
Μια κάποια βελτίωση παρατηρείται στις αλλαγές πληρωμάτων, ενώ την ίδια ώρα οι εμβολιασμοί για τους ναυτικούς συνεχίζονται με καλούς ρυθμούς, σύμφωνα με τον τελευταίο Crew Change Indicator.
Πιο συγκεκριμένα, ο δείκτης για τον μήνα Οκτώβριο, ο οποίος λαμβάνει δεδομένα από δέκα διαχειρίστριες εταιρείες, δείχνει πτώση του ποσοστού των ναυτικών που βρίσκονται πάνω στα πλοία και ενώ οι συμβάσεις τους έχουν ολοκληρωθεί, από το 8,9% στο 7,9%. Την ίδια ώρα, το ποσοστό των ναυτικών που βρίσκονται στα πλοία πάνω από έντεκα μήνες μειώθηκε οριακά από μήνα σε μήνα, από το 1,2% στο 1%.
Ιδιαίτερα ενθαρρυντικό είναι το γεγονός ότι το ποσοστό των εμβολιασμένων ναυτικών από το 21,9% του προηγούμενου μήνα αυξήθηκε στο 31,1%. Η αύξηση αυτή κατά 9,2% συνιστά ότι οι ναυτικοί αποκτούν όλο και μεγαλύτερη πρόσβαση στους εμβολιασμούς.
«Είναι ενθαρρυντικό να βλέπεις τους ρυθμούς εμβολιασμού των ναυτικών να αυξάνονται και τον αριθμό των ναυτικών επάνω στα πλοία που έχουν ολοκληρώσει τις συμβάσεις τους να μειώνεται. Ωστόσο, τα lockdowns, οι ακυρώσεις πτήσεων και οι ταξιδιωτικοί περιορισμοί επιμένουν, θέτοντας συνεχείς προκλήσεις για τις αλλαγές πληρωμάτων παγκοσμίως», ανέφερε ο Kasper Søgaard, Managing Director, Head of Institutional Strategy and Development του Global Maritime Forum.
Παρά τη βελτίωση που παρατηρείται, το τέλος της κρίσης των αλλαγών πληρωμάτων είναι ακόμη μακριά, καθώς οι διαχειρίστριες εταιρείες καταγράφουν σημαντικούς σκοπέλους στην εξασφάλιση των απαραίτητων εμβολίων και στην πραγματοποίηση αντικαταστάσεων ναυτικών. Παράλληλα, οι εν λόγω εταιρείες κρούουν τον κώδωνα για την προσφορά ναυτικών ως απόρροια των ταξιδιωτικών περιορισμών σε συγκεκριμένες γεωγραφικές περιοχές. Έλλειμμα στην προσφορά πληρωμάτων καταγράφηκε για πρώτη φορά τον προηγούμενο μήνα, εξέλιξη που συνεχίζεται και αυτόν τον μήνα. Μάλιστα, λόγω των περιορισμών της πανδημίας, οι Ακαδημίες Εμπορικού Ναυτικού είναι κλειστές ή λειτουργούν εξ αποστάσεως, με αποτέλεσμα να καθυστερεί η εκπαίδευση νέων ναυτικών, σημειώνεται στην ανακοίνωση του Global Maritime Forum.
Φωτό: MinCI/ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών





Το νησί Σαπιέντζα, στα ανοικτά της νοτιοδυτικής Πελοποννήσου, και κατ’ ακρίβεια ο βυθός περιμετρικά της, αποτελεί εστία συσσώρευσης διχτυών ψαρέματος, τα οποία κανείς δεν…

Η επενδυτική εταιρεία KKR ανακοίνωσε την έναρξη λειτουργίας της Galaxy Container Solutions, μιας πλατφόρμας μίσθωσης εμπορευματοκιβωτίων, η οποία υποστηρίζεται από κεφάλαια ύψους 500 εκατ.…

Η Union Pacific ανακοίνωσε ότι αναμένει να υποβάλει τα έγγραφα για τη συγχώνευσή της με τη Norfolk Southern, αξίας $85 δισ., στις αρμόδιες ρυθμιστικές…

Οι πιέσεις των ΗΠΑ κατά της Ινδίας, ώστε η ασιατική χώρα να σταματήσει να εισάγει αργό από τη Ρωσία, φαίνεται πως αποδίδουν καρπούς. Πιο…

Εν μέσω επιβράδυνσης της ζήτησης για νεότευκτα πλοία σε διεθνές επίπεδο, οι παραγγελίες των Ελλήνων πλοιοκτητών συνεχίζονται με αμείωτο ρυθμό. Στο πλαίσιο αυτό, την…

Η CMA D. ARGOUDELIS & CO S.A., ως Χρυσός Χορηγός της Γυναικείας Ομάδας Βόλεϊ του Α.Ο.Φ. Πορφύρας, ανακοινώνει με ιδιαίτερη χαρά την έναρξη λειτουργίας…

Η Αφρική αγκαλιάζει μια νέα γενιά υποθαλάσσιας τεχνολογίας, με την εγκατάσταση των πρώτων ROV XLX EVO III της Forum Energy Technologies (FET) στα έργα…

Θετικά είναι τα «σήματα» που εκπέμπει το τελευταίο διάστημα η ναυλαγορά των containerships, με τους spot ναύλους να σημειώνουν άνοδο για δεύτερη διαδοχική εβδομάδα.…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ