
Η τάση επένδυσης σε πλοία μειωμένου περιβαλλοντικού αποτυπώματος, τα οποία δύνανται να μεταφέρουν πράσινα καύσιμα, φαίνεται πως συνεχίζεται με αμείωτο ρυθμό. Ειδικότερα, τη Δευτέρα 4 Οκτωβρίου, η Kawasaki Heavy Industries ανακοίνωσε πως εξασφάλισε παραγγελία για πλοίο διπλού καυσίμου, κατανάλωσης LPG, το οποίο θα διαθέτει και διπλή μεταφορική ικανότητα, καθώς θα μπορεί να μεταφέρει LPG και LAG (υγροποιημένη αμμωνία). Η παραγγελία τοποθετήθηκε από την ιαπωνική Eneos Ocean Corporation και θα αποτελέσει το δεύτερο LPG/LAG carrier που θα εισέλθει στον στόλο της.
Ειδικότερα, το πλοίο θα διαθέτει ξεχωριστές δεξαμενές, σχεδιασμένες έτσι ώστε να μπορεί να μεταφέρει ταυτόχρονα και τα δύο φορτία. Η κατασκευή του πλοίου, του οποίου η συνολική μεταφορική ικανότητα είναι ίση με 86.700 κυβικά μέτρα, αναμένεται να ολοκληρωθεί το 2023. Ένα ακόμα χαρακτηριστικό του εν λόγω πλοίου είναι η αυξημένη χωρητικότητα των δεξαμενών σε σύγκριση με παραδοσιακά πλοία μεταφοράς LPG, κάτι που επετεύχθη δίχως σημαντικές αλλαγές στο μήκος, στο πλάτος ή σε λοιπές προδιαγραφές του πλοίου.
Υπενθυμίζεται πως σε προηγούμενη ανακοίνωσή της, τη Δευτέρα 23 Αυγούστου, η Kawasaki Heavy Industries είχε ενημερώσει πως εξασφάλισε παραγγελία για πλοίο σχεδόν πανομοιότυπων προδιαγραφών από την ιαπωνική “K” Line.
Τέλος, αξίζει να σημειωθεί πως η πρόσφατη παραγγελία αποτελεί την 73η που εξασφαλίζει η Kawasaki Heavy για πλοίο μεταφοράς LPG και ταυτόχρονα τη δέκατη για πλοίο κατανάλωσης LPG και την τρίτη για πλοίο μεταφοράς LPG/LAG.
Φωτό: global.kawasaki.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η δραστηριότητα στα διαλυτήρια της Τουρκίας είναι έντονη τους τελευταίους μήνες, και από αυτή δεν λείπουν επίμαχα περιστατικά. Σημειώνεται ότι πρόσφατα πυρκαγιά ξέσπασε σε…
Μια σημαντική επέκταση αναμένεται να πραγματοποιηθεί στο λιμάνι του Λονγκ Μπιτς, στο Λος Άντζελες. Ειδικότερα, η International Transportation Service (ITS) ξεκίνησε τη διαδικασία επέκτασης…
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται εκ νέου με μικρές απώλειες. Ειδικότερα, βάσει…
Το 18ο πακέτο κυρώσεων κατά της Ρωσίας ενέκρινε την Παρασκευή 18 Ιουλίου το Συμβούλιο Γενικών Υποθέσεων της Ευρωπαϊκής Ένωσης (ΕΕ), επιτυγχάνοντας ένα ισχυρό πλήγμα…
Καθώς εντείνονται οι εκκλήσεις της διεθνούς κοινότητας για την επιτάχυνση της αποανθρακοποίησης της ναυτιλιακής βιομηχανίας, το LNG κερδίζει διαρκώς έδαφος ως μεταβατικό καύσιμο για…
Η ναυπήγηση κρουαζιερόπλοιων φαίνεται πως βρίσκεται πλέον ψηλά στην ατζέντα της Μόσχας, καθώς τα ναυπηγεία της Ρωσίας εντείνουν τις προσπάθειές τους προς αυτή την…
To 7,72% των μετοχών της Genco Shipping & Trading απέκτησε η Diana Shipping σύμφωνα με filing της πρώτης στην αμερικανική επιτροπή κεφαλαιαγοράς. Η εταιρεία…
Την τελική έγκριση του 18ου πακέτου κυρώσεων κατά της Ρωσίας έδωσε το Συμβούλιο Γενικών Υποθέσεων σήμερα στις Βρυξέλλες. Το 18ο πακέτο κυρώσεων περιλαμβάνει νέα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ