
Πρόσφατα η Air France παρέλαβε το πρώτο της Airbus A220-300, το νεότερο στολίδι της εταιρείας στον στόλο του δικτύου μικρών και μεσαίων αποστάσεων. Από την ένταξη του Airbus A350 στο δίκτυο των μεγάλων αποστάσεων, η Air France συνεχίζει την ανανέωση του στόλου της και έως το 2025 θα έχει ενσωματώσει τα 60 αεροσκάφη A220-300 που παραγγέλθηκαν το 2019 σε αυτόν, αντικαθιστώντας τα Airbus A318 και A319 όπως επίσης και αρκετά Airbus A320. Η παραγγελία αυτή – η μεγαλύτερη από Ευρωπαϊκό αερομεταφορέα – περιλαμβάνει 30 επιπλέον αεροσκάφη και το αγοραστικό δικαίωμα για 30 ακόμη.
Από τις 31 Οκτωβρίου 2021, το Airbus A220-300 θα πετά προς Βερολίνο (Γερμανία), Βαρκελώνη, Μαδρίτη (Ισπανία), Μιλάνο-Linate και Βενετία (Ιταλία) από τον κόμβο της Air France στο Παρίσι-Charles de Gaulle. Κατά τη διάρκεια της χειμερινής περιόδου 2021-2022, το αεροσκάφος θα επεκτείνει σταδιακά το δίκτυό του στην Μπολόνια, την Ρώμη (Ιταλία), Λισαβόνα (Πορτογαλία) και Κοπεγχάγη (Δανία).
Ένα οικονομικά και περιβαλλοντικά αποδοτικό αεροσκάφος
Το Airbus A220-300 αποτελεί το πιο πρωτοποριακό και αποδοτικό αεροσκάφος στην κατηγορία του με έναν διάδρομο. Προσφέρει μείωση κόστους της τάξης του 10% σε σύγκριση με τα Airbus A318 και A319 και ξεχωρίζει για την ενεργειακή του απόδοση, καταναλώνοντας λιγότερα καύσιμα κατά 20% από τα αεροσκάφη που αντικαθιστά, ενώ οι εκπομπές άνθρακα μειώνονται επίσης κατά 20%. Το αποτύπωμα θορύβου είναι κατά 34% χαμηλότερο. Τα χαρακτηριστικά αυτά θα διαδραματίσουν καθοριστικό ρόλο στην μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος της Air France και στην επίτευξη των στόχων βιώσιμης ανάπτυξης. Μέχρι το 2030 η εταιρεία θα έχει μειώσει τις συνολικές εκπομπές CO2 ανά επιβάτη κατά 50% σε σύγκριση με το 2005, ή 15% σε απόλυτους αριθμούς. Η Air France δεσμεύεται επίσης να συνεργαστεί με όλους τους ενδιαφερόμενους φορείς και τις δημόσιες αρχές για την επίτευξη του κλιματικού στόχου μηδενικών καθαρών εκπομπών CO2 έως το 2050.
Το υψηλότερο επίπεδο άνεσης κατά την πτήση
Το A220-300 της Airbus διαθέτει 148 θέσεις, σε διαμόρφωση 3-2 θέσεων (5 θέσεις κατά μήκος) δίνοντας την δυνατότητα στο 80% των επιβατών για θέση στο παράθυρο ή τον διάδρομο. Προσφέρει δύο καμπίνες, Business και Οικονομική, και πρόσβαση στο Air France Connect, την υπηρεσία Wi-Fi της εταιρείας κατά την πτήση.
Τέλος, όπως σε όλον το στόλο της Air France, ο αέρας στην καμπίνα ανανεώνεται κάθε τρία λεπτά χάρη στο σύστημα ανακύκλωσης αέρα ΗΕΡΑ (High Efficiency Particulate Air) το οποίο μειώνει κατά 99.9% την κυκλοφορία σωματιδίων και ιών.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η προστασία και η ασφάλεια των πληρωμάτων να καταστεί η πρώτη προτεραιότητα για όλους τους εμπλεκόμενους φορείς, επισημαίνει σε ανακοίνωσή της η Πανελλήνια Ναυτική…
Οι Χούθι ανέλαβαν σήμερα την ευθύνη για την επίθεση στο υπό λιβεριανή σημαία ελληνόκτητο φορτηγό πλοίο «Eternity C», τη δεύτερη επίθεση που εξαπολύουν οι…
Η ναυτική αποστολή της Ευρωπαϊκής Ένωσης στην Ερυθρά Θάλασσα ανακοίνωσε σήμερα ότι περισυνελέγησαν από τη θάλασσα έξι μέλη πληρώματος του υπό λιβεριανή σημαία ελληνόκτητου…
Ολοκληρώθηκε το σπουδαίο deal μεταξύ των αδελφών Αγγελόπουλων και της οικογένειας Τσάκου για τη χορηγία της ΚΑΕ Ολυμπιακός, μέσω συνέντευξης Τύπου που παραχώρησε η…
Τις τελευταίες εβδομάδες, ένας σημαντικός αριθμός αναλυτών κρούει τον κώδωνα του κινδύνου για την πιθανότητα μιας μελλοντικής πολεμικής σύρραξης μεταξύ της Ρωσίας και του…
Η τεχνολογία των πλωτών πυρηνικών σταθμών παραγωγής ενέργειας (Floating Nuclear Power Plants – FNPPs) ανοίγει έναν νέο ορίζοντα στον τρόπο με τον οποίο προσεγγίζουμε…
Η τεχνολογία δέσμευσης διοξειδίου του άνθρακα εν πλω (Onboard Carbon Capture ‒ OCC) περνά πλέον από τη θεωρία στην πράξη. Για πρώτη φορά παγκοσμίως,…
Από τις 10 Ιουλίου και μετά, η AEGEAN επαναφέρει μέρος του της προγράμματος από και προς Βηρυτό (Λίβανος). Σύμφωνα με ενημέρωση της AEGEAN, από…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ