
Την εβδομαδιαία ανασκόπησή του για τις ναυλαγορές δημοσίευσε ο ναυλομεσιτικός οίκος Clarksons. Ειδικότερα, την περασμένη εβδομάδα (13-17/12), ο δείκτης ClarkSea, που λαμβάνει υπόψη τις επιμέρους αγορές, μειώθηκε κατά 5% σε εβδομαδιαία βάση, στα $35.945 ημερησίως.
Όσον αφορά τις επιμέρους αγορές, η ναυλαγορά των VLCCs κατέγραψε αύξηση, με τα μέσα κέρδη να επιστρέφουν άνω των $4.000 ημερησίως, ενώ τα μέσα κέρδη των MR tankers στη spot αγορά παρέμειναν σταθερά στα $12.369 ημερησίως. Στη ναυλαγορά των bulkers κατεγράφησαν σημαντικές πτώσεις, με τα κέρδη των Capesizes στη spot αγορά να μειώνονται κατά 51%, στα $17.229 ημερησίως, στη χαμηλότερη τιμή τους από τον Μάρτιο του 2021. Πτώση και στη ναυλαγορά των Panamaxes, όπου τα κέρδη στη spot αγορά μειώθηκαν κατά 17%, στα $22.126 ημερησίως, βάσει της Clarksons.
Ακόμη, οι ναύλοι των feeder containerships κατέγραψαν πτώση σε σχέση με την περασμένη εβδομάδα. Ωστόσο, η εν λόγω ναυλαγορά παραμένει ισχυρή, καθώς οι ναύλοι για ένα feeder μεταφορικής ικανότητας 2.750 TEUs σε συμβόλαιο χρονοναύλωσης 6-12 μηνών ήταν ίσοι με $70.000 ημερησίως.
Την ίδια ώρα, η ναυλαγορά των LNGCs συνεχίζει να παρουσιάζει σημάδια διόρθωσης από τα υψηλά που σημειώθηκαν πρόσφατα. Πιο συγκεκριμένα, οι ναύλοι ενός TFDE LNGC, μεταφορικής ικανότητας 160.000 κ.μ., κατέγραψαν πτώση 22% σε εβδομαδιαία βάση και διαμορφώθηκαν στα $143.750 ημερησίως.
Τέλος, σύμφωνα με την Clarksons, τα κέρδη των VLGCs παρέμειναν ισχυρά, με τη διαδρομή Αραβικός Κόλπος-Ιαπωνία να σημειώνει άνοδο 12% σε εβδομαδιαία βάση, στα $53.186 ημερησίως.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Η εικόνα στη ναυτιλία τακτικών γραμμών φαίνεται να μεταβάλλεται δραστικά, καθώς πλέον κολοσσοί της αγοράς εγκαταλείπουν σταδιακά την πολιτική της αποφυγής και επανέρχονται εκ…

Ο ΑΔΜΗΕ προχωρά στον διαγωνισμό για τα υποβρύχια καλώδια της ηλεκτρικής διασύνδεσης Κορίνθου-Κω. Το καλωδιακό σύστημα που θα συνδέσει για πρώτη φορά τα Δωδεκάνησα…

Σε μια κίνηση που προκαλεί ανακατατάξεις στον ενεργειακό χάρτη των ΗΠΑ, το Υπουργείο Εσωτερικών ανακοίνωσε την άμεση αναστολή των μισθώσεων για πέντε υπό κατασκευή…

Συνέντευξη της Γεωργίας Μανιάτη, Διοικήτριας του Ναυτικού Απομαχικού Ταμείου (ΝΑΤ)

Μπορεί να έχει δώσει τη θέση του στο «ξενόφερτο» έλατο, ωστόσο η παρουσία και ο στολισμός του παραδοσιακού καραβιού παραπέμπει στον άρρηκτο δεσμό του…

Η διεύθυνση και το δημοσιογραφικό προσωπικό των Ναυτικών Χρονικών και της εκπαιδευτικής πρωτοβουλίας Isalos.net εύχονται σε όλους τους αναγνώστες τους Χρόνια Πολλά και Καλά…

Συμφωνία χρηματοδότησης με τις Japan Bank for International Cooperation (JBIC), Mitsubishi UFJ Financial Group, Inc. (MUFG), DBS Bank Ltd. (DBS), Oversea-Chinese Banking Corporation Limited…

Η Ρωσία σχεδιάζει να κατασκευάσει ένα πυρηνικό σταθμό στη Σελήνη μέσα στην επόμενη δεκαετία για να παρέχει ενέργεια στο σεληνιακό διαστημικό πρόγραμμά της και…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ