
Η εταιρεία MPC Capital, με έδρα το Αμβούργο, έδωσε, μαζί με συνεργάτες της, παραγγελία στο νοτιοκορεατικό ναυπηγείο Hanjin Heavy Industries and Construction Group (HHIC) για την κατασκευή τεσσάρων φιλικών προς το περιβάλλον containerships.
Τα χωρητικότητας 5.500 TEUs πλοία διαθέτουν οικολογικό σχεδιασμό, ο οποίος προσφέρει έως και 40% μειωμένη κατανάλωση καυσίμου σε σύγκριση με τον υπάρχοντα στόλο. Επιπλέον, τα νεότευκτα πλοία θα μπορούν μελλοντικά να καταναλώνουν ως καύσιμο πράσινη μεθανόλη με την πραγματοποίηση σχετικής μετασκευής, ενώ ο εξαιρετικά αποδοτικός σχεδιασμός τους θα εξασφαλίζει και τη συμμόρφωση με τις απαιτήσεις των προτύπων EEDI-Phase 3 και NOx Tier III.
Ο Christian Rychly, διευθύνων σύμβουλος του ναυτιλιακού τμήματος της MPC Capital, ανέφερε σχετικά: «Είμαστε πεπεισμένοι ότι η ζήτηση για νέα containerships, με βελτιωμένες προδιαγραφές, χαμηλή κατανάλωση καυσίμου και υψηλή περιβαλλοντική απόδοση, πρόκειται να αυξηθεί. Την ίδια στιγμή, το βιβλίο παραγγελιών πλοίων παρόμοιου μεγέθους είναι σε χαμηλά επίπεδα και το 80% των πλοίων του υπάρχοντος στόλου θεωρούνται μη οικολογικά».
Σύμφωνα με τον κ. Rychly, η θετική πορεία του κλάδου των containerships, σε συνδυασμό με την περιορισμένη παραγωγική δυνατότητα των ναυπηγείων, σημαίνει πως η παραγγελία των νέων αυτών πλοίων, των οποίων η παράδοση θα ξεκινήσει από το 2023, αποτελεί για την MPC Capital μια σημαντική ευκαιρία.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Στρατηγικές αμερικανικές επενδύσεις σε ελληνικά λιμάνια και ναυπηγεία δρομολογούνται, μέσα από τις επαφές της Αθήνας με την Ουάσινγκτον, όπως προανήγγειλε ο Υπουργός Ναυτιλίας και…

H Ετήσια Γενική Συνέλευση και οι Εξαμηνιαίες Συνεδριάσεις της INTERCARGO έλαβαν χώρα στην Αθήνα μεταξύ 3 και 4 Νοεμβρίου, σηματοδοτώντας τη διαρκή ανάπτυξη και…

Η QatarEnergy συνεχίζει να ενισχύει τη διεθνή παρουσία της, εστιάζοντας στρατηγικά στην αναπτυσσόμενη αγορά ενέργειας της Ινδίας. Πρόσφατα, μάλιστα, ο καταριανός κολοσσός εξασφάλισε ένα…

Η Saronic Ferries, μία εταιρεία με ισχυρή και εδραιωμένη παρουσία στον Σαρονικό Κόλπο επί δεκαετίες, καλωσορίζει το νεότερο απόκτημα του στόλου της, το πορθμείο…

Οι δυτικές κυρώσεις κατά της Ρωσίας και του Ιράν οδηγούν τον όγκο πετρελαίου που αποθηκεύεται σε πλοία σε επίπεδα ρεκόρ, αποτρέποντας τη δημιουργία υπερπροσφοράς…

Καθώς εισερχόμαστε στην τελευταία στροφή του 2025, η Allied επιχειρεί μια ακτινογραφία του στόλου των πλοίων μεταφοράς ξηρού φορτίου, διαπιστώνοντας ένα κύμα παραδόσεων αλλά…

Απόλυτη κυριαρχία του LNG στις παραγγελίες πλοίων εναλλακτικών καυσίμων έδειξαν τα δεδομένα της πλατφόρμας Alternative Fuel Insight (AFI) για τον μήνα Οκτώβριο. Σύμφωνα με…

Το 2025 συνιστά ευρύτερα ένα έτος-ορόσημο για την MSC, έναν από τους ισχυρότερους παράγοντες ‒αν όχι ο ισχυρότερος πλέον‒ της ναυτιλίας τακτικών γραμμών, και…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ