
Ο τεχνολογικός όμιλος Wärtsilä πρόκειται να λανσάρει στις αρχές του 2022 το Two-Stroke Future Fuels Conversion Platform, μια καινοτόμο και πατενταρισμένη τεχνολογική λύση, η οποία θα επιτρέψει τη γρήγορη και χαμηλού κόστους μετατροπή των δίχρονων κινητήρων πρόωσης ώστε να καταναλώνουν τα ναυτιλιακά καύσιμα του μέλλοντος.
Η εν λόγω λύση μετασκευής θα επιτρέπει στα πλοία σε πρώτο στάδιο να καταναλώνουν ως καύσιμο LNG, με αμελητέα ολίσθηση μεθανίου από τον κινητήρα, ενώ ο αρθρωτός της σχεδιασμός παρέχει μια πλατφόρμα η οποία μπορεί να αναπτυχθεί περαιτέρω, προκειμένου να επιτραπεί η υιοθέτηση εναλλακτικών πράσινων καυσίμων ή μειγμάτων καυσίμων, όταν αυτά γίνουν διαθέσιμα στην αγορά.
Η Wärtsilä ολοκλήρωσε πρόσφατα το σχετικό πρόγραμμα ανάπτυξης, με την επιτυχή πραγματοποίηση δοκιμών στο εργαστήριο ανάπτυξης δίχρονων κινητήρων στην Τεργέστη. Η εταιρεία MSC Shipmanagement συνεργάστηκε με τη Wärtsilä κατά τη διαδικασία της ανάπτυξης αλλά και των δοκιμών της εν λόγω πλατφόρμας, ενώ σε επόμενο στάδιο πρόκειται να πραγματοποιήσει και μια επίδειξη της καινοτόμου αυτής τεχνολογίας σε ένα containership του στόλου της, που είναι εξοπλισμένο με κινητήρα Wärtsilä RT-flex96C-B.
Ένα από τα πρωτοποριακά χαρακτηριστικά της λύσης Two-Stroke Future Fuels Conversion Platform είναι το κρυογενικό σύστημα τροφοδοσίας καυσίμου, το οποίο, σε συνδυασμό με το επαναστατικό σύστημα ψεκασμού καυσίμου που διαθέτει, παρέχει ευελιξία και βελτιωμένη λειτουργική απόδοση σε όλες τις συνθήκες λειτουργίας. Ανάμεσα στα αξιοσημείωτα πλεονεκτήματα που προσφέρει η συγκεκριμένη τεχνολογική λύση είναι και η δυνατότητα συμμόρφωσης με τους επερχόμενους περιβαλλοντικούς κανονισμούς, παρατείνοντας έτσι τη διάρκεια της επιχειρησιακής ζωής των πλοίων.
Φωτο: www.wartsila.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Η εικόνα στη ναυτιλία τακτικών γραμμών φαίνεται να μεταβάλλεται δραστικά, καθώς πλέον κολοσσοί της αγοράς εγκαταλείπουν σταδιακά την πολιτική της αποφυγής και επανέρχονται εκ…

Ο ΑΔΜΗΕ προχωρά στον διαγωνισμό για τα υποβρύχια καλώδια της ηλεκτρικής διασύνδεσης Κορίνθου-Κω. Το καλωδιακό σύστημα που θα συνδέσει για πρώτη φορά τα Δωδεκάνησα…

Σε μια κίνηση που προκαλεί ανακατατάξεις στον ενεργειακό χάρτη των ΗΠΑ, το Υπουργείο Εσωτερικών ανακοίνωσε την άμεση αναστολή των μισθώσεων για πέντε υπό κατασκευή…

Συνέντευξη της Γεωργίας Μανιάτη, Διοικήτριας του Ναυτικού Απομαχικού Ταμείου (ΝΑΤ)

Μπορεί να έχει δώσει τη θέση του στο «ξενόφερτο» έλατο, ωστόσο η παρουσία και ο στολισμός του παραδοσιακού καραβιού παραπέμπει στον άρρηκτο δεσμό του…

Η διεύθυνση και το δημοσιογραφικό προσωπικό των Ναυτικών Χρονικών και της εκπαιδευτικής πρωτοβουλίας Isalos.net εύχονται σε όλους τους αναγνώστες τους Χρόνια Πολλά και Καλά…

Συμφωνία χρηματοδότησης με τις Japan Bank for International Cooperation (JBIC), Mitsubishi UFJ Financial Group, Inc. (MUFG), DBS Bank Ltd. (DBS), Oversea-Chinese Banking Corporation Limited…

Η Ρωσία σχεδιάζει να κατασκευάσει ένα πυρηνικό σταθμό στη Σελήνη μέσα στην επόμενη δεκαετία για να παρέχει ενέργεια στο σεληνιακό διαστημικό πρόγραμμά της και…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ