
Tα σημαντικά ζητήματα που αντιμετωπίζει η ναυτιλία τακτικών γραμμών και σχετίζονται με την πανδημία εντάθηκαν και το γ΄ τρίμηνο, ενώ δεν δείχνουν σημάδια υποχώρησης, σημειώνει σε πρόσφατη τοποθέτησή του ο CEO της Hapag-Lloyd.
H λιμενική συμφόρηση και η εκτόξευση των ναύλων, ως απόρροια του συνδυασμού αυξημένης ζήτησης και περιορισμένης χωρητικότητας, θα συνεχίσουν έως τουλάχιστον το τέλος του 2021 και το α΄ τρίμηνο του 2022, ανέφερε χαρακτηριστικά στο Reuters ο κ. Rolf Habben Jansen.
Σύμφωνα με τον ίδιο, καθώς η ζήτηση ξεπερνά την προσφορά, ο διακινούμενος όγκος εμπορευματοκιβωτίων της Hapag-Lloyd το 2021 θα καταγράψει μια μικρή αύξηση, μετά την αύξηση 4% που σημειώθηκε το διάστημα Ιανουαρίου-Ιουνίου.
Αξίζει να σημειωθεί ότι, πέραν των παραγγελιών πλοίων που έχει τοποθετήσει η Hapag-Lloyd προκειμένου να ανταποκριθεί στην υψηλή ζήτηση, πρόσφατα προέβη και στην παραγγελία 75.000 εμπορευματοκιβωτίων, με εκτιμώμενη παραλαβή το δ΄ τρίμηνο.
Ο κ. Jansen σχολίασε επίσης την πρόσφατη εξαγορά του 30% των μετοχών σε τερματικό του λιμένα JadeWeserPort στο Wilhelmshaven καθώς και την εξαγορά του 50% των μετοχών στον σιδηροδρομικό τερματικό σταθμό του λιμένα. Ο επικεφαλής της γερμανικής εταιρείας ανέφερε ότι το 85-90% του διακινούμενου όγκου εμπορευματοκιβωτίων θα διατηρηθεί στο λιμάνι του Αμβούργου μετά τη συναλλαγή, απαντώντας ουσιαστικά σε ανησυχίες που εκφράστηκαν για απώλειες στους διακινούμενους όγκους φορτίων από και προς το λιμάνι του Αμβούργου.
Ο κ. Jansen ανέφερε, τέλος, ότι οι συγκεκριμένες εξαγορές έχουν ως στόχο την προσέλκυση περισσότερων φορτίων στα γερμανικά λιμάνια και ενώ ο ανταγωνισμός με τα λιμάνια της Αμβέρσας και του Ρότερνταμ εντείνεται.
Φωτό: Nic Bothma/AΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






The third Lofrans’ & MAX POWER Convention unfolded this October at the breathtaking LaLiBay Resort & Spa on Aegina Island. Τhe convention has become…

Οι Ηνωμένες Πολιτείες και η Ελλάδα υπέγραψαν σήμερα στην Αθήνα κοινή Διακήρυξη Οικονομικής Ασφάλειας, η οποία αποτυπώνει μια νέα γεωπολιτική πραγματικότητα: η οικονομική ασφάλεια…

Εκ νέου σήμα κινδύνου εξέπεμψε η UK Maritime Trade Operations (UKMTO) στα ανοικτά της Σομαλίας, λίγες μόνο 24ωρα μετά το ρεσάλτο Σομαλών πειρατών σε ελληνόκτητο…

Εκρήξεις ακούστηκαν σήμερα το πρωί κοντά στην πρωτεύουσα του Σουδάν, το Χαρτούμ, που ελέγχεται από τον στρατό, δήλωσαν αυτόπτες μάρτυρες μία ημέρα αφού οι…

Once again, the LALIZAS Force travelled from all over the world to gather on the island of Aegina for the LALIZAS Branches Synergy Summit,…

To support its customers in the transition from conventional to alternative fuels and to further strengthen the qualification and preparation of the crew supplied…

Η CMA D. ARGOUDELIS & CO S.A., κορυφαία εταιρεία στον τομέα της ναυτιλιακής, βιομηχανικής και ενεργειακής αυτοματοποίησης, έχει την τιμή να ανακοινώσει ότι αποτελεί…

Μείωση 13,6% σημείωσε το έλλειμμα στο εμπορικό ισοζύγιο της χώρας τον Σεπτέμβριο εφέτος, λόγω της αύξησης της αξίας των εξαγωγών και της μείωσης εκείνης…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ