
Ο τεχνολογικός όμιλος Wärtsilä πρόκειται να λανσάρει στις αρχές του 2022 το Two-Stroke Future Fuels Conversion Platform, μια καινοτόμο και πατενταρισμένη τεχνολογική λύση, η οποία θα επιτρέψει τη γρήγορη και χαμηλού κόστους μετατροπή των δίχρονων κινητήρων πρόωσης ώστε να καταναλώνουν τα ναυτιλιακά καύσιμα του μέλλοντος.
Η εν λόγω λύση μετασκευής θα επιτρέπει στα πλοία σε πρώτο στάδιο να καταναλώνουν ως καύσιμο LNG, με αμελητέα ολίσθηση μεθανίου από τον κινητήρα, ενώ ο αρθρωτός της σχεδιασμός παρέχει μια πλατφόρμα η οποία μπορεί να αναπτυχθεί περαιτέρω, προκειμένου να επιτραπεί η υιοθέτηση εναλλακτικών πράσινων καυσίμων ή μειγμάτων καυσίμων, όταν αυτά γίνουν διαθέσιμα στην αγορά.
Η Wärtsilä ολοκλήρωσε πρόσφατα το σχετικό πρόγραμμα ανάπτυξης, με την επιτυχή πραγματοποίηση δοκιμών στο εργαστήριο ανάπτυξης δίχρονων κινητήρων στην Τεργέστη. Η εταιρεία MSC Shipmanagement συνεργάστηκε με τη Wärtsilä κατά τη διαδικασία της ανάπτυξης αλλά και των δοκιμών της εν λόγω πλατφόρμας, ενώ σε επόμενο στάδιο πρόκειται να πραγματοποιήσει και μια επίδειξη της καινοτόμου αυτής τεχνολογίας σε ένα containership του στόλου της, που είναι εξοπλισμένο με κινητήρα Wärtsilä RT-flex96C-B.
Ένα από τα πρωτοποριακά χαρακτηριστικά της λύσης Two-Stroke Future Fuels Conversion Platform είναι το κρυογενικό σύστημα τροφοδοσίας καυσίμου, το οποίο, σε συνδυασμό με το επαναστατικό σύστημα ψεκασμού καυσίμου που διαθέτει, παρέχει ευελιξία και βελτιωμένη λειτουργική απόδοση σε όλες τις συνθήκες λειτουργίας. Ανάμεσα στα αξιοσημείωτα πλεονεκτήματα που προσφέρει η συγκεκριμένη τεχνολογική λύση είναι και η δυνατότητα συμμόρφωσης με τους επερχόμενους περιβαλλοντικούς κανονισμούς, παρατείνοντας έτσι τη διάρκεια της επιχειρησιακής ζωής των πλοίων.
Φωτο: www.wartsila.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Για πρώτη φορά φέτος, η αμερικανική κεντρική τράπεζα (Fed) μείωσε σήμερα τα επιτόκια κατά 25 μονάδες βάσεις, στο εύρος του 4% έως 4,25%, διατηρώντας…
Τα Ναυτικά Χρονικά παρουσιάζουν στο τεύχος Σεπτεμβρίου 2025 την επικαιρότητα στον χώρο της ναυτιλιακής, οικονομικής και πολιτικής ειδησεογραφίας. Πιο συγκεκριμένα, στο αγγλικό τεύχος των…
Τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα των κινεζικών ναυπηγείων, έναντι των υπολοίπων, τόσο στην Ασία όσο και σε κάθε άλλη γωνιά του πλανήτη είναι δεδομένα. Μάλιστα, με…
Μια νέα καινοτομία υψηλής τεχνολογικής σημασίας για τους στόλους μεταφοράς υγραερίου εγκρίθηκε πρόσφατα από τον Lloyd’s Register (LR) στην HD Hyundai Heavy Industries (HHI)…
QatarEnergy και Samsung C&T’s Engineering & Construction Group (Samsung C&T) υπέγραψαν συμφωνία για την κατασκευή ενός μεγάλης κλίμακας φωτοβολταϊκού πάρκου στο Dukhan, 80 χλμ.…
Ο American Bureau of Shipping (ABS) δημοσίευσε πρόσφατα τη δεύτερη έκδοση της μελέτης «Emerging Battery Technologies in the Maritime Industry». Σε αυτήν προσφέρεται μια…
Υπό τη «σκιά» των επιπτώσεων των αμερικανικών δασμών στην οικονομία του Καναδά, η Οτάβα φαίνεται να έχει θέσει σε πρώτο πλάνο την ανάπτυξη έργων…
Χωρίς φρένο προχωρά, όπως όλα δείχνουν, η παραγωγή του αμερικανικού καλαμποκιού το τρέχον έτος. Ειδικότερα, σύμφωνα με δημοσίευμα του Reuters, η φετινή σοδειά θα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ