
Η ναυτιλιακή εταιρεία Bahri παρέλαβε πρόσφατα ένα νεότευκτο VLCC δεξαμενόπλοιο, το οποίο είναι ταξινομημένο στον ABS και φέρει σημαντικές καινοτομίες, που στοχεύουν στη μελλοντική εξασφάλιση βελτιωμένων περιβαλλοντικών επιδόσεων.
Συγκεκριμένα, το χωρητικότητας 319.000 dwt δεξαμενόπλοιο, το οποίο κατασκευάστηκε από τις International Maritime Industries (IMI) και Hyundai Heavy Industries (HHI) στο ναυπηγείο της HHI στο Ulsan της Νότιας Κορέας, φέρει τα notations SUSTAIN-1 και LNG Ready του ABS, με το τελευταίο να αναγνωρίζει την ολοκλήρωση των σχετικών προετοιμασιών ώστε το πλοίο να μπορεί, με τη μελλοντική πραγματοποίηση μετασκευών, να καταναλώνει ως καύσιμο LNG.
Οι σημάνσεις «Sustain» του ABS καταδεικνύουν την τήρηση ορισμένων από τους Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης των Ηνωμένων Εθνών, οι οποίοι σχετίζονται με στοιχεία του σχεδιασμού και του εξοπλισμού των πλοίων, τα οποία μπορούν να ελεγχθούν, να μετρηθούν και να αξιολογηθούν, χαράζοντας έτσι τον δρόμο για την πιστοποίηση και τη σύνταξη εκθέσεων βιωσιμότητας. Τα notations SUSTAIN-1 και LNG Ready αντικατοπτρίζουν τη δέσμευση των Bahri, IMI και ABS να συμβάλουν στην υλοποίηση των περιβαλλοντικών στόχων του «Οράματος 2030» του Βασιλείου της Σαουδικής Αραβίας.
Ο πρόεδρος της Bahri Ship Management, Abdulaziz Sabri, ανέφερε σχετικά: «O ABS διατηρεί μακροχρόνιες επιχειρηματικές σχέσεις με την Bahri Ship Management και έχει υποστηρίξει σε μεγάλο βαθμό τις πρωτοβουλίες μας για την κατασκευή του πρώτου VLCC με τις σημάνσεις SUSTAIN-1 και LNG Ready. Οι γνώσεις τους στους τομείς των εναλλακτικών καυσίμων και της ναυτικής μηχανολογίας βοήθησαν αρκετά την Bahri ώστε να πετύχει αυτό το αξιοσημείωτο ορόσημο. Πλέον, η Bahri θεωρεί τον ABS έναν από τους σημαντικούς επιχειρηματικούς εταίρους της στα προγράμματα βιώσιμης ανάπτυξης που τρέχει, αλλά και στην υλοποίηση του «Οράματος 2030» του Βασιλείου της Σαουδικής Αραβίας για την προστασία του περιβάλλοντος.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών





Η κεντρική τράπεζα της Ρωσίας κατέθεσε αγωγή ζητώντας $230 δισεκ. ως αποζημίωση από τη Euroclear, σηματοδοτώντας το πρώτο βήμα σ’ αυτό που το Κρεμλίνο…

Την ανανέωση και επέκταση του στόλου της με τεχνολογικά προηγμένα πλοία προχωρά με αμείωτο ρυθμό η TMS, καθώς την περασμένη εβδομάδα και συγκεκριμένα στις…

Η δραστηριότητα στην αγορά των ανακυκλώσεων επιταχύνεται για τα LNG carriers το 2025, σηματοδοτώντας δομικές αλλαγές για τη συγκεκριμένη αγορά. Σύμφωνα με τη Howe…

Θετική εισήγηση προς τους μετόχους προτίθεται να απευθύνει το ΔΣ της SolGold σχετικά με τη βελτιωμένη προσφορά εξαγοράς από τον βασικό της μέτοχο, την…

Σε επίπεδα-ρεκόρ θα ανέλθει το 2025/26 η παγκόσμια παραγωγή σιτηρών, με το International Grains Council (IGC) να εκτιμά ότι θα καταγραφεί αύξηση 5% σε…

Παρά την αύξηση της παραγωγής από Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας (ΑΠΕ), η Ελλάδα παραμένει σταθερά ανάμεσα στις ακριβότερες χώρες της Ευρώπης στην προημερήσια αγορά ηλεκτρικής…

Η πλήρως ηλεκτρική πρόωση πλοίων μικρών και μεσαίων αποστάσεων αποτελεί μία από τις πιο ώριμες και άμεσα εφαρμόσιμες τεχνολογίες αποανθρακοποίησης στη ναυτιλία. Έτσι, η Νότια Κορέα…

Η ανάπτυξη νέας γενιάς ναυτιλιακών και ενεργειακών κινητήρων εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από την αξιόπιστη προμήθεια μεγάλων χυτών εξαρτημάτων. Τα συγκεκριμένα εξαρτήματα αποτελούν τον…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ