
H εταιρεία διαχείρισης πλοίων εμπορευματοκιβωτίων Seaspan Corporation (Seaspan) και θυγατρική του ομίλου Atlas Corp., σε δελτίο Τύπου που εξέδωσε, ανακοίνωσε τη σύναψη μιας ακόμα συμφωνίας με μεγάλο ναυπηγείο για την κατασκευή δέκα νέων, σύγχρονων πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, χωρητικότητας 7.000 TEUs.
Οι παραδόσεις των εν λόγω containerships, τα οποία θα είναι εξοπλισμένα με scrubbers, σύμφωνα με την εταιρεία αναμένεται να ξεκινήσουν κατά το β΄ τρίμηνο και να ολοκληρωθούν το δ΄ τρίμηνο του 2024, ενώ μετά την παραλαβή τους θα εισέλθουν σε μακροχρόνιες ναυλώσεις από κορυφαία εταιρεία στην αγορά των τακτικών γραμμών. Μάλιστα, η Seaspan αναμένει ότι, βάσει των ελάχιστων όρων των ναυλοσυμφώνων, τα νεότευκτα containerships θα δημιουργήσουν ακαθάριστες ταμειακές ροές ύψους $1,4 δισ.
Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Seaspan, κ. Bing Chen, δήλωσε ότι η νέα παραγγελία της εταιρείας αναδεικνύει για ακόμα μία φορά την ικανότητα της Seaspan να παρέχει ανταγωνιστικές λύσεις, ικανές να καλύψουν τις ανάγκες των πελατών της. Όπως επισήμανε, «μαζί με την προηγούμενη παραγγελία για την κατασκευή δεκαπέντε πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων διπλής καύσης και χωρητικότητας 7.000 TEUs, η νέα παραγγελία καταδεικνύει τη μεγάλη ζήτηση από πλευράς πελατών για το συγκεκριμένο μέγεθος πλοίων, το οποίο κρίνεται ως το καταλληλότερο για την αντικατάσταση των “γερασμένων” containerships, μεγέθους από 4.000 έως 9.000 TEUs, του παγκόσμιου στόλου».
Τα δέκα νέα containerships αναμένεται να χρηματοδοτηθούν μέσω ταμειακών διαθεσίμων και πρόσθετου δανεισμού. Με την προσθήκη αυτών των πλοίων, η Seaspan θα συνεχίσει να επεκτείνει τον στόλο της στο συγκεκριμένο μέγεθος containerships. Αξίζει να σημειωθεί ότι, από τον Δεκέμβριο του 2020, η Seaspan έχει προβεί σε 70 παραγγελίες νεότευκτων containerships.
Στον παρακάτω πίνακα παρουσιάζονται αναλυτικά όλα τα νεότευκτα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων που έχει παραγγείλει η Seaspan:
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ανθυπολοχαγός (ΠΖ) του Πολεμικού Ναυτικού έχασε σήμερα, Tρίτη 29 Απριλίου, τη ζωή του κατά την διάρκεια εκπαίδευσης στην Διοίκηση Υποβρυχίων Καταστροφών. Όπως ανακοινώθηκε από…
Τις προοπτικές της Metlen παρουσίασε σήμερα ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Ευάγγελος Μυτιληναίος, σε συνέντευξη στην πρωινή εκπομπή “Europe Early Edition” του…
Πιστή στη δέσμευσή της περί εκπαίδευσης υψηλής ποιότητας για το πλήρωμά της, η Capital Group, με επικεφαλής τον κ. Ευάγγελο Μαρινάκη ήρθε σε συμφωνία…
Οι πυροσβέστες κατάφεραν αργά χθες, Δευτέρα 28 Απριλίου, το βράδυ να θέσουν υπό έλεγχο την πυρκαγιά που μαινόταν από το Σάββατο στο κύριο λιμάνι…
Προς τη σύσταση κοινοπραξίας προχωρούν οι κολοσσοί ενέργειας Sinopec της Κίνας και Saudi Aramco της Σαουδικής Αραβίας. H συμφωνία, αξίας περίπου $4 δισ., υπεγράφη…
Οι στρατιωτικές δαπάνες αυξήθηκαν ταχύτατα το περασμένο έτος, με ρυθμό της τάξεως του 9,4% έναντι του 2023 και διαμορφώθηκαν στα $2,72 τρισ. Ειδικότερα, ένα…
Το νεότευκτο δεξαμενόπλοιο «KEDROS» παραλαμβάνει η Oceangold Tankers, CEO της οποίας είναι ο κ. Γιάννης Δράγνης. Ειδικότερα, σύμφωνα με ανακοίνωση του κινεζικού ναυπηγείου Shanghai…
Παρότι τα κινεζικά διυλιστήρια επεξεργάστηκαν ιδιαίτερα μεγάλες ποσότητες πετρελαίου τον Μάρτιο του 2025, τα αποθέματα αργού της Κίνας ωθήθηκαν σε άνοδο λόγω των ισχυρών…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ