
Ισχυρή κερδοφορία κατέγραψε η Hapag-Lloyd, όπως ανακοίνωσε η εταιρεία την Παρασκευή 12 Νοεμβρίου. Συγκεκριμένα, ο γερμανικός όμιλος σημείωσε κέρδη $6,66 δισ. την περίοδο Ιανουαρίου-Σεπτεμβρίου του 2021, έναντι $605 εκατ. την αντίστοιχη περίοδο το 2020.
Τα έσοδα του εννιαμήνου αυξήθηκαν στα $17,95 δισ., από τα $10,53 δισ. πέρυσι. Τα κέρδη προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων διαμορφώθηκαν στα $8,16 δισ., αυξημένα κατά $6,12 δισ. σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο το 2020.
Σημειώνεται πως η Hapag-Lloyd αποδίδει τα εντυπωσιακά οικονομικά αποτελέσματα στη σημαντική αύξηση των ναύλων για τη θαλάσσια μεταφορά εμπορευματοκιβωτίων. Ενδεικτικά, την περίοδο Ιανουαρίου-Σεπτεμβρίου, το μέσο κόστος μεταφοράς ανήλθε σε $1.818 ανά εμπορευματοκιβώτιο, ενώ το 2020 ήταν ίσο με $1.097 ανά εμπορευματοκιβώτιο.
Όσον αφορά το βραχυπρόθεσμο μέλλον, ο γερμανικός όμιλος αναμένει διατήρηση της κερδοφορίας. Τέλος, βάσει αυτού, η Hapag-Lloyd προέβη σε αναθεώρηση των ετήσιων κερδών προς τα επάνω, εκτιμώντας πως το ετήσιο EBITDA θα κυμανθεί μεταξύ $11,56 δισ. και $12,47 δισ.
Φωτό: Michel Stockman/Unsplash
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στις 30 Μαΐου έλαβε χώρα η παράδοση του «Kohzan Maru VII», του πρώτου πλοίου μεταφοράς μεθανόλης διπλού καυσίμου, το οποίο εισέρχεται σε συμβόλαιο μακράς…
Η Ουκρανία θα χρειαστεί τουλάχιστον €500 εκατ. για να ανοικοδομήσει τις σημαντικότερες εγκαταστάσεις υποδομών στα λιμάνια της Μαύρης Θάλασσας που καταστράφηκαν ολοσχερώς μετά τις…
H ανάπτυξη της ελληνικής οικονομίας προβλέπεται να παραμείνει ανθεκτική, με το ΑΕΠ να αυξάνεται 2% το 2025 και 2,1% το 2026, χάρη στις επενδύσεις…
Μετά την ανακοίνωση του Προέδρου Ντόναλντ Τραμπ για την επιβολή δασμών 50% σε όλες τις εισαγωγές χάλυβα, εντείνονται οι ανησυχίες για τις επιπτώσεις αυτής…
Σε συμφωνία για τη σύσταση κοινοπραξίας που θα πρωταγωνιστήσει στη θαλάσσια μεταφορά υγροποιημένου αερίου κατέληξαν οι Solvang ASA και ένα fund που διαχειρίζεται η…
Με σταθερό βήμα προς ένα βιώσιμο μέλλον, το λιμάνι της Κλαϊπέντα θέτει νέα πρότυπα όχι μόνο για τη λιμενική βιομηχανία της Λιθουανίας αλλά και…
Το outlook της αγοράς δεξαμενόπλοιων παραμένει θολό, με πληθώρα διαφορετικών παραγόντων να επιδρούν στη ζήτηση. Ειδικότερα, όπως αναφέρει έκθεση της ναυλομεσιτικής Gibson, ο σκοτεινός…
Η αποανθρακοποίηση της ναυτιλίας αποτελεί κρίσιμο πυλώνα της παγκόσμιας στρατηγικής για την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής. Ωστόσο, η πράσινη μετάβαση, δεν μπορεί να επιτευχθεί…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ