
Η τάση επένδυσης σε πλοία μειωμένου περιβαλλοντικού αποτυπώματος, τα οποία δύνανται να μεταφέρουν πράσινα καύσιμα, φαίνεται πως συνεχίζεται με αμείωτο ρυθμό. Ειδικότερα, τη Δευτέρα 4 Οκτωβρίου, η Kawasaki Heavy Industries ανακοίνωσε πως εξασφάλισε παραγγελία για πλοίο διπλού καυσίμου, κατανάλωσης LPG, το οποίο θα διαθέτει και διπλή μεταφορική ικανότητα, καθώς θα μπορεί να μεταφέρει LPG και LAG (υγροποιημένη αμμωνία). Η παραγγελία τοποθετήθηκε από την ιαπωνική Eneos Ocean Corporation και θα αποτελέσει το δεύτερο LPG/LAG carrier που θα εισέλθει στον στόλο της.
Ειδικότερα, το πλοίο θα διαθέτει ξεχωριστές δεξαμενές, σχεδιασμένες έτσι ώστε να μπορεί να μεταφέρει ταυτόχρονα και τα δύο φορτία. Η κατασκευή του πλοίου, του οποίου η συνολική μεταφορική ικανότητα είναι ίση με 86.700 κυβικά μέτρα, αναμένεται να ολοκληρωθεί το 2023. Ένα ακόμα χαρακτηριστικό του εν λόγω πλοίου είναι η αυξημένη χωρητικότητα των δεξαμενών σε σύγκριση με παραδοσιακά πλοία μεταφοράς LPG, κάτι που επετεύχθη δίχως σημαντικές αλλαγές στο μήκος, στο πλάτος ή σε λοιπές προδιαγραφές του πλοίου.
Υπενθυμίζεται πως σε προηγούμενη ανακοίνωσή της, τη Δευτέρα 23 Αυγούστου, η Kawasaki Heavy Industries είχε ενημερώσει πως εξασφάλισε παραγγελία για πλοίο σχεδόν πανομοιότυπων προδιαγραφών από την ιαπωνική “K” Line.
Τέλος, αξίζει να σημειωθεί πως η πρόσφατη παραγγελία αποτελεί την 73η που εξασφαλίζει η Kawasaki Heavy για πλοίο μεταφοράς LPG και ταυτόχρονα τη δέκατη για πλοίο κατανάλωσης LPG και την τρίτη για πλοίο μεταφοράς LPG/LAG.
Φωτό: global.kawasaki.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Την οριστική ολοκλήρωση της στρατηγικής κίνησης για την απόκτηση ισχυρού μειοψηφικού ποσοστού στην TORM ανακοίνωσε η Hafnia Limited, επισφραγίζοντας και τυπικά τη συμφωνία αγοραπωλησίας…

Η επιστροφή στη θαλάσσια αρτηρία της Ερυθράς Θάλασσας σε σύντομο σχετικά χρονικό διάστημα διαφαίνεται πιο πιθανή μέρα με τη μέρα, σύμφωνα με την ΒΙΜCO,…

Κάλεσμα προς τα εγχώρια ναυπηγεία να καταθέσουν προτάσεις για τη ναυπήγηση έως τεσσάρων product tankers διπλού καυσίμου απηύθυνε πρόσφατα η Shipping Corporation of India…

Η εντυπωσιακή αύξηση των ροών ρωσικού αερίου μέσω αγωγών προς την Κίνα αδυνατεί να μεταφραστεί σε ισοδύναμο οικονομικό όφελος για τη Μόσχα –σύμφωνα με…

Η DHL Global Forwarding και η CMA CGM κάνουν ένα σημαντικό βήμα προς την αποανθρακοποίηση των παγκόσμιων μεταφορών εμπορευματοκιβωτίων. Οι δύο εταιρείες συμφώνησαν να…

Η δευτερογενής αγορά ξηρού φορτίου το 2025 χαρακτηρίζεται από ισχυρή ρευστότητα, με τους Έλληνες πλοιοκτήτες ωστόσο να κινούνται με σαφή διάθεση ποιοτικής αναδιάρθρωσης και…

Άνοδο των εσόδων από τις εξαγωγές εμπορευμάτων βλέπει η Αυστραλία για το 2026, καθώς συνεχίζεται το ράλι του χρυσού και το σιδηρομετάλλευμα αποδεικνύεται ανθεκτικό,…

Ανάμεικτες τάσεις εμφανίζουν οι θαλάσσιες μεταφορές αυτοκινήτων στην εκπνοή του 2025. Σύμφωνα με την Clarksons, o όγκος διά θαλάσσης μεταφορών αυτοκινήτων θα αυξηθεί φέτος…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ