
Η ναυτιλιακή εταιρεία Bahri παρέλαβε πρόσφατα ένα νεότευκτο VLCC δεξαμενόπλοιο, το οποίο είναι ταξινομημένο στον ABS και φέρει σημαντικές καινοτομίες, που στοχεύουν στη μελλοντική εξασφάλιση βελτιωμένων περιβαλλοντικών επιδόσεων.
Συγκεκριμένα, το χωρητικότητας 319.000 dwt δεξαμενόπλοιο, το οποίο κατασκευάστηκε από τις International Maritime Industries (IMI) και Hyundai Heavy Industries (HHI) στο ναυπηγείο της HHI στο Ulsan της Νότιας Κορέας, φέρει τα notations SUSTAIN-1 και LNG Ready του ABS, με το τελευταίο να αναγνωρίζει την ολοκλήρωση των σχετικών προετοιμασιών ώστε το πλοίο να μπορεί, με τη μελλοντική πραγματοποίηση μετασκευών, να καταναλώνει ως καύσιμο LNG.
Οι σημάνσεις «Sustain» του ABS καταδεικνύουν την τήρηση ορισμένων από τους Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης των Ηνωμένων Εθνών, οι οποίοι σχετίζονται με στοιχεία του σχεδιασμού και του εξοπλισμού των πλοίων, τα οποία μπορούν να ελεγχθούν, να μετρηθούν και να αξιολογηθούν, χαράζοντας έτσι τον δρόμο για την πιστοποίηση και τη σύνταξη εκθέσεων βιωσιμότητας. Τα notations SUSTAIN-1 και LNG Ready αντικατοπτρίζουν τη δέσμευση των Bahri, IMI και ABS να συμβάλουν στην υλοποίηση των περιβαλλοντικών στόχων του «Οράματος 2030» του Βασιλείου της Σαουδικής Αραβίας.
Ο πρόεδρος της Bahri Ship Management, Abdulaziz Sabri, ανέφερε σχετικά: «O ABS διατηρεί μακροχρόνιες επιχειρηματικές σχέσεις με την Bahri Ship Management και έχει υποστηρίξει σε μεγάλο βαθμό τις πρωτοβουλίες μας για την κατασκευή του πρώτου VLCC με τις σημάνσεις SUSTAIN-1 και LNG Ready. Οι γνώσεις τους στους τομείς των εναλλακτικών καυσίμων και της ναυτικής μηχανολογίας βοήθησαν αρκετά την Bahri ώστε να πετύχει αυτό το αξιοσημείωτο ορόσημο. Πλέον, η Bahri θεωρεί τον ABS έναν από τους σημαντικούς επιχειρηματικούς εταίρους της στα προγράμματα βιώσιμης ανάπτυξης που τρέχει, αλλά και στην υλοποίηση του «Οράματος 2030» του Βασιλείου της Σαουδικής Αραβίας για την προστασία του περιβάλλοντος.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η Κίνα αποτελεί τον μεγαλύτερο καταναλωτή αργού πετρελαίου διεθνώς. Καθώς ο οικονομικός γίγαντας της Ασίας επιδιώκει να εξασφαλίσει ενεργειακά αποθέματα, αναδύεται η ανάγκη για…
Atlantas Ship Management (ASM), a leading ship management company headquartered in London, operate a fleet of 40+ vessels and expect this to grow to…
Νέοι ορίζοντες ανοίγονται για την Wah Kwong Maritime Transport στις διά θαλάσσης μεταφορές χύδην ξηρών φορτίων, μέσα από ένα καινοτόμο επιχειρηματικό μοντέλο με «άρωμα»…
«Ξεκινώντας με την προμήθεια των νέων οχημάτων που παραλάβαμε σήμερα, ανακοινώνουμε ότι στους επόμενους μήνες το Λιμενικό Σώμα και το υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής…
Η Ινδία κάνει ένα αποφασιστικό βήμα προς τη βιώσιμη ναυτιλιακή και ενεργειακή της μετάβαση, αναγνωρίζοντας τρία μεγάλα λιμάνια, το Deendayal (Γκουτζαράτ), το V.O. Chidambaranar…
Η ανάγκη για αποδοτική χρήση καυσίμου, αυστηρή συμμόρφωση και διαφάνεια στη λειτουργία των πλοίων εγκαινιάζει μια νέα εποχή, όπου η τεχνολογία γίνεται καταλύτης της…
Καθώς η σύγκρουση ΗΠΑ-Κίνας στο ναυτιλιακό στερέωμα κλιμακώνεται ραγδαία, με τις δύο υπερδυνάμεις να επιβάλλουν αμοιβαία λιμενικά τέλη, το Πεκίνο εξαπολύει πυρά ακόμα και…
Το Ίδρυμα Αικατερίνης Λασκαρίδη εξήγγειλε τα εγκαίνια του Κέντρου Νεοελληνικού Πολιτισμού «Μαριλένα Λασκαρίδη», στο Πανεπιστήμιο Διεθνών Σπουδών της Σαγκάης (Shanghai International Studies University –…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ