοχών. Με βάση τη συμφωνία, κάθε μέτοχος της Euronav θα λάβει 1,45 μετοχές της Frontline. Στην ενοποιημένη εταιρεία, οι μέτοχοι της Euronav θα κατέχουν μερίδιο 59%, ενώ αυτοί της Frontline μερίδιο 41%. Παράλληλα, η Euronav θα διανείμει μέρισμα στους μετόχους της πριν από τη συγχώνευση.
Με την ολοκλήρωση της συμφωνίας, η νέα εταιρεία θα συνεχίσει τις δραστηριότητές της σε Βέλγιο, Νορβηγία, Ελλάδα, Ηνωμένο Βασίλειο, Σιγκαπούρη και ΗΠΑ με την ονομασία Frontline. Επικεφαλής της ενοποιημένης εταιρείας θα είναι ο κ. Hugo De Stoop, αναλαμβάνοντας CEO, και το ΔΣ θα απαρτίζεται από επτά μέλη.
Στη σχετική ανακοίνωση της Frontline σημειώνεται ότι η συγχώνευση θα δημιουργήσει μια ηγέτιδα εταιρεία διαχείρισης δεξαμενόπλοιων παγκοσμίως, με κεφαλαιοποίηση που ξεπερνά τα $4,2 δισ. Την ίδια ώρα, θα διαχειρίζεται 69 VLCCs, 57 Suezmaxes και 20 LR2/Aframaxes.
«H συγχώνευση της Frontline με την Euronav θα δημιουργήσει έναν ηγέτη στην αγορά των δεξαμενόπλοιων. Η νέα Frontline θα είναι σε θέση να προσφέρει ενισχυμένες υπηρεσίες αξίας για τους πελάτες μας και θα αυξήσει τη χρήση του στόλου και τα έσοδα που θα ωφελήσουν όλα τα ενδιαφερόμενα μέρη», ήταν οι δηλώσεις του John Fredriksen.
Υπενθυμίζεται ότι, έναν χρόνο πριν, δύο άλλες μεγάλες εταιρείες διαχείρισης δεξαμενόπλοιων, οι International Seaways και η Diamond S Shipping Inc., είχαν ανακοινώσει τη συγχώνευσή τους, δημιουργώντας τη δεύτερη μεγαλύτερη εταιρεία δεξαμενόπλοιων σε αριθμό πλοίων και την τρίτη μεγαλύτερη σε dwt εισηγμένη στις αμερικανικές κεφαλαιαγορές.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Καθώς εντείνονται οι εκκλήσεις της διεθνούς κοινότητας για την επιτάχυνση της αποανθρακοποίησης της ναυτιλιακής βιομηχανίας, το LNG κερδίζει διαρκώς έδαφος ως μεταβατικό καύσιμο για…
Η ναυπήγηση κρουαζιερόπλοιων φαίνεται πως βρίσκεται πλέον ψηλά στην ατζέντα της Μόσχας, καθώς τα ναυπηγεία της Ρωσίας εντείνουν τις προσπάθειές τους προς αυτή την…
To 7,72% των μετοχών της Genco Shipping & Trading απέκτησε η Diana Shipping σύμφωνα με filing της πρώτης στην αμερικανική επιτροπή κεφαλαιαγοράς. Η εταιρεία…
Την τελική έγκριση του 18ου πακέτου κυρώσεων κατά της Ρωσίας έδωσε το Συμβούλιο Γενικών Υποθέσεων σήμερα στις Βρυξέλλες. Το 18ο πακέτο κυρώσεων περιλαμβάνει νέα…
Έντονη είναι η ανησυχία στους κλάδους της παραγωγικής βιομηχανίας της Νότιας Κορέας. Σύμφωνα με ΜΜΕ από την ασιατική χώρα, οι ΗΠΑ απαίτησαν από τη…
Τα εννέα νέα shuttle tankers του Ομίλου Τσάκου θα ενσωματώσουν προηγμένα συστήματα ναυτικής τεχνολογίας της Kongsberg Maritime. Συγκεκριμένα, η Kongsberg Maritime επελέγη από τη…
Η παγκόσμια μετάβαση σε καύσιμα μηδενικών εκπομπών βρίσκει στην αμμωνία έναν υποσχόμενο σύμμαχο. Η ναυτιλιακή τεχνολογία εισέρχεται πλέον σε μια εποχή, με την κατασκευή…
Με τεχνολογικό επίκεντρο το προηγμένο σύστημα HiNAS Control της Avikus, η Hyundai Glovis προχωρά στην πρώτη εκτεταμένη εφαρμογή αυτόνομης ναυσιπλοΐας στον στόλο των πλοίων…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ