
Νωρίτερα από κάθε άλλη χρονιά, και συγκεκριμένα από το προσεχές Σάββατο 5 Φεβρουαρίου 2022, ξεκινά φέτος η κρουαζιέρα στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης, στο οποίο ποδαρικό θα κάνει, το πλοίο Viking Sky, της εταιρείας Viking Cruises.
Για το 2022, όπως αναφέρει σε σημερινή ανακοίνωση της ΟΛΘ Α.Ε, οι επιβεβαιωμένες αφίξεις κρουαζιέρας ανέρχονται σε 55, από 11 διαφορετικές εταιρείες και 15 διαφορετικά κρουαζιερόπλοια. Μάλιστα, το 55% των αφίξεων κρουαζιέρας του 2022 θα είναι αφίξεις homeporting, αναδεικνύοντας το Λιμένα της Θεσσαλονίκης ως ένα διεθνές λιμάνι επιλογής για έναρξη ή/και τερματισμό κρουαζιέρας, με δυνατότητα επιβίβασης ή/και αποβίβασης επιβατών. Υπενθυμίζεται ότι πέρυσι στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης έδεσαν 17 κρουαζιερόπλοια.
Σύμφωνα με την ΟΛΘ ΑΕ, η εταιρεία Viking Cruises πλαισιώνει τις Azamara Cruises, Celebrity Cruises, Celestyal Cruises, Croiseurope Cruises, Hapag Lloyd Cruises, Mano Cruises, Noble Caledonia, Norwegian Cruise Line, Oceania Cruises, Silversea Cruises, οι οποίες έχουν βάλει την πόλη στο χάρτη των προορισμών τους, επιβεβαιώνοντας τη διαρκή δέσμευση της ΟΛΘ Α.Ε. για τη συνεχή αναβάθμιση του φάσματος και της ποιότητας των υπηρεσιών της, καθώς και τις σχέσεις εμπιστοσύνης που έχει αναπτύξει με κορυφαίες εταιρείες στον κλάδο της κρουαζιέρα
«Σκοπός μας είναι μεταξύ άλλων, να υποστηρίξουμε την οικονομία και την κοινωνία της Θεσσαλονίκης, αυξάνοντας την τουριστική κίνηση. Φιλοδοξούμε να αναδείξουμε τους προορισμούς, τις εμπειρίες (όπως την παράδοση, τον πολιτισμό, την γαστρονομία) και τις ποικίλες ευκαιρίες γνωριμίας της ευρύτερης περιοχής. Δημιουργούμε υπεραξίες», επισημαίνει ο εκτελεστικός πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου της ΟΛΘ ΑΕ, Αθανάσιος Λιάγκος.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Φωτό: Νίκος Αρβανιτίδης/ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στη σύλληψη του Igor Grechushkin, του ιδιοκτήτη του πλοίου που συνδέεται με τη μεγάλη έκρηξη στο λιμάνι της Βηρυτού το 2020, προχώρησαν οι βουλγαρικές…
Ο ισραηλινός στρατός δήλωσε ότι σήμερα εξέδωσε εντολή εκκένωσης του λιμανιού της Υεμένης στην Ερυθρά Θάλασσα, της Χοντέιντα, και ότι θα επιτεθεί στην περιοχή…
Καθώς το Βόρειο Πέρασμα εδραιώνει ολοένα και περισσότερο τον ρόλο του στον χάρτη της διεθνούς ναυτιλίας και του εμπορίου, η Ρωσία επιταχύνει με γεωμετρική…
To 2025 αποτέλεσε το χειρότερο έτος στα χρονικά σε ό,τι αφορά τις πυρκαγιές στην Ευρώπη, σύμφωνα με την ΕΕ, με αναρίθμητους πυροσβέστες-δασοφύλακες να ρισκάρουν…
Διατηρείται η ακρίβεια στην Ελλάδα τόσο φέτος όσο και το 2026, καθώς, σύμφωνα με τις επίσημες προβλέψεις, ο πληθωρισμός στη χώρα μας θα συνεχίσει…
Αντικρουόμενες απόψεις και διχογνωμίες επικρατούν στους κόλπους της ναυτιλιακής αναφορικά με το IMO Net Zero Framework, ενόψει και της συνεδρίασης της MEPC στον Διεθνή…
Η Ινδία, μέσα από πρωτοβουλίες της κυβέρνησης, δείχνει έμπρακτα ότι δεν μένει πίσω σε θέματα περιβαλλοντικής υπευθυνότητας. Σύμφωνα με δεδομένα του ειδησεογραφικού πρακτορείου Reuters,…
Θα περίμενε κανείς ότι οι κυρώσεις κατά της Ρωσίας, τόσο από τις ΗΠΑ όσο και από την ΕΕ, θα αποτελούσαν ανασταλτικό παράγοντα για το…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ