
Οι Έλληνες πλοιοκτήτες και διαχειριστές πλοίων με τις εταιρείες τους εξακολουθούν να κρατούν τα ηνία στην παγκόσμια ναυτιλία, ελέγχοντας το 19,42% της παγκόσμιας χωρητικότητας σε όρους dwt.
Σημαντική παρουσία είχαν –και εξακολουθούν να έχουν– οι Έλληνες στην ιδιοκτησία αλλά και στη διαχείριση δεξαμενόπλοιων. Είναι χαρακτηριστικό ότι με βάση πρόσφατη ανάλυση της VesselsValue, o ελληνόκτητος στόλος δεξαμενόπλοιων, σε όρους αξίας, βρίσκεται στην κορυφή παγκοσμίως και αγγίζει τα $41,553 δισ.
Με αφορμή τη δυναμική των ελληνικών συμφερόντων εταιρειών στη διαχείριση και στην πλοιοκτησία tankers, τα Ναυτικά Χρονικά στο αφιέρωμα του έντυπου τεύχους Οκτωβρίου παρουσίασαν ορισμένα εξαιρετικά ενδιαφέροντα στοιχεία για τις κορυφαίες εταιρείες ελληνικών συμφερόντων διαχείρισης tankers. Τα δεδομένα προήλθαν από τη βάση δεδομένων της VesselsValue και αφορούν στοιχεία του περασμένου Σεπτεμβρίου.
Η Μaran Tankers του Ομίλου Αγγελικούση είναι η πλέον ισχυρή στη συγκεκριμένη ανάλυση, με τη συνολική αξία του στόλου που διαχειρίζεται να ανέρχεται σε $3,295 δισ. Στη δεύτερη θέση βρίσκεται η Dynacom Tankers. Η συνολική αξία του διαχειριζόμενου στόλου της Dynacom Tankers ανέρχεται σε $2,21 δισ. H Thenamaris καταλαμβάνει την τρίτη θέση με την αξία του στόλου της να ανέρχεται σε $1,772 δισ. Η Tsakos Energy Navigation (TEN) βρίσκεται στην τέταρτη θέση. Η αξία του στόλου tankers που διαχειρίζεται η TEN αγγίζει τα $1,638 δισ., σύμφωνα με τα στοιχεία της VesselsValue.
Mπορείτε να διαβάσετε την πλήρη ανάλυση στο τεύχος Οκτωβρίου των Ναυτικών Χρονικών (σελ. 84-86).
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Τουλάχιστον τέσσερις άνθρωποι σκοτώθηκαν σήμερα από την ισχυρή έκρηξη που σημειώθηκε στο λιμάνι Σαχίντ Ρατζάι της πόλης Μπαντάρ Αμπάς στο νότιο Ιράν, σύμφωνα με…
Ο αριθμός των τραυματιών από την ισχυρή έκρηξη που σημειώθηκε νωρίτερα σήμερα στο λιμάνι Σαζίντ Ρατζάι, στην πόλη Μπαντάρ Αμπάς του Ιράν, ανήλθε σε…
Διαχρονικά, αρχής γενομένης από την ίδρυσή τους, το 1931, τα Ναυτικά Χρονικά εστιάζουν την προσοχή τους σε κάθε σημαντική εξέλιξη, η οποία ενδεχομένως επηρεάζει…
To βυθισμένο superyacht «Bayesian» του εκλιπόντος Βρετανού μεγιστάνα Μάικ Λιντς πρόκειται να ανελκυστεί από τον βυθό της θάλασσας, με τις εργασίες να ξεκινούν μέχρι…
Οι προκλήσεις για τη ναυλαγορά των LNG carriers παραμένουν έντονες, καθώς το ανοδικό μομέντουμ που κατεγράφη πριν από μερικές εβδομάδες δεν διατηρήθηκε και πλέον…
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή (ΕΕ) εξετάζει το ενδεχόμενο να θέσει επιπλέον περιορισμούς στις εισαγωγές ρωσικών ορυκτών καυσίμων από ευρωπαϊκές επιχειρήσεις. Μάλιστα, δεν αποσκοπεί απλώς στην…
Ισχυρό είναι ήδη το πλήγμα των εμπορικών εντάσεων ανάμεσα στο Πεκίνο και την Ουάσιγκτον για την Boeing, καθώς η εταιρεία κατασκευής αεροσκαφών αντιμετωπίζει σημαντικά…
Καθώς η Κίνα «βλέπει» την εγχώρια κατανάλωση να επιβραδύνεται και ενώ η πίεση εντείνεται από τη δασμολογική πολιτική των ΗΠΑ, το Πεκίνο στρέφεται στη…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ