
 
															H ΒΙΜCO ανακοίνωσε πρόσφατα την εισαγωγή ενός νέου πλαισίου συνεργασίας μεταξύ πλοίων συνοδείας και εμπορικών πλοίων στις θαλάσσιες περιοχές όπου παρατηρείται αύξηση της πειρατικής δραστηριότητας, όπως ο Κόλπος της Γουινέας. Το νέο πλαίσιο, με την ονομασία SEV-GUARDCON, επιχειρεί να καλύψει ζητήματα όπως τι θα συμβεί στις περιπτώσεις που ένα πλοίο συνοδείας δεν είναι στο σωστό σημείο ή δεν είναι επιχειρησιακά έτοιμο να συνδράμει τα εμπορικά πλοία κατά τη διέλευσή τους από τις επικίνδυνες πειρατικές ζώνες.
Η δομή του είναι τέτοια ώστε να καλύπτει το σύνολο των απαραίτητων διαδικασιών που απαιτούνται και να ανταποκρίνεται στα διάφορα θεσμικά πλαίσια που ισχύουν στις εκάστοτε περιοχές και αποκλειστικές οικονομικές ζώνες όπου σημειώνονται περιστατικά πειρατείας.
Τα πλοία συνοδείας χρησιμοποιούνται στις περιοχές όπου παρατηρείται έντονη πειρατική δραστηριότητα, ωστόσο τοπικές νομοθεσίες και πρακτικές απαγορεύουν την επιβίβαση ένοπλου προσωπικού στα εμπορικά πλοία. Με το νέο πλαίσιο επιχειρείται μια δίκαιη συνεργασία μεταξύ των εμπλεκομένων που παρέχουν υπηρεσίες συνοδείας και των πλοιοκτητών που τις χρειάζονται, αναφέρει ο πρόεδρος της επιτροπής της BIMCO, Nick Fell.
Η ομάδα εργασίας αποτελείτο από εκπροσώπους πλοιοκτητών, οργανισμών που παρέχουν υπηρεσίες ασφαλείας και συνοδείας πλοίων, αναλυτών θαλάσσιου κινδύνου, P&I clubs, ασφαλιστών και ειδικών σε νομικά ζητήματα. Το πλαίσιο σύντομα θα τεθεί σε ισχύ και θα είναι προσβάσιμο στους ενδιαφερομένους, με επεξηγηματικές σημειώσεις στην ιστοσελίδα του οργανισμού.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Την ολοκλήρωση της πρώτης φάσης της αναγέννησης των ελληνικών ναυπηγείων και τη μετάβαση στη δεύτερη, πιο απαιτητική φάση μετασχηματισμού τους σε περιφερειακό ενεργειακό και…

Στο 1,7% μειώθηκε ο ετήσιος πληθωρισμός στην Ελλάδα τον Οκτώβριο από 1,8% τον Σεπτέμβριο, σύμφωνα με προκαταρκτικά στοιχεία της Eurostat. Στην Ευρωζώνη, ο πληθωρισμός…

Ενθαρρυντικά μηνύματα εκπέμπει η Βραζιλία προς την αγορά των Capesizes, καθώς η παραγωγή σιδηρομεταλλεύματος της χώρας συνεχίζει την ανοδική της πορεία με «οδηγό» τη…

Η τεχνολογία της υπεράκτιας αιολικής ενέργειας, που θεωρείται ένας από τους πλέον κρίσιμους πυλώνες της παγκόσμιας ενεργειακής μετάβασης, δέχεται ισχυρό πλήγμα στις Ηνωμένες Πολιτείες.…

Η τεχνολογία του υγρού υδρογόνου αναδεικνύεται ως ο πλέον υποσχόμενος πυλώνας για τη μετάβαση προς ένα καθαρότερο ενεργειακό μέλλον, και η Ευρώπη κάνει τώρα…

Διόλου ενθαρρυντικά δεν είναι τα μηνύματα του τριμηνιαίου δείκτη Seafarers Happiness Index για την ευημερία των ναυτικών, με τις συνεχείς αναταράξεις να έχουν αποτελέσει…

Καθώς η ναυπηγική βιομηχανία εξελίσσεται σε σημείο σύγκλισης Ουάσιγκτον και Σεούλ, οι συμπράξεις ανάμεσα σε κορυφαίες ναυπηγικές εταιρείες των δύο χωρών βαίνουν με ταχύτατους…

Αμείωτο παραμένει το ενδιαφέρον των Ελλήνων πλοιοκτητών για νεότευκτα πλοία, δείγμα της προσαρμοστικότητάς τους στις διαρκώς μεταβαλλόμενες συνθήκες του παγκόσμιου ναυτιλιακού στερεώματος. Υπό αυτό…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ