
Οι Έλληνες πλοιοκτήτες και διαχειριστές πλοίων με τις εταιρείες τους εξακολουθούν να κρατούν τα ηνία στην παγκόσμια ναυτιλία, ελέγχοντας το 19,42% της παγκόσμιας χωρητικότητας σε όρους dwt.
Σημαντική παρουσία είχαν –και εξακολουθούν να έχουν– οι Έλληνες στην ιδιοκτησία αλλά και στη διαχείριση δεξαμενόπλοιων. Είναι χαρακτηριστικό ότι με βάση πρόσφατη ανάλυση της VesselsValue, o ελληνόκτητος στόλος δεξαμενόπλοιων, σε όρους αξίας, βρίσκεται στην κορυφή παγκοσμίως και αγγίζει τα $41,553 δισ.
Με αφορμή τη δυναμική των ελληνικών συμφερόντων εταιρειών στη διαχείριση και στην πλοιοκτησία tankers, τα Ναυτικά Χρονικά στο αφιέρωμα του έντυπου τεύχους Οκτωβρίου παρουσίασαν ορισμένα εξαιρετικά ενδιαφέροντα στοιχεία για τις κορυφαίες εταιρείες ελληνικών συμφερόντων διαχείρισης tankers. Τα δεδομένα προήλθαν από τη βάση δεδομένων της VesselsValue και αφορούν στοιχεία του περασμένου Σεπτεμβρίου.
Η Μaran Tankers του Ομίλου Αγγελικούση είναι η πλέον ισχυρή στη συγκεκριμένη ανάλυση, με τη συνολική αξία του στόλου που διαχειρίζεται να ανέρχεται σε $3,295 δισ. Στη δεύτερη θέση βρίσκεται η Dynacom Tankers. Η συνολική αξία του διαχειριζόμενου στόλου της Dynacom Tankers ανέρχεται σε $2,21 δισ. H Thenamaris καταλαμβάνει την τρίτη θέση με την αξία του στόλου της να ανέρχεται σε $1,772 δισ. Η Tsakos Energy Navigation (TEN) βρίσκεται στην τέταρτη θέση. Η αξία του στόλου tankers που διαχειρίζεται η TEN αγγίζει τα $1,638 δισ., σύμφωνα με τα στοιχεία της VesselsValue.
Mπορείτε να διαβάσετε την πλήρη ανάλυση στο τεύχος Οκτωβρίου των Ναυτικών Χρονικών (σελ. 84-86).
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Οι συνομιλίες μεταξύ Ρώσων και Ουκρανών διαπραγματευτών στην Κωνσταντινούπολη ολοκληρώθηκαν μετά από περίπου δύο ώρες, δήλωσε πηγή του τουρκικού υπουργείου Εξωτερικών. Στις συνομιλίες παρευρέθηκαν…
Η Αιθιοπία, μία από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες οικονομίες της Αφρικής, συνεχίζει να προσελκύει το ενδιαφέρον διεθνών επενδυτών, με στόχο την ενίσχυση της οικονομικής της…
Άνοδο 5% κατέγραψε η χρηματοδότηση της ελληνικής ναυτιλίας το 2024, με τον όγκο των τραπεζικών δανείων να ανέρχονται σε $53,51 δισ., σύμφωνα με δεδομένα…
Η συμπερίληψη αποτελεί καίρια πρόκληση για τη ναυτιλιακή βιομηχανία, με τα ευρήματα της έρευνας των IMO και WISTA «Women in Maritime» να αναδεικνύουν ότι…
Στην περαιτέρω ενδυνάμωση της πολύπλευρης συνεργασίας τους στοχεύουν Μπραζίλια και Πεκίνο, καθώς η βραζιλιάνικη κυβέρνηση ανακοίνωσε δύο σημαντικές συνεργασίες με κινεζικές εταιρείες. Η πρώτη…
Παρότι οι Έλληνες πλοιοκτήτες είθισται να διατηρούν τα ηνία στις παραγγελίες δεξαμενόπλοιων, η δραστηριότητα των τελευταίων μηνών έχει οδηγήσει σε μια αμφίρροπη «μάχη». Ειδικότερα,…
Σημαντική άνοδο κατέγραψαν οι παραδόσεις αεροσκαφών της Boeing τον περασμένο Απρίλιο, παρά τους εμπορικούς τριγμούς ΗΠΑ και Κίνας. Ειδικότερα, τον περασμένο μήνα έλαβε χώρα…
Η τεχνολογία για την ασφαλή λειτουργία πλοίων με καύσιμο την αμμωνία βρίσκεται στο επίκεντρο των νέων κατευθυντήριων οδηγιών που δημοσίευσε ο ClassNK. Οι οδηγίες…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ