
Σε ανακοίνωση των οικονομικών αποτελεσμάτων του β΄ τριμήνου και του α΄ εξαμήνου του 2021 προέβη η Navios Maritime Holdings την Πέμπτη 2 Σεπτεμβρίου. Ειδικότερα, ικανοποιημένη με την πορεία της εταιρείας εμφανίστηκε η κ. Αγγελική Φράγκου, πρόεδρος και διευθύνουσα σύμβουλους της Navios Holdings. Όπως δήλωσε η ίδια, τα έσοδα της εταιρείας το β΄ τρίμηνο του 2021 ανήλθαν στα $143,6 εκατ. Ακόμη, τα προσαρμοσμένα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (Adjusted EBITDA) διαμορφώθηκαν στα $85,9 εκατ., ενώ τα προσαρμοσμένα κέρδη στα $30,3 εκατ.
Παράλληλα, η εταιρεία κατέγραψε κέρδη τόσο στο β΄ τρίμηνο του 2021 όσο και στο α΄ εξάμηνο. Ειδικότερα, τα κέρδη του β΄ τριμήνου ανήλθαν σε $24,9 εκατ., ενώ του α΄ εξαμήνου σε $25,1 εκατ.
Επιπλέον, το TCE (Time Charter Equivalent) διαμορφώθηκε στα $21.572 την ημέρα για το β΄ τρίμηνο του 2021, αυξημένο κατά 175,6% σε σύγκριση με το β΄ τρίμηνο του 2020 ($7.827). Όσον αφορά τη γενικότερη εικόνα του α΄ εξαμήνου, το TCE διαμορφώθηκε στα $17.862, αυξημένο κατά 139,7% σε σύγκριση με το α΄ εξάμηνο του 2020 ($7.451).
Εκτός αυτών, ο στόλος της εταιρείας αριθμεί 38 πλοία, συνολικής χωρητικότητας 4,1 εκατ. dwt, εκ των οποίων τα 25 ανήκουν στην εταιρεία (συμπεριλαμβανομένων πέντε τα οποία βρίσκονται υπό συμβόλαια bareboat charter) και τα 13 βρίσκονται υπό συμβόλαια χρονοναύλωσης μεγάλης διάρκειας.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η Navios Holdings διαχειρίζεται αποκλειστικά bulk carriers. Συγκεκριμένα, ο στόλος απαρτίζεται από 12 Capesizes, 21 Panamaxes, τέσσερα Ultra-Handymaxes και ένα Handysize. Η μέση ηλικία του στόλου είναι ίση με 8,6 έτη.
H κ. Αγγελική Φράγκου δήλωσε πως είναι αισιόδοξη για την πορεία της ναυλαγοράς το επόμενο χρονικό διάστημα, καθώς τα ναύλα των φορτηγών πλοίων διατηρούνται σε υψηλά επίπεδα, ενώ η εφοδιαστική αλυσίδα παραμένει ιδιαίτερα επιβαρυμένη.
Τέλος, να σημειωθεί ότι πρόσφατα ο όμιλος της Navios προέβη σε μια συγχώνευση-ορόσημο των Navios Maritime Partners L.P. και Navios Maritime Acquisition Corp., δημιουργώντας τη μεγαλύτερη σε αριθμό πλοίων εισηγμένη στις ΗΠΑ ναυτιλιακή εταιρεία.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η αγορά του βωξίτη βρίσκεται αναντίρρητα σε «καλό φεγγάρι», με τη Γουινέα να διαδραματίζει καθοριστικό ρόλο σε αυτό. Όπως μάλιστα αναφέρει δημοσίευμα του Reuters,…
To πρώτο της φορτίο αργού πετρελαίου στη Συρία απέστειλε η Σαουδική Αραβία, συμβάλλοντας στη ‒μετά τον πόλεμο‒ ανάκαμψή της. Σύμφωνα με δεδομένα της MarineTrafffic,…
Η Pacific Basin Shipping προχώρησε σε στρατηγικές κινήσεις ένεκα των αμερικανικών λιμενικών τελών, που έχουν προκαλέσει αναταράξεις στη ναυτιλιακή βιομηχανία. «Έχουμε λάβει προληπτικά μέτρα…
Νέες απώλειες κατέγραψαν πρόσφατα οι ναύλοι των VLGCs, σε αντίθεση με εκείνους των LPG carriers μικρότερης μεταφορικής ικανότητας, που παρέμειναν σταθεροί. Ειδικότερα, σύμφωνα με…
Κίνα και Ρωσία σκοπεύουν να αυξήσουν τη μεταξύ τους εμπορευματική κίνηση από το Βόρεια Πέρασμα σε 20 εκατ. τόνους έως το 2030, δήλωσε πρόσφατα…
Το σύνολο της ναυτιλιακής βιομηχανίας είχε στρέψει το ενδιαφέρον του στη χθεσινή συνεδρίαση της MEPC το Λονδίνο, όπου τα κράτη-μέλη του IMO συνεδρίαζαν για…
Αναβλήθηκαν για έναν χρόνο οι διαπραγματεύσεις στον IMO για το Net Zero Framework, μετά από μια επεισοδιακή συνεδρίαση που έλαβε χώρα σε περιβάλλον διαμάχης.…
Ο στόλος της εταιρείας Golden Star Ferries της οικογένειας Στεφάνου, ενισχύθηκε πρόσφατα με ένα ακόμη πλοίο, το οποίο και ολοκλήρωσε το παρθενικό του ταξίδι.…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ