
Οι πρόσφατες παραγγελίες που εξασφάλισαν τα νοτιοκορεατικά ναυπηγεία αναδεικνύουν το LNG σε πρωταγωνιστή, όπως διαφαίνεται από πρόσφατα δημοσιεύματα του νοτιοκορεατικού πρακτορείου ειδήσεων Yonhap.
Ειδικότερα, η Korea Shipbuilding & Offshore Engineering (KSOE) εξασφάλισε συμβόλαια ναυπήγησης τεσσάρων petrochemical tankers, κατανάλωσης LNG, έναντι $325 εκατ. Η ναυπήγησή τους θα πραγματοποιηθεί από την Hyundai Heavy Industries, η οποία αποτελεί θυγατρική της KSOE, και αναμένεται να παραδοθούν το α΄ εξάμηνο του 2024. Σύμφωνα με την KSOE, η εταιρεία έχει εξασφαλίσει συμβόλαια για τη ναυπήγηση 61 petrochemical tankers κατανάλωσης LNG το 2021, καταλαμβάνοντας το 60% της παγκόσμιας αγοράς.
Παράλληλα, η Samsung Heavy Industries (SHI) έκλεισε μια συμφωνία για τη ναυπήγηση τεσσάρων LNG carriers, έναντι περίπου $825,2 εκατ. Τα τέσσερα πλοία αναμένεται να παραδοθούν μέχρι τον Δεκέμβριο του 2024.
Η συγκεκριμένη συμφωνία ακολουθεί μία ακόμη παραγγελία που έλαβε πρόσφατα η SHI για τη ναυπήγηση μιας σειράς τεσσάρων LNG carriers για λογαριασμό της Celsius Tankers, τα οποία αναμένεται να παραδοθούν μέσα στη διετία 2023-2024. Ο σχεδιασμός των πλοίων αναμένεται να ελαχιστοποιεί τις εκπομπές CO2 και το φαινόμενο της ολίσθησης μεθανίου, ενώ τα πλοία θα φέρουν το notation EEDI-3 του Lloyd’s Register.
Παράλληλα η SHI βρίσκεται σε συνομιλίες με Ρώσους εργολάβους προκειμένου να κατασκευάσει παγοθραυστικά πλοία μεταφοράς LNG, τα οποία θα χρησιμοποιηθούν για τη μεταφορά του LNG που παράγεται στη βόρεια Σιβηρία.
Τέλος, αξίζει να σημειωθεί πως και τα δύο ναυπηγεία έχουν ήδη υπερβεί σημαντικά τους ετήσιους στόχους τους σε ό,τι αφορά την εξασφάλιση νέων παραγγελιών.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Η δευτερογενής αγορά δεξαμενόπλοιων το 2025 εμφανίζει εξαιρετικά υψηλή κινητικότητα, τροφοδοτούμενη από τις ισχυρές αποδόσεις των ναύλων ως αποτέλεσμα της αύξησης των τονομιλίων λόγω…

Κυκλοφόρησε η ετήσια ειδική έκδοση της Lloyd’s List με τις 100 προσωπικότητες και σημαντικούς παράγοντες που διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στην παγκόσμια ναυτιλία για το…

Τα τελευταία στοιχεία της Υπηρεσίας Κλιματικής Αλλαγής Copernicus (C3S) της ΕΕ επιβεβαιώνουν μια ανησυχητική κανονικότητα, σύμφωνα με το Reuters. Tο 2025 αναμένεται να καταγραφεί…

Ένα ακόμα πλοίο-κόσμημα καθελκύστηκε από το ναυπηγείο Fincantieri στην Ιταλία. Πρόκειται για το «Seven Seas Prestige», ένα από τα δύο πολυτελέστατα κρουαζιερόπλοια νέας γενιάς,…

Ο γαλλικός κολοσσός της εφοδιαστικής αλυσίδας, CMA CGM, σχεδιάζει την έκδοση τριετών ομολόγων για τη συγκέντρωση σημαντικών κεφαλαίων. Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με το Reuters,…

Δύο νέες ρήτρες για χρήση στις συμφωνίες αγοραπωλησιών πλοίων, με στόχο να αντιμετωπιστούν κίνδυνοι συμμόρφωσης με τους περιβαλλοντικούς κανονισμούς, υιοθέτησε η BIMCO. Σύμφωνα με…

Την έναρξη της κατασκευής του μελλοντικού τερματικού σταθμού κρουαζιέρας στο λιμάνι της Φιλαδέλφειας ανακοίνωσε πρόσφατα η PhilaPort. Πρόκειται για μια έκταση 16 έικρ δίπλα…

Την περαιτέρω εμβάθυνση του αποτυπώματός της στην ινδική αγορά δρομολογεί η Amazon, ανακοινώνοντας νέο επενδυτικό πλάνο ύψους άνω των $35 δισ. με ορίζοντα το…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ