
Ο τεχνολογικός όμιλος Wärtsilä πρόκειται να λανσάρει στις αρχές του 2022 το Two-Stroke Future Fuels Conversion Platform, μια καινοτόμο και πατενταρισμένη τεχνολογική λύση, η οποία θα επιτρέψει τη γρήγορη και χαμηλού κόστους μετατροπή των δίχρονων κινητήρων πρόωσης ώστε να καταναλώνουν τα ναυτιλιακά καύσιμα του μέλλοντος.
Η εν λόγω λύση μετασκευής θα επιτρέπει στα πλοία σε πρώτο στάδιο να καταναλώνουν ως καύσιμο LNG, με αμελητέα ολίσθηση μεθανίου από τον κινητήρα, ενώ ο αρθρωτός της σχεδιασμός παρέχει μια πλατφόρμα η οποία μπορεί να αναπτυχθεί περαιτέρω, προκειμένου να επιτραπεί η υιοθέτηση εναλλακτικών πράσινων καυσίμων ή μειγμάτων καυσίμων, όταν αυτά γίνουν διαθέσιμα στην αγορά.
Η Wärtsilä ολοκλήρωσε πρόσφατα το σχετικό πρόγραμμα ανάπτυξης, με την επιτυχή πραγματοποίηση δοκιμών στο εργαστήριο ανάπτυξης δίχρονων κινητήρων στην Τεργέστη. Η εταιρεία MSC Shipmanagement συνεργάστηκε με τη Wärtsilä κατά τη διαδικασία της ανάπτυξης αλλά και των δοκιμών της εν λόγω πλατφόρμας, ενώ σε επόμενο στάδιο πρόκειται να πραγματοποιήσει και μια επίδειξη της καινοτόμου αυτής τεχνολογίας σε ένα containership του στόλου της, που είναι εξοπλισμένο με κινητήρα Wärtsilä RT-flex96C-B.
Ένα από τα πρωτοποριακά χαρακτηριστικά της λύσης Two-Stroke Future Fuels Conversion Platform είναι το κρυογενικό σύστημα τροφοδοσίας καυσίμου, το οποίο, σε συνδυασμό με το επαναστατικό σύστημα ψεκασμού καυσίμου που διαθέτει, παρέχει ευελιξία και βελτιωμένη λειτουργική απόδοση σε όλες τις συνθήκες λειτουργίας. Ανάμεσα στα αξιοσημείωτα πλεονεκτήματα που προσφέρει η συγκεκριμένη τεχνολογική λύση είναι και η δυνατότητα συμμόρφωσης με τους επερχόμενους περιβαλλοντικούς κανονισμούς, παρατείνοντας έτσι τη διάρκεια της επιχειρησιακής ζωής των πλοίων.
Φωτο: www.wartsila.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Στον απόηχο της συμφωνίας κατάπαυσης του πυρός στη Λωρίδα της Γάζας ανάμεσα στο Ισραήλ και τη Χαμάς, τα βλέμματα της διεθνούς ναυτιλιακής κοινότητας στρέφονται…

Ο κυκλώνας Μελίσα αναβαθμίστηκε σήμερα στη μέγιστη κατηγορία 5 στην Καραϊβική, απειλώντας την Τζαμάικα, την Αϊτή και τη Δομινικανή Δημοκρατία με καταστροφικούς ανέμους και…

Ινδικά μέσα ενημέρωσης μεταδίδουν ότι η MSC βρίσκεται ένα βήμα μακριά από τη νηολόγηση ορισμένων από τα πλοία του στόλου της στο εθνικό νηολόγιο.…

Καθώς τα «σύννεφα» υπερπροσφοράς πετρελαίου πυκνώνουν, ασκώντας καθοδικές πιέσεις στις τιμές του αργού, η Ουάσιγκτον προχωρά σε στρατηγικές κινήσεις με γνώμονα την ενεργειακή ασφάλεια…

Μια ομάδα κορυφαίων χρηματοπιστωτικών, ενεργειακών και βιομηχανικών εταιρειών ανακοίνωσε την ίδρυση της Carbon Measures, μιας νέας συμμαχίας με στόχο την προώθηση ενός πιο ακριβούς…

Σε νέα εποχή εισέρχεται ο ναυπηγικός κολοσσός της Νότιας Κορέας HD Hyundai, μετά τη στρατηγική αναδιάρθρωση των θυγατρικών του. Συγκεκριμένα, την Πέμπτη 23 Οκτωβρίου,…

Παρά τον εν εξελίξει εμπορικό πόλεμο ΗΠΑ-Κίνας, η ανθεκτικότητα των κινεζικών εξαγωγών αποδεικνύει πόσο απαραίτητα παραμένουν πολλά από τα προϊόντα της Κίνας, ακόμα και…

Σε τροχιά ανάκαμψης βρίσκεται η ζήτηση πετρελαίου της Κίνας, απόρροια της ανθεκτικής βιομηχανικής δραστηριότητας και των ισχυρών περιθωρίων των εγχώριων διυλιστηρίων. Στο πλαίσιο αυτό,…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ