
Σε ανακοίνωση των οικονομικών αποτελεσμάτων του β΄ τριμήνου και του α΄ εξαμήνου του 2021 προέβη η Navios Maritime Holdings την Πέμπτη 2 Σεπτεμβρίου. Ειδικότερα, ικανοποιημένη με την πορεία της εταιρείας εμφανίστηκε η κ. Αγγελική Φράγκου, πρόεδρος και διευθύνουσα σύμβουλους της Navios Holdings. Όπως δήλωσε η ίδια, τα έσοδα της εταιρείας το β΄ τρίμηνο του 2021 ανήλθαν στα $143,6 εκατ. Ακόμη, τα προσαρμοσμένα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (Adjusted EBITDA) διαμορφώθηκαν στα $85,9 εκατ., ενώ τα προσαρμοσμένα κέρδη στα $30,3 εκατ.
Παράλληλα, η εταιρεία κατέγραψε κέρδη τόσο στο β΄ τρίμηνο του 2021 όσο και στο α΄ εξάμηνο. Ειδικότερα, τα κέρδη του β΄ τριμήνου ανήλθαν σε $24,9 εκατ., ενώ του α΄ εξαμήνου σε $25,1 εκατ.
Επιπλέον, το TCE (Time Charter Equivalent) διαμορφώθηκε στα $21.572 την ημέρα για το β΄ τρίμηνο του 2021, αυξημένο κατά 175,6% σε σύγκριση με το β΄ τρίμηνο του 2020 ($7.827). Όσον αφορά τη γενικότερη εικόνα του α΄ εξαμήνου, το TCE διαμορφώθηκε στα $17.862, αυξημένο κατά 139,7% σε σύγκριση με το α΄ εξάμηνο του 2020 ($7.451).
Εκτός αυτών, ο στόλος της εταιρείας αριθμεί 38 πλοία, συνολικής χωρητικότητας 4,1 εκατ. dwt, εκ των οποίων τα 25 ανήκουν στην εταιρεία (συμπεριλαμβανομένων πέντε τα οποία βρίσκονται υπό συμβόλαια bareboat charter) και τα 13 βρίσκονται υπό συμβόλαια χρονοναύλωσης μεγάλης διάρκειας.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η Navios Holdings διαχειρίζεται αποκλειστικά bulk carriers. Συγκεκριμένα, ο στόλος απαρτίζεται από 12 Capesizes, 21 Panamaxes, τέσσερα Ultra-Handymaxes και ένα Handysize. Η μέση ηλικία του στόλου είναι ίση με 8,6 έτη.
H κ. Αγγελική Φράγκου δήλωσε πως είναι αισιόδοξη για την πορεία της ναυλαγοράς το επόμενο χρονικό διάστημα, καθώς τα ναύλα των φορτηγών πλοίων διατηρούνται σε υψηλά επίπεδα, ενώ η εφοδιαστική αλυσίδα παραμένει ιδιαίτερα επιβαρυμένη.
Τέλος, να σημειωθεί ότι πρόσφατα ο όμιλος της Navios προέβη σε μια συγχώνευση-ορόσημο των Navios Maritime Partners L.P. και Navios Maritime Acquisition Corp., δημιουργώντας τη μεγαλύτερη σε αριθμό πλοίων εισηγμένη στις ΗΠΑ ναυτιλιακή εταιρεία.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στις 16 Νοεμβρίου 1916, το HMHS Britannic, επιταγμένο από το Βρετανικό Ναυαρχείο, για να μετατραπεί σε πλωτό νοσοκομείο κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ενώ έπλεε…
Καθώς ο «σκιώδης στόλος» βρίσκεται στη «μέγγενη» των δυτικών κυρώσεων, μια ριζοσπαστική απόφαση του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα διαχείρισης λιμένων της Ινδίας έρχεται να εντείνει…
Η ναυτιλία ξηρού φορτίου βρίσκεται σε μια εποχή έντονων πιέσεων για μείωση εκπομπών και κόστους, κατά την οποία η βελτιστοποίηση κάθε μεμονωμένου ταξιδιού αποκτά…
Εκπρόσωπος των κινεζικών ενόπλων δυνάμεων προειδοποίησε στις 14 Σεπτεμβρίου τις Φιλιππίνες να αποφύγουν τις προκλήσεις στη Νότια Σινική Θάλασσα, μετά τη διεξαγωγή περιπολιών «ρουτίνας»…
Με γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το μπαράζ συμφωνιών της εθνικής εταιρείας φυσικού αερίου της Νότιας Κορέας, KOGAS, για την εξασφάλιση εισαγωγών LNG. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…
Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…
Την παράδοση 100 εμπορικών αεροσκαφών ετησίως από το 2028 αναμένει να επιτύχει η Embraer, σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της στο Reuters, o οποίος…
Στον απόηχο της πρόσφατης απόφασης του OPEC+ να αυξήσει την παραγωγή του, ο Οργανισμός δημοσίευσε τις εκτιμήσεις του για τις προοπτικές της παγκόσμιας αγοράς…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ