
Οι Έλληνες πλοιοκτήτες και διαχειριστές πλοίων με τις εταιρείες τους εξακολουθούν να κρατούν τα ηνία στην παγκόσμια ναυτιλία, ελέγχοντας το 19,42% της παγκόσμιας χωρητικότητας σε όρους dwt.
Σημαντική παρουσία είχαν –και εξακολουθούν να έχουν– οι Έλληνες στην ιδιοκτησία αλλά και στη διαχείριση δεξαμενόπλοιων. Είναι χαρακτηριστικό ότι με βάση πρόσφατη ανάλυση της VesselsValue, o ελληνόκτητος στόλος δεξαμενόπλοιων, σε όρους αξίας, βρίσκεται στην κορυφή παγκοσμίως και αγγίζει τα $41,553 δισ.
Με αφορμή τη δυναμική των ελληνικών συμφερόντων εταιρειών στη διαχείριση και στην πλοιοκτησία tankers, τα Ναυτικά Χρονικά στο αφιέρωμα του έντυπου τεύχους Οκτωβρίου παρουσίασαν ορισμένα εξαιρετικά ενδιαφέροντα στοιχεία για τις κορυφαίες εταιρείες ελληνικών συμφερόντων διαχείρισης tankers. Τα δεδομένα προήλθαν από τη βάση δεδομένων της VesselsValue και αφορούν στοιχεία του περασμένου Σεπτεμβρίου.
Η Μaran Tankers του Ομίλου Αγγελικούση είναι η πλέον ισχυρή στη συγκεκριμένη ανάλυση, με τη συνολική αξία του στόλου που διαχειρίζεται να ανέρχεται σε $3,295 δισ. Στη δεύτερη θέση βρίσκεται η Dynacom Tankers. Η συνολική αξία του διαχειριζόμενου στόλου της Dynacom Tankers ανέρχεται σε $2,21 δισ. H Thenamaris καταλαμβάνει την τρίτη θέση με την αξία του στόλου της να ανέρχεται σε $1,772 δισ. Η Tsakos Energy Navigation (TEN) βρίσκεται στην τέταρτη θέση. Η αξία του στόλου tankers που διαχειρίζεται η TEN αγγίζει τα $1,638 δισ., σύμφωνα με τα στοιχεία της VesselsValue.
Mπορείτε να διαβάσετε την πλήρη ανάλυση στο τεύχος Οκτωβρίου των Ναυτικών Χρονικών (σελ. 84-86).
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Σε τροχιά υλοποίησης τίθενται δύο έργα αναβάθμισης λιμενικών υποδομών στη Σούδα Χανίων και στη Λευκάδα, τα οποία εντάχθηκαν στο Τομεακό Πρόγραμμα Ανάπτυξης του Υπουργείου…

Σαν σήμερα, πριν 142 χρόνια γεννήθηκε ο Ευγένιος Ευγενίδης. Με αφορμή την επέτειο γέννησης του Ευγένιου Ευγενίδη, τα Ναυτικά Χρονικά αφιερώνουν μερικές γραμμές στον…

Πλήγμα για τις εξαγωγές σιτηρών της Ουκρανίας από τη Μαύρη Θάλασσα αποτελούν οι σφοδρές ρωσικές επιθέσεις σε λιμενικές εγκαταστάσεις. Είναι χαρακτηριστικό ότι οι ουκρανικοί…

Οι αλλεπάλληλες επιχειρήσεις των ΗΠΑ που έβαλαν στο στόχαστρο πλοία φορτωμένα πετρέλαιο της Βενεζουέλας απειλούν να προκαλέσουν ασφυξία στην οικονομία της, ενώ τροφοδοτούν την επωδό της…

Η τεχνολογία θαλάσσιας μεταφοράς υγροποιημένου διοξειδίου του άνθρακα (LCO₂) αποτελεί κρίσιμο κρίκο στην αλυσίδα δέσμευσης και αποθήκευσης άνθρακα (Carbon Capture and Storage – CCS),…

Καθώς η υποβοήθηση πρόωσης από τον άνεμο έχει πλέον καθιερωθεί ως τεχνικά ώριμη λύση στη ναυτιλία, η εφαρμογή προηγμένων αεροδυναμικών τεχνολογιών, όπως τα αυτόνομα…

Η τεχνολογία του υγροποιημένου υδρογόνου αποκτά κομβικό ρόλο στη μετάβαση της Ευρώπης σε ένα καθαρό και ασφαλές ενεργειακό σύστημα. Αυτό οφείλεται στο ότι το…

Η τιμή του χρυσού έφθασε σήμερα στις αγορές της Ασίας τα 4.383,76 δολάρια ανά ουγγιά (31,10 γραμμάρια), ξεπερνώντας το προηγούμενο ιστορικό υψηλό που είχε…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ