
«Επτά ημέρες στο λιμάνι του Πειραιά δείξαμε τη δύναμη μας στον αγώνα μας για να διασφαλίσουμε να μην υπάρξει άλλος νεκρός και συνεχίζουμε γι αυτό το σκοπό» τονίζει σε ανακοίνωσή του το Σωματείο της Ένωσης Εργαζομένων Διακίνησης Εμπορευματοκιβωτίων (ΕΝΕΔΕΠ) στις προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ στο Σταθμό Εμπορευματοκιβωτίων Πειραιά, το οποίο χθες βράδυ αποφάσισε προσωρινή αναστολή των κινητοποιήσεων και νέα 48ωρη απεργία για την Παρασκευή και το Σάββατο 5 και 6 Νοεμβρίου. Η απόφαση ελήφθη κατά τη διάρκεια της γενικής συνέλευσης του σωματείου της ΕΝΕΔΕΠ.
Οπως αναφέρει η ΕΝΕΔΕΠ με τον απεργιακό αγώνα κατάφερε έως τώρα τα εξής:
• τη δέσμευση της εταιρείας και του Υπουργείου να συγκροτηθεί Επιτροπή Υγιεινής και Ασφαλείας με την συμμετοχή μελών του Σωματείου ΕΝΕΔΕΠ.
• την αναγνώριση και κατοχύρωση του Σωματείου, ενώ εταιρεία και κυβέρνηση αναγνώρισε το πρόβλημα για τις εργατικές πόστες και η ΕΝΕΔΕΠ αναμένει την υλοποίηση του αιτήματος για 6άρα πόστα.
Η ΕΝΕΔΕΠ μαζί με τα υπόλοιπα σωματεία ανακοίνωσε ότι διοργανώνει παράσταση διαμαρτυρίας σήμερα στις 9 το πρωί στο Υπουργείο Εργασίας ζητώντας να αποδοθούν άμεσα οι ευθύνες για το εργοδοτικό έγκλημα, ενώ θα συμμετάσχει στο πανεργατικό συλλαλητήριο τη Πέμπτη 4/11 στο Πειραιά μαζί με όλα τα σωματεία που στηρίζουν τα δίκαια αιτήματα των εργατών στο λιμάνι.
Η Ένωση Εργαζομένων Διακίνησης Εμπορευματοκιβωτίων (ΕΝΕΔΕΠ)ζητά τα εξής:
-6άρες πόστες (εργατικές ομάδες) αντί για 4 που σήμερα επιβάλει η εργοδοσία.
– Κατάργηση των κόντρα βαρδιών- πρόγραμμα εργασίας για όλους τους εργαζομένους.
– Μετατροπή όλων των Συμβάσεων σε πλήρους απασχόλησης και υπογραφή ΣΣΕ
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών


Σε τροχιά υλοποίησης τίθενται δύο έργα αναβάθμισης λιμενικών υποδομών στη Σούδα Χανίων και στη Λευκάδα, τα οποία εντάχθηκαν στο Τομεακό Πρόγραμμα Ανάπτυξης του Υπουργείου…

Σαν σήμερα, πριν 142 χρόνια γεννήθηκε ο Ευγένιος Ευγενίδης. Με αφορμή την επέτειο γέννησης του Ευγένιου Ευγενίδη, τα Ναυτικά Χρονικά αφιερώνουν μερικές γραμμές στον…

Πλήγμα για τις εξαγωγές σιτηρών της Ουκρανίας από τη Μαύρη Θάλασσα αποτελούν οι σφοδρές ρωσικές επιθέσεις σε λιμενικές εγκαταστάσεις. Είναι χαρακτηριστικό ότι οι ουκρανικοί…

Οι αλλεπάλληλες επιχειρήσεις των ΗΠΑ που έβαλαν στο στόχαστρο πλοία φορτωμένα πετρέλαιο της Βενεζουέλας απειλούν να προκαλέσουν ασφυξία στην οικονομία της, ενώ τροφοδοτούν την επωδό της…

Η τεχνολογία θαλάσσιας μεταφοράς υγροποιημένου διοξειδίου του άνθρακα (LCO₂) αποτελεί κρίσιμο κρίκο στην αλυσίδα δέσμευσης και αποθήκευσης άνθρακα (Carbon Capture and Storage – CCS),…

Καθώς η υποβοήθηση πρόωσης από τον άνεμο έχει πλέον καθιερωθεί ως τεχνικά ώριμη λύση στη ναυτιλία, η εφαρμογή προηγμένων αεροδυναμικών τεχνολογιών, όπως τα αυτόνομα…

Η τεχνολογία του υγροποιημένου υδρογόνου αποκτά κομβικό ρόλο στη μετάβαση της Ευρώπης σε ένα καθαρό και ασφαλές ενεργειακό σύστημα. Αυτό οφείλεται στο ότι το…

Με ορμή διαφαίνεται πως θα εισέλθουν στο 2026 τα VLCCs, καθώς οι προοπτικές για τα θεμελιώδη μεγέθη προσφοράς και ζήτησης θα ευνοήσουν τη ναυλαγορά.…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ