
Η εταιρεία διαχείρισης τερματικών DP World Limited (DPW), σύμφωνα με ανακοίνωση που εξέδωσε, διαχειρίστηκε συνολικά 58,4 εκατ. TEUs στα τερματικά της ανά τον κόσμο κατά το πρώτο εννιάμηνο του 2021, με τον ακαθάριστο όγκο εμπορευματοκιβωτίων να αυξάνεται κατά 11,9% σε σύγκριση με πέρυσι.
Αντίστοιχα, σε επίπεδο γ’ τριμήνου, η εταιρεία με έδρα το Ντουμπάι διαχειρίστηκε 19,8 εκατ. TEUs, καταγράφοντας αύξηση της τάξεως του 8,1% σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο. Ειδικότερα, η ακαθάριστη αύξηση των διακινηθέντων φορτίων οφείλεται κατά κύριο λόγο στις επιδόσεις των τερματικών της DPW στην Ασία και τον Ειρηνικό, στη Μέση Ανατολή και στην Αφρική και στην Αυστραλία. Ιδιαίτερα καλές επιδόσεις κατέγραψαν τα τερματικά της εταιρείας στο Qingdao (Κίνα), στο Mumbai (Ινδία) και στη Sokhna (Αίγυπτος).
Σε επίπεδο ομίλου, τα τερματικά της DPW διαχειρίστηκαν συνολικά 11,4 εκατ. TEUs κατά το γ΄ τρίμηνο του 2021, σημειώνοντας αύξηση 7,6% σε σύγκριση με πέρυσι. Στο τερματικό του Jebel Ali (ΗΑΕ), που αποτελεί τη ναυαρχίδα της εταιρείας διαχείρισης τερματικών, διακινήθηκαν 3,4 εκατ. TEUs κατά το γ’ τρίμηνο του 2021, σημειώνοντας αύξηση 0,6% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2020.
Ο πρόεδρος του ομίλου και διευθύνων σύμβουλος της DPW, Sultan Ahmed Bin Sulayem, σχολίασε: «Είμαστε στην ευχάριστη θέση να καταγράφουμε άλλο ένα ισχυρό τρίμηνο για την DP World, κατά το οποίο η διακίνηση αυξήθηκε κατά 8,1%, γεγονός που σημαίνει ότι η εταιρεία κατέγραψε για ακόμα μία φορά μεγαλύτερη ανάπτυξη από τον μέσο όρο του κλάδου, που κυμάνθηκε στο 6,4%. Αυτή η ισχυρή επίδοση δείχνει την ανθεκτικότητα της παγκόσμιας αγοράς εμπορευματοκιβωτίων καθώς και την ικανότητα της DPW να ξεπερνά τις επιδόσεις των άλλων εταιρειών στην αγορά της διαχείρισης τερματικών. Ενθαρρυντικό είναι το γεγονός ότι όλες οι περιοχές όπου δραστηριοποιείται η εταιρεία συνεχίζουν να καταγράφουν αυξήσεις στους όγκους των διακινηθέντων φορτίων, με την Ινδία να αποτελεί τον βασικό κινητήριο μοχλό ανάπτυξης».
Τέλος, ο κ. Sulayem σημείωσε πως οι βραχυπρόθεσμες προοπτικές της αγοράς παραμένουν θετικές, ωστόσο εκτίμησε ότι οι ρυθμοί ανάπτυξης θα μετριαστούν το τελευταίο τρίμηνο του 2021, καθώς η πανδημία της Covid-19, σε συνδυασμό με τις συνεχιζόμενες διαταραχές στις αλυσίδες εφοδιασμού και τη γεωπολιτική αβεβαιότητα, θα μπορούσαν να ανακόψουν την παγκόσμια οικονομική ανάκαμψη.
Φωτό: DP World
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στη σύλληψη του Igor Grechushkin, του ιδιοκτήτη του πλοίου που συνδέεται με τη μεγάλη έκρηξη στο λιμάνι της Βηρυτού το 2020, προχώρησαν οι βουλγαρικές…
Ο ισραηλινός στρατός δήλωσε ότι σήμερα εξέδωσε εντολή εκκένωσης του λιμανιού της Υεμένης στην Ερυθρά Θάλασσα, της Χοντέιντα, και ότι θα επιτεθεί στην περιοχή…
Καθώς το Βόρειο Πέρασμα εδραιώνει ολοένα και περισσότερο τον ρόλο του στον χάρτη της διεθνούς ναυτιλίας και του εμπορίου, η Ρωσία επιταχύνει με γεωμετρική…
To 2025 αποτέλεσε το χειρότερο έτος στα χρονικά σε ό,τι αφορά τις πυρκαγιές στην Ευρώπη, σύμφωνα με την ΕΕ, με αναρίθμητους πυροσβέστες-δασοφύλακες να ρισκάρουν…
Διατηρείται η ακρίβεια στην Ελλάδα τόσο φέτος όσο και το 2026, καθώς, σύμφωνα με τις επίσημες προβλέψεις, ο πληθωρισμός στη χώρα μας θα συνεχίσει…
Αντικρουόμενες απόψεις και διχογνωμίες επικρατούν στους κόλπους της ναυτιλιακής αναφορικά με το IMO Net Zero Framework, ενόψει και της συνεδρίασης της MEPC στον Διεθνή…
Η Ινδία, μέσα από πρωτοβουλίες της κυβέρνησης, δείχνει έμπρακτα ότι δεν μένει πίσω σε θέματα περιβαλλοντικής υπευθυνότητας. Σύμφωνα με δεδομένα του ειδησεογραφικού πρακτορείου Reuters,…
Θα περίμενε κανείς ότι οι κυρώσεις κατά της Ρωσίας, τόσο από τις ΗΠΑ όσο και από την ΕΕ, θα αποτελούσαν ανασταλτικό παράγοντα για το…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ