
Σε ανακοίνωση των οικονομικών αποτελεσμάτων γ’ τριμήνου προέβη η Samsung Heavy Industries στις 5 Νοεμβρίου, όπως αναφέρει το νοτιοκορεατικό πρακτορείο ειδήσεων Yonhap.
Συγκεκριμένα, η SHI σημείωσε ζημία $105 εκατ., την οποία απέδωσε εν μέρει σε εφάπαξ κόστη. Τα εφάπαξ αυτά κόστη αφορούν την αποζημίωση που κλήθηκε να καλύψει προς εργαζομένους κινεζικής συνδεδεμένης εταιρείας, η οποία αναμένεται να διακόψει τη λειτουργία της λόγω υπέρογκων οικονομικών υποχρεώσεων.
Υπενθυμίζεται πως αυτά τα οικονομικά αποτελέσματα έρχονται εν μέσω μιας ισχυρής περιόδου για τα ναυπηγεία της Ασίας, και δη της Νότιας Κορέας. Ταυτόχρονα, η SHI συγκέντρωσε περίπου $1,1 δισ. μέσω της έκδοσης 250 εκατ. νέων μετοχών, σημαντικό μέρος των οποίων αγόρασαν έξι συνδεδεμένες με την SHI εταιρείες.
Ωστόσο, το γ’ τρίμηνο του έτους δεν απέβη απογοητευτικό για όλα τα ναυπηγεία της Νότιας Κορέας. Η Korea Shipbuilding & Offshore Engineering (KSOE) ανακοίνωσε την Πέμπτη 28 Οκτωβρίου κέρδη περίπου $164,6 εκατ. για το γ’ τρίμηνο του 2021, σε αντίθεση με τη ζημία που είχε καταγράψει το γ’ τρίμηνο του 2020 (περίπου $65,02 εκατ.).
Παράλληλα, η θετική πορεία της KSOE αντανακλάται και στα συνολικά οικονομικά αποτελέσματα της περιόδου Ιανουαρίου-Σεπτεμβρίου. Συγκεκριμένα, το λειτουργικό κέρδος της εταιρείας διαμορφώθηκε στα 141,7 δισ. γουόν (περίπου $119,66 εκατ.), 248,2% αυξημένο σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο το 2020.
Ακόμη, η KSOE εξασφάλισε νέα παραγγελία για τη ναυπήγηση τριών LNG carriers, αξίας περίπου $632 εκατ. Τα πλοία αναμένεται να παραδοθούν το β’ εξάμηνο του 2024. Τέλος, με την πρόσφατη αυτή παραγγελία, η KSOE έχει εξασφαλίσει παραγγελίες συνολικής αξίας $20,9 δισ. μέχρι στιγμής το 2021, υπερβαίνοντας κατά πολύ τον ετήσιο στόχο της, ίσο με $14,9 δισ.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών





Υπό πίεση φαίνεται πως βρίσκονται οι πολιτείες της Δυτικής Ακτής των ΗΠΑ σε ό,τι αφορά τις προμήθειες καυσίμων, μετά την αναστάτωση που έχουν προκαλέσει…

Οι εισαγωγές σόγιας της Κίνας αντιπροσωπεύουν το 60% του παγκόσμιου εμπορίου, επισκιάζοντας όλες τις άλλες αγορές μαζί, σύμφωνα με την τελευταία έκθεση της ναυλομεσιτικής…

Το νησί Σαπιέντζα, στα ανοικτά της νοτιοδυτικής Πελοποννήσου, και κατ’ ακρίβεια ο βυθός περιμετρικά της, αποτελεί εστία συσσώρευσης διχτυών ψαρέματος, τα οποία κανείς δεν…

Η επενδυτική εταιρεία KKR ανακοίνωσε την έναρξη λειτουργίας της Galaxy Container Solutions, μιας πλατφόρμας μίσθωσης εμπορευματοκιβωτίων, η οποία υποστηρίζεται από κεφάλαια ύψους 500 εκατ.…

Η Union Pacific ανακοίνωσε ότι αναμένει να υποβάλει τα έγγραφα για τη συγχώνευσή της με τη Norfolk Southern, αξίας $85 δισ., στις αρμόδιες ρυθμιστικές…

Οι πιέσεις των ΗΠΑ κατά της Ινδίας, ώστε η ασιατική χώρα να σταματήσει να εισάγει αργό από τη Ρωσία, φαίνεται πως αποδίδουν καρπούς. Πιο…

Εν μέσω επιβράδυνσης της ζήτησης για νεότευκτα πλοία σε διεθνές επίπεδο, οι παραγγελίες των Ελλήνων πλοιοκτητών συνεχίζονται με αμείωτο ρυθμό. Στο πλαίσιο αυτό, την…

Η CMA D. ARGOUDELIS & CO S.A., ως Χρυσός Χορηγός της Γυναικείας Ομάδας Βόλεϊ του Α.Ο.Φ. Πορφύρας, ανακοινώνει με ιδιαίτερη χαρά την έναρξη λειτουργίας…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ