
Οι πρόσφατες παραγγελίες που εξασφάλισαν τα νοτιοκορεατικά ναυπηγεία αναδεικνύουν το LNG σε πρωταγωνιστή, όπως διαφαίνεται από πρόσφατα δημοσιεύματα του νοτιοκορεατικού πρακτορείου ειδήσεων Yonhap.
Ειδικότερα, η Korea Shipbuilding & Offshore Engineering (KSOE) εξασφάλισε συμβόλαια ναυπήγησης τεσσάρων petrochemical tankers, κατανάλωσης LNG, έναντι $325 εκατ. Η ναυπήγησή τους θα πραγματοποιηθεί από την Hyundai Heavy Industries, η οποία αποτελεί θυγατρική της KSOE, και αναμένεται να παραδοθούν το α΄ εξάμηνο του 2024. Σύμφωνα με την KSOE, η εταιρεία έχει εξασφαλίσει συμβόλαια για τη ναυπήγηση 61 petrochemical tankers κατανάλωσης LNG το 2021, καταλαμβάνοντας το 60% της παγκόσμιας αγοράς.
Παράλληλα, η Samsung Heavy Industries (SHI) έκλεισε μια συμφωνία για τη ναυπήγηση τεσσάρων LNG carriers, έναντι περίπου $825,2 εκατ. Τα τέσσερα πλοία αναμένεται να παραδοθούν μέχρι τον Δεκέμβριο του 2024.
Η συγκεκριμένη συμφωνία ακολουθεί μία ακόμη παραγγελία που έλαβε πρόσφατα η SHI για τη ναυπήγηση μιας σειράς τεσσάρων LNG carriers για λογαριασμό της Celsius Tankers, τα οποία αναμένεται να παραδοθούν μέσα στη διετία 2023-2024. Ο σχεδιασμός των πλοίων αναμένεται να ελαχιστοποιεί τις εκπομπές CO2 και το φαινόμενο της ολίσθησης μεθανίου, ενώ τα πλοία θα φέρουν το notation EEDI-3 του Lloyd’s Register.
Παράλληλα η SHI βρίσκεται σε συνομιλίες με Ρώσους εργολάβους προκειμένου να κατασκευάσει παγοθραυστικά πλοία μεταφοράς LNG, τα οποία θα χρησιμοποιηθούν για τη μεταφορά του LNG που παράγεται στη βόρεια Σιβηρία.
Τέλος, αξίζει να σημειωθεί πως και τα δύο ναυπηγεία έχουν ήδη υπερβεί σημαντικά τους ετήσιους στόχους τους σε ό,τι αφορά την εξασφάλιση νέων παραγγελιών.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Το Ro-Ro segment, ως γνωστόν, χαρακτηρίζεται παραδοσιακά από μηχανοστάσιο στην πρύμνη, κάτω από το κύριο κατάστρωμα. Η διάταξη αυτή διευκολύνει την απευθείας μετάδοση ισχύος…
«Ανοιχτή πληγή» αποτελεί η δασμολογική πολιτική των ΗΠΑ (και) για την παγκόσμια αγορά πετροχημικών, η οποία προσπαθεί ακόμη να ανακάμψει από τους σκοπέλους των…
Στον «πυρετό» της ανάπτυξης λιμενικών υποδομών της ασιατικής υποηπείρου εντάσσεται πλέον και το Μπανγκλαντές, με το πλάνο της χώρας για τη δημιουργία λιμένα βαθέων…
Ένα σημαντικό ορόσημο στην πορεία αποανθρακοποίησης του κλάδου της κρουαζιέρας κατεγράφη πρόσφατα στα ναυπηγεία της ιταλικής Fincantieri. Συγκεκριμένα, βάσει σχετικής ανάρτησης στα μέσα κοινωνικής…
Η πορεία της ναυτιλιακής βιομηχανίας προς την αποανθρακοποίηση συνιστά ένα από τα πλέον φλέγοντα ζητήματα που απασχολούν τη διεθνή ναυτιλιακή κοινότητα. Στο πλαίσιο αυτό,…
Τη σκυτάλη από τον πρόεδρο Τραμπ παίρνει το Μεξικό αναφορικά με την επιβολή δασμών, καθώς ανακοίνωσε δασμούς ύψους 50% στις εισαγωγές αυτοκινήτων από την…
Η σταθερότητα φαίνεται να αποτελεί το νέο status quo της ναυλαγοράς των LPG carriers, καθώς την περασμένη εβδομάδα δεν σημειώθηκαν μεταβολές στους spot ναύλους.…
Δεκατρείς είναι πλέον οι εβδομάδες διαδοχικών απωλειών για τη ναυλαγορά των containerships, με τους spot ναύλους σε κορυφαίες εμπορικές γραμμές να ακολουθούν αντίρροπες τάσεις…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ