
Η ναυτιλιακή εταιρεία Bahri παρέλαβε πρόσφατα ένα νεότευκτο VLCC δεξαμενόπλοιο, το οποίο είναι ταξινομημένο στον ABS και φέρει σημαντικές καινοτομίες, που στοχεύουν στη μελλοντική εξασφάλιση βελτιωμένων περιβαλλοντικών επιδόσεων.
Συγκεκριμένα, το χωρητικότητας 319.000 dwt δεξαμενόπλοιο, το οποίο κατασκευάστηκε από τις International Maritime Industries (IMI) και Hyundai Heavy Industries (HHI) στο ναυπηγείο της HHI στο Ulsan της Νότιας Κορέας, φέρει τα notations SUSTAIN-1 και LNG Ready του ABS, με το τελευταίο να αναγνωρίζει την ολοκλήρωση των σχετικών προετοιμασιών ώστε το πλοίο να μπορεί, με τη μελλοντική πραγματοποίηση μετασκευών, να καταναλώνει ως καύσιμο LNG.
Οι σημάνσεις «Sustain» του ABS καταδεικνύουν την τήρηση ορισμένων από τους Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης των Ηνωμένων Εθνών, οι οποίοι σχετίζονται με στοιχεία του σχεδιασμού και του εξοπλισμού των πλοίων, τα οποία μπορούν να ελεγχθούν, να μετρηθούν και να αξιολογηθούν, χαράζοντας έτσι τον δρόμο για την πιστοποίηση και τη σύνταξη εκθέσεων βιωσιμότητας. Τα notations SUSTAIN-1 και LNG Ready αντικατοπτρίζουν τη δέσμευση των Bahri, IMI και ABS να συμβάλουν στην υλοποίηση των περιβαλλοντικών στόχων του «Οράματος 2030» του Βασιλείου της Σαουδικής Αραβίας.
Ο πρόεδρος της Bahri Ship Management, Abdulaziz Sabri, ανέφερε σχετικά: «O ABS διατηρεί μακροχρόνιες επιχειρηματικές σχέσεις με την Bahri Ship Management και έχει υποστηρίξει σε μεγάλο βαθμό τις πρωτοβουλίες μας για την κατασκευή του πρώτου VLCC με τις σημάνσεις SUSTAIN-1 και LNG Ready. Οι γνώσεις τους στους τομείς των εναλλακτικών καυσίμων και της ναυτικής μηχανολογίας βοήθησαν αρκετά την Bahri ώστε να πετύχει αυτό το αξιοσημείωτο ορόσημο. Πλέον, η Bahri θεωρεί τον ABS έναν από τους σημαντικούς επιχειρηματικούς εταίρους της στα προγράμματα βιώσιμης ανάπτυξης που τρέχει, αλλά και στην υλοποίηση του «Οράματος 2030» του Βασιλείου της Σαουδικής Αραβίας για την προστασία του περιβάλλοντος.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Με γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το μπαράζ συμφωνιών της εθνικής εταιρείας φυσικού αερίου της Νότιας Κορέας, KOGAS, για την εξασφάλιση εισαγωγών LNG. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…
Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…
Την παράδοση 100 εμπορικών αεροσκαφών ετησίως από το 2028 αναμένει να επιτύχει η Embraer, σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της στο Reuters, o οποίος…
Στον απόηχο της πρόσφατης απόφασης του OPEC+ να αυξήσει την παραγωγή του, ο Οργανισμός δημοσίευσε τις εκτιμήσεις του για τις προοπτικές της παγκόσμιας αγοράς…
Το ναυτιλιακό επιχειρείν επιφυλάσσει δυσκολίες με οικονομικές αλλά και γεωπολιτικές διαστάσεις, τις οποίες όλες οι ναυτιλιακές εταιρείες καλούνται, αναπόφευκτα, να αντιμετωπίσουν. Ως αποτέλεσμα, ο…
Αισθητά μειωμένες εμφανίστηκαν το α΄ οκτάμηνο οι παραγγελίες product tankers, δείγμα της αβεβαιότητας που επικρατεί στην αγορά. Στο διάστημα που μεσολάβησε από τον Ιανουάριο…
Αναντίρρητα, η τεχνολογία και τα επιτεύγματά της έχουν σταθεί αρωγοί στην ενίσχυση της ασφάλειας στη ναυτιλία και στις μεταφορές, μέσω των διευκολύνσεων που παρέχουν.…
Το 2025 αποτέλεσε κομβικό έτος για τις συμμαχίες της ναυτιλίας τακτικών γραμμών, καθώς φέτος διήλθαν μια περίοδο αναδιάρθρωσης. Σε πρόσφατη ανάλυση της Sea-Intelligence, αναδεικνύεται…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ