
Νωρίτερα από κάθε άλλη χρονιά, και συγκεκριμένα από το προσεχές Σάββατο 5 Φεβρουαρίου 2022, ξεκινά φέτος η κρουαζιέρα στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης, στο οποίο ποδαρικό θα κάνει, το πλοίο Viking Sky, της εταιρείας Viking Cruises.
Για το 2022, όπως αναφέρει σε σημερινή ανακοίνωση της ΟΛΘ Α.Ε, οι επιβεβαιωμένες αφίξεις κρουαζιέρας ανέρχονται σε 55, από 11 διαφορετικές εταιρείες και 15 διαφορετικά κρουαζιερόπλοια. Μάλιστα, το 55% των αφίξεων κρουαζιέρας του 2022 θα είναι αφίξεις homeporting, αναδεικνύοντας το Λιμένα της Θεσσαλονίκης ως ένα διεθνές λιμάνι επιλογής για έναρξη ή/και τερματισμό κρουαζιέρας, με δυνατότητα επιβίβασης ή/και αποβίβασης επιβατών. Υπενθυμίζεται ότι πέρυσι στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης έδεσαν 17 κρουαζιερόπλοια.
Σύμφωνα με την ΟΛΘ ΑΕ, η εταιρεία Viking Cruises πλαισιώνει τις Azamara Cruises, Celebrity Cruises, Celestyal Cruises, Croiseurope Cruises, Hapag Lloyd Cruises, Mano Cruises, Noble Caledonia, Norwegian Cruise Line, Oceania Cruises, Silversea Cruises, οι οποίες έχουν βάλει την πόλη στο χάρτη των προορισμών τους, επιβεβαιώνοντας τη διαρκή δέσμευση της ΟΛΘ Α.Ε. για τη συνεχή αναβάθμιση του φάσματος και της ποιότητας των υπηρεσιών της, καθώς και τις σχέσεις εμπιστοσύνης που έχει αναπτύξει με κορυφαίες εταιρείες στον κλάδο της κρουαζιέρα
«Σκοπός μας είναι μεταξύ άλλων, να υποστηρίξουμε την οικονομία και την κοινωνία της Θεσσαλονίκης, αυξάνοντας την τουριστική κίνηση. Φιλοδοξούμε να αναδείξουμε τους προορισμούς, τις εμπειρίες (όπως την παράδοση, τον πολιτισμό, την γαστρονομία) και τις ποικίλες ευκαιρίες γνωριμίας της ευρύτερης περιοχής. Δημιουργούμε υπεραξίες», επισημαίνει ο εκτελεστικός πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου της ΟΛΘ ΑΕ, Αθανάσιος Λιάγκος.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Φωτό: Νίκος Αρβανιτίδης/ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Το σύνολο της ναυτιλιακής βιομηχανίας είχε στρέψει το ενδιαφέρον του στη χθεσινή συνεδρίαση της MEPC το Λονδίνο, όπου τα κράτη-μέλη του IMO συνεδρίαζαν για…
Αναβλήθηκαν για έναν χρόνο οι διαπραγματεύσεις στον IMO για το Net Zero Framework, μετά από μια επεισοδιακή συνεδρίαση που έλαβε χώρα σε περιβάλλον διαμάχης.…
Ο στόλος της εταιρείας Golden Star Ferries της οικογένειας Στεφάνου, ενισχύθηκε πρόσφατα με ένα ακόμη πλοίο, το οποίο και ολοκλήρωσε το παρθενικό του ταξίδι.…
Η τεχνολογία των ημιβυθιζόμενων γερανοφόρων σκαφών (SSCV) αποκτά ολοένα και μεγαλύτερη σημασία στα μεγάλα υπεράκτια έργα. Αυτό οφείλεται στο ότι συνδυάζει προηγμένες δυνατότητες ανύψωσης…
Η ανάπτυξη μιας νέας γενιάς υποδομών για τον ανεφοδιασμό πλοίων με καθαρή αμμωνία παίρνει σάρκα και οστά στα λιμάνια του Ρότερνταμ και του Βελγίου,…
Έπειτα από μία παρατεταμένη περίοδο κατακόρυφης πτώσης των ναύλων των containerships, η ναυλαγορά εμφάνισε σημάδια ζωής την τελευταία εβδομάδα. Συγκεκριμένα, ο δείκτης World Container…
Ασταμάτητη είναι η πίεση της ΗΠΑ κατά του νέου ρυθμιστικού πλαισίου του IMO, Net-Zero Framework, η ψήφιση του οποίου βρίσκεται στο τελικό στάδιο, με…
Ένα υπηρεσιακό σκάφος που μετέφερε μέλη του πληρώματος για να επιβιβαστούν σε δεξαμενόπλοιο ανατράπηκε στα ανοιχτά της Μοζαμβίκης στις 16 Οκτωβρίου. Σύμφωνα με πληροφορίες,…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ