
Οι εταιρείες Kawasaki Kisen Kaisha, Ltd. (“K” Line), ITOCHU Corporation, NS United Kaiun Kaisha, Ltd., Nihon Shipyard Co., Ltd. και Mitsui E&S Machinery Co., Ltd. επελέγησαν από τον ιαπωνικό Οργανισμό Ανάπτυξης Νέας Ενέργειας και Βιομηχανικής Τεχνολογίας (NEDO) προκειμένου να συμμετάσχουν στο πρόγραμμα «Green Innovation Fund Project / Development Project for Next-Generation Ships / Development of Ammonia-Fueled Ships».
Προκειμένου να επιτευχθεί η στρατηγική του ΙΜΟ για τη μείωση των εκπομπών των αερίων του θερμοκηπίου, το εν λόγω πρόγραμμα θα επικεντρωθεί στη χρήση της αμμωνίας ως καυσίμου πλοίων, η οποία προσελκύει τελευταία την προσοχή αρκετών κλάδων ως ένα υποψήφιο εναλλακτικό καύσιμο. Συγκεκριμένα, οι εταιρείες που συμμετέχουν στο πρόγραμμα αναμένεται, μέσω της συνεργασίας τους, να αναπτύξουν συστήματα πρόωσης και σχεδιασμούς πλοίων που θα καταναλώνουν ως καύσιμο αμμωνία, τα οποία και θα κατασκευάσουν προκειμένου να τα εκμεταλλευτούν εμπορικά. Στόχος του προγράμματος είναι η ένταξη των καινοτόμων αυτών πλοίων κατανάλωσης αμμωνίας στη ναυτιλιακή αγορά έως το 2028, προκειμένου η ιαπωνική ναυτιλιακή βιομηχανία να διατηρήσει το πλεονέκτημά της στον τομέα των πλοίων μηδενικών εκπομπών.
Η “K” Line συμμετέχει ήδη από τον Ιούνιο του 2021 σε μια μελέτη η οποία εξετάζει τις δυνατότητες χρήσης της αμμωνίας ως καυσίμου πλοίων και η νέα αυτή συνεργασία θα ενισχύσει τις προσπάθειες για την ευρύτερη καθιέρωση της αμμωνίας ως εναλλακτικού ναυτιλιακού καυσίμου μηδενικών εκπομπών.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Την έντονη ενόχλησή της για τη δήλωση της νέας Αμερικανίδας πρέσβειρας αναφορικά με το λιμάνι του Πειραιά εξέφρασε με ανακοίνωσή της η Πρεσβεία της…

Σε ρυθμούς επέκτασης και ανανέωσης κινείται ο στόλος της Laskaridis Shipping Co. Ltd., με επικεφαλής τον κ. Πάνο Λασκαρίδη, καθώς πρόσφατα παραδόθηκαν δύο νεότευκτα.…

Ισχυρή ζήτηση κατέγραψε η έκδοση νέων μετοχών της Okeanis Eco Tankers Corp., τόσο από Αμερικανούς, όσο και από Eυρωπαίους επενδυτές, με το βιβλίο προσφορών…

Η εγκατάσταση Rotor Sails ως τεχνολογίας αιολικά υποβοηθούμενης πρόωσης εισέρχεται πλέον στη μεγάλη κλίμακα, καθώς η Anemoi Marine Technologies ολοκλήρωσε μία ακόμα μετασκευή σε…

Η ταχεία εξέλιξη των «έξυπνων» ναυτιλιακών τεχνολογιών και των ψηφιακών οικοσυστημάτων στα ναυπηγεία δημιουργεί νέες απαιτήσεις για περιβαλλοντική συμμόρφωση, αποδοτικότητα και ασφάλεια. Σε αυτό…

Η πρωτοποριακή τεχνολογία μετατροπής βιομάζας σε συνθετικό αέριο και κατόπιν σε βιομεθανόλη βρίσκεται στο επίκεντρο ενός νέου μεγάλου έργου στην Καλιφόρνια, όπου η Haffner…

Η QatarEnergy ενισχύει περαιτέρω το διεθνές αποτύπωμά της στον τομέα της υπεράκτιας έρευνας (υδρογονανθράκων), υπογράφοντας Συμφωνία Διανομής Παραγωγής (Production Sharing Agreement) για το θαλάσσιο…

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή επέλεξε 70 έργα με στόχο την αποανθρακοποίηση των μεταφορών και την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας των βιομηχανιών της ΕΕ μέσω της εγκατάστασης…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ