
Η Κίνα επενδύει πολλά στον κλάδο μεταφορών εδώ και πολλά έτη, προσπαθώντας να επεκτείνει τη σφαίρα επιρροής της παγκοσμίως και να ενισχύσει περαιτέρω την οικονομική της δύναμη. Σύμφωνα με δημοσίευμα του κινεζικού πρακτορείου Xinhua, η δεύτερη ισχυρότερη οικονομία του πλανήτη θα εκκινήσει νέες σιδηροδρομικές γραμμές συνολικού μήκους 3.300 χλμ. εντός του 2022. Την ίδια ώρα, 8.000 χλμ. γραμμών ταχείας μεταφοράς θα επεκταθούν ή θα εκσυγχρονιστούν.
Σημειώνεται ότι οι σιδηροδρομικές υποδομές της Κίνας έχουν εκσυγχρονιστεί σημαντικά τα τελευταία έτη. Μέχρι το πέρας του 2021, το συνολικό μήκος του σιδηροδρομικού δικτύου μεταφορών υψηλών ταχυτήτων ξεπέρασε τα 40.000 χλμ.
Παράλληλα, στην Κίνα θα εκκινήσουν λειτουργίες για οκτώ πιστοποιημένα πολιτικά αεροδρόμια, ενώ το Πεκίνο έχει σημαντικές βλέψεις αναφορικά και με τις εμπορικές αερομεταφορές. Ενδεικτικά, η ασιατική χώρα προσβλέπει στο να καταστεί σημαντικός παίκτης της αγοράς μετατροπών αεροσκαφών, με σχέδιο για την εκκίνηση δεκαπέντε γραμμών παραγωγής για τη μετατροπή αεροσκαφών εντός του έτους.
Υπενθυμίζεται ότι κινεζικές κρατικές εταιρείες επενδύουν σημαντικά και στη ναυτιλία. Εντός του 2021, η China Development Bank επένδυσε σημαντικά τόσο σε αγοραπωλησίες όσο και σε παραγγελίες tankers και bulk carriers, διαθέτοντας άνω των $1,4 δισ., ενώ η Cosco αποτελεί conglomerate με διεθνή έκθεση, που διαχειρίζεται πλοία και λιμάνια.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στις 16 Νοεμβρίου 1916, το HMHS Britannic, επιταγμένο από το Βρετανικό Ναυαρχείο, για να μετατραπεί σε πλωτό νοσοκομείο κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ενώ έπλεε…
Καθώς ο «σκιώδης στόλος» βρίσκεται στη «μέγγενη» των δυτικών κυρώσεων, μια ριζοσπαστική απόφαση του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα διαχείρισης λιμένων της Ινδίας έρχεται να εντείνει…
Η ναυτιλία ξηρού φορτίου βρίσκεται σε μια εποχή έντονων πιέσεων για μείωση εκπομπών και κόστους, κατά την οποία η βελτιστοποίηση κάθε μεμονωμένου ταξιδιού αποκτά…
Με γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το μπαράζ συμφωνιών της εθνικής εταιρείας φυσικού αερίου της Νότιας Κορέας, KOGAS, για την εξασφάλιση εισαγωγών LNG. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…
Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…
Την παράδοση 100 εμπορικών αεροσκαφών ετησίως από το 2028 αναμένει να επιτύχει η Embraer, σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της στο Reuters, o οποίος…
Στον απόηχο της πρόσφατης απόφασης του OPEC+ να αυξήσει την παραγωγή του, ο Οργανισμός δημοσίευσε τις εκτιμήσεις του για τις προοπτικές της παγκόσμιας αγοράς…
Το ναυτιλιακό επιχειρείν επιφυλάσσει δυσκολίες με οικονομικές αλλά και γεωπολιτικές διαστάσεις, τις οποίες όλες οι ναυτιλιακές εταιρείες καλούνται, αναπόφευκτα, να αντιμετωπίσουν. Ως αποτέλεσμα, ο…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ