
Οι Έλληνες πλοιοκτήτες και διαχειριστές πλοίων με τις εταιρείες τους εξακολουθούν να κρατούν τα ηνία στην παγκόσμια ναυτιλία, ελέγχοντας το 19,42% της παγκόσμιας χωρητικότητας σε όρους dwt.
Σημαντική παρουσία είχαν –και εξακολουθούν να έχουν– οι Έλληνες στην ιδιοκτησία αλλά και στη διαχείριση δεξαμενόπλοιων. Είναι χαρακτηριστικό ότι με βάση πρόσφατη ανάλυση της VesselsValue, o ελληνόκτητος στόλος δεξαμενόπλοιων, σε όρους αξίας, βρίσκεται στην κορυφή παγκοσμίως και αγγίζει τα $41,553 δισ.
Με αφορμή τη δυναμική των ελληνικών συμφερόντων εταιρειών στη διαχείριση και στην πλοιοκτησία tankers, τα Ναυτικά Χρονικά στο αφιέρωμα του έντυπου τεύχους Οκτωβρίου παρουσίασαν ορισμένα εξαιρετικά ενδιαφέροντα στοιχεία για τις κορυφαίες εταιρείες ελληνικών συμφερόντων διαχείρισης tankers. Τα δεδομένα προήλθαν από τη βάση δεδομένων της VesselsValue και αφορούν στοιχεία του περασμένου Σεπτεμβρίου.
Η Μaran Tankers του Ομίλου Αγγελικούση είναι η πλέον ισχυρή στη συγκεκριμένη ανάλυση, με τη συνολική αξία του στόλου που διαχειρίζεται να ανέρχεται σε $3,295 δισ. Στη δεύτερη θέση βρίσκεται η Dynacom Tankers. Η συνολική αξία του διαχειριζόμενου στόλου της Dynacom Tankers ανέρχεται σε $2,21 δισ. H Thenamaris καταλαμβάνει την τρίτη θέση με την αξία του στόλου της να ανέρχεται σε $1,772 δισ. Η Tsakos Energy Navigation (TEN) βρίσκεται στην τέταρτη θέση. Η αξία του στόλου tankers που διαχειρίζεται η TEN αγγίζει τα $1,638 δισ., σύμφωνα με τα στοιχεία της VesselsValue.
Mπορείτε να διαβάσετε την πλήρη ανάλυση στο τεύχος Οκτωβρίου των Ναυτικών Χρονικών (σελ. 84-86).
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στη σύλληψη του Igor Grechushkin, του ιδιοκτήτη του πλοίου που συνδέεται με τη μεγάλη έκρηξη στο λιμάνι της Βηρυτού το 2020, προχώρησαν οι βουλγαρικές…
Ο ισραηλινός στρατός δήλωσε ότι σήμερα εξέδωσε εντολή εκκένωσης του λιμανιού της Υεμένης στην Ερυθρά Θάλασσα, της Χοντέιντα, και ότι θα επιτεθεί στην περιοχή…
Καθώς το Βόρειο Πέρασμα εδραιώνει ολοένα και περισσότερο τον ρόλο του στον χάρτη της διεθνούς ναυτιλίας και του εμπορίου, η Ρωσία επιταχύνει με γεωμετρική…
Αντικρουόμενες απόψεις και διχογνωμίες επικρατούν στους κόλπους της ναυτιλιακής αναφορικά με το IMO Net Zero Framework, ενόψει και της συνεδρίασης της MEPC στον Διεθνή…
Η Ινδία, μέσα από πρωτοβουλίες της κυβέρνησης, δείχνει έμπρακτα ότι δεν μένει πίσω σε θέματα περιβαλλοντικής υπευθυνότητας. Σύμφωνα με δεδομένα του ειδησεογραφικού πρακτορείου Reuters,…
Θα περίμενε κανείς ότι οι κυρώσεις κατά της Ρωσίας, τόσο από τις ΗΠΑ όσο και από την ΕΕ, θα αποτελούσαν ανασταλτικό παράγοντα για το…
Μπορεί οι γεωπολιτικές και εμπορικές μεταβολές να εντείνουν το αίσθημα αβεβαιότητας των πλοιοκτητών, εντούτοις η δραστηριότητα στις ανακυκλώσεις πλοίων εξακολουθεί να καταγράφεται νωχελική. Υπό…
Με γοργούς ρυθμούς συνεχίζεται η επέκταση στο orderbook των containerships, το οποίο πλέον έχει ξεπεράσει το φράγμα των 10 εκατ. TEUS. Αξίζει να σημειωθεί…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ