
Η εταιρεία διαχείρισης τερματικών DP World Limited (DPW), σύμφωνα με ανακοίνωση που εξέδωσε, διαχειρίστηκε συνολικά 58,4 εκατ. TEUs στα τερματικά της ανά τον κόσμο κατά το πρώτο εννιάμηνο του 2021, με τον ακαθάριστο όγκο εμπορευματοκιβωτίων να αυξάνεται κατά 11,9% σε σύγκριση με πέρυσι.
Αντίστοιχα, σε επίπεδο γ’ τριμήνου, η εταιρεία με έδρα το Ντουμπάι διαχειρίστηκε 19,8 εκατ. TEUs, καταγράφοντας αύξηση της τάξεως του 8,1% σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο. Ειδικότερα, η ακαθάριστη αύξηση των διακινηθέντων φορτίων οφείλεται κατά κύριο λόγο στις επιδόσεις των τερματικών της DPW στην Ασία και τον Ειρηνικό, στη Μέση Ανατολή και στην Αφρική και στην Αυστραλία. Ιδιαίτερα καλές επιδόσεις κατέγραψαν τα τερματικά της εταιρείας στο Qingdao (Κίνα), στο Mumbai (Ινδία) και στη Sokhna (Αίγυπτος).
Σε επίπεδο ομίλου, τα τερματικά της DPW διαχειρίστηκαν συνολικά 11,4 εκατ. TEUs κατά το γ΄ τρίμηνο του 2021, σημειώνοντας αύξηση 7,6% σε σύγκριση με πέρυσι. Στο τερματικό του Jebel Ali (ΗΑΕ), που αποτελεί τη ναυαρχίδα της εταιρείας διαχείρισης τερματικών, διακινήθηκαν 3,4 εκατ. TEUs κατά το γ’ τρίμηνο του 2021, σημειώνοντας αύξηση 0,6% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2020.
Ο πρόεδρος του ομίλου και διευθύνων σύμβουλος της DPW, Sultan Ahmed Bin Sulayem, σχολίασε: «Είμαστε στην ευχάριστη θέση να καταγράφουμε άλλο ένα ισχυρό τρίμηνο για την DP World, κατά το οποίο η διακίνηση αυξήθηκε κατά 8,1%, γεγονός που σημαίνει ότι η εταιρεία κατέγραψε για ακόμα μία φορά μεγαλύτερη ανάπτυξη από τον μέσο όρο του κλάδου, που κυμάνθηκε στο 6,4%. Αυτή η ισχυρή επίδοση δείχνει την ανθεκτικότητα της παγκόσμιας αγοράς εμπορευματοκιβωτίων καθώς και την ικανότητα της DPW να ξεπερνά τις επιδόσεις των άλλων εταιρειών στην αγορά της διαχείρισης τερματικών. Ενθαρρυντικό είναι το γεγονός ότι όλες οι περιοχές όπου δραστηριοποιείται η εταιρεία συνεχίζουν να καταγράφουν αυξήσεις στους όγκους των διακινηθέντων φορτίων, με την Ινδία να αποτελεί τον βασικό κινητήριο μοχλό ανάπτυξης».
Τέλος, ο κ. Sulayem σημείωσε πως οι βραχυπρόθεσμες προοπτικές της αγοράς παραμένουν θετικές, ωστόσο εκτίμησε ότι οι ρυθμοί ανάπτυξης θα μετριαστούν το τελευταίο τρίμηνο του 2021, καθώς η πανδημία της Covid-19, σε συνδυασμό με τις συνεχιζόμενες διαταραχές στις αλυσίδες εφοδιασμού και τη γεωπολιτική αβεβαιότητα, θα μπορούσαν να ανακόψουν την παγκόσμια οικονομική ανάκαμψη.
Φωτό: DP World
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Σε μια σημαντική δωρεά προχώρησε ο εφοπλιστής και πρώην Δήμαρχος Οινουσσών Ευάγγελος Ηλ. Αγγελάκος και η οικογένεια του. Αναλυτικότερα, η δωρεά αφορά την ενίσχυση…
Η πολιτική που χαράσσουν οι δύο οικονομικοί γίγαντες στο πλαίσιο του εμπορικού πολέμου, βάσει στοιχείων της Braemar, διαφαίνεται ότι ασκεί καθοδικές πιέσεις στη ναυλαγορά…
Τα επίσημα εγκαίνια του νέου Ωνάσειου Νοσοκομείου που περιλαμβάνει το Καρδιοχειρουργικό Κέντρο, το Ωνάσειο Εθνικό Μεταμοσχευτικό Κέντρο και το Ωνάσειο Παίδων έκανε σήμερα ο…
Οι διμερείς σχέσεις Αυστραλίας-ΗΠΑ ενισχύονται, καθώς οι εκατέρωθεν κυβερνήσεις ανακοίνωσαν ανταποδοτικά επενδυτικά σχέδια, τόσο σε τεχνολογική ανάπτυξη και σπάνιες γαίες, όσο και στην αμυντική…
Μια ανάσα μακριά από το λανσάρισμα του ταχύτερου «bullet train» παγκοσμίως βρίσκεται η Κίνα, καθώς το υπερσύγχρονο πρωτότυπο CR450 εισήλθε πρόσφατα στο στάδιο των…
Οι υδρογονάνθρακες θα συνεχίσουν να αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι της παραγωγής ενέργειας σε διεθνές επίπεδο, ακόμα και μετά το 2025. Αυτό είναι το βασικό εύρημα…
Η Σανάε Τακαΐτσι, μια συντηρητική πολιτικός με εθνικιστικές απόψεις, επικεφαλής του κυβερνώντος ιαπωνικού Φιλελεύθερου Δημοκρατικού Κόμματος, κέρδισε σήμερα, Τρίτη 21 Οκτωβρίου, την ψήφο της…
Για πρώτη φορά μετά τον Νοέμβριο του 2018, η Κίνα δεν εισήγαγε κανένα φορτίο σόγιας από τις ΗΠΑ τον Σεπτέμβριο, την ίδια ώρα που…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ