
Οι εταιρείες Mitsui O.S.K. Lines, Ltd. (MOL) και Daewoo Shipbuilding & Marine Engineering Co., Ltd. (DSME) πραγματοποίησαν με επιτυχία την επίδειξη του συστήματος Cryo-Powered Regas, που προορίζεται για FSRUs, στο ναυπηγείο Okpo της DSME.
Ο ρόλος ενός FSRU είναι η επαναεριοποίηση του υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG) μέσω ανταλλαγής θερμότητας. Στο παρελθόν, η ενέργεια που απελευθερωνόταν από τη διαδικασία επαναεριοποίησης του LNG (cold energy) δεν αξιοποιούνταν από τα FSRUs. Με την εγκατάσταση του συστήματος Cryo-Powered Regas η ενέργεια που απελευθερώνεται κατά την επαναεριοποίηση του LNG μεταφέρεται σε ένα άλλο θερμαντικό μέσο, παράγοντας ατμό, ο οποίος εκτονώνεται σε έναν στρόβιλο για την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας, με αποτέλεσμα τη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου αλλά και των εκπομπών CO2 του FSRU.
Η δοκιμή που πραγματοποίησαν οι MOL και DSME, χρησιμοποιώντας ένα σύστημα Cryo-Powered Regas μικρής κλίμακας και μια στροβιλογεννήτρια την οποία σχεδίασε και κατασκεύασε η Mitsubishi Heavy Industries Marine Machinery & Equipment Co., Ltd., επιβεβαίωσε πως το σύστημα μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας, με δυνατότητα μείωσης έως και κατά 50% σε μέγιστη ονομαστική παροχή της κατανάλωσης καυσίμου και των εκπομπών CO2 ενός τελευταίας τεχνολογίας FSRU, σε σύγκριση με τα συμβατικά FSRUs που υπάρχουν σήμερα.
Η εισαγωγή φιλικότερων προς το περιβάλλον και οικονομικότερων, από άποψη κατανάλωσης καυσίμου, FSRUs είναι μία από τις πρωτοβουλίες «Enhancement of Energy-Saving Technologies» που αναπτύσσει η MOL για την επίτευξη των στόχων του Περιβαλλοντικού Οράματος 2.1 του ομίλου.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Το «φράγμα» των $4 τρισ. έσπασε πρόσφατα η κεφαλαιοποίηση του αμερικανικού τεχνολογικού κολοσσού Nvidia. Σύμφωνα με δημοσίευμα του Anadolu, την Τετάρτη 9 Ιουλίου η…
Ένα καταφύγιο για τα πλοία του σκιώδους στόλου και την παράνομη μεταφορά του ρωσικού πετρελαίου αποδεικνύεται το νηολόγιο του Βανουάτου. Είναι ενδεικτικό ότι, σύμφωνα…
Το Glyfada Greek Maritime Golf Event επιστρέφει δυναμικά, συνεχίζοντας την επιτυχημένη πορεία του ως κορυφαία διοργάνωση που ενώνει τη ναυτιλιακή κοινότητα με τον κόσμο…
Την έκδοση ομολόγου στο Euronext Oslo Børs από σήμερα ανακοίνωσε η Contships Logistics Corp. με επικεφαλής τον κ. Νικόλα Πατέρα. Το ομόλογο με επιτόκιο…
Τον τελευταίο καιρό, η ναυτιλία βρίσκεται αντιμέτωπη με έναν νέο και σοβαρό κίνδυνο, την εκδήλωση ανεξέλεγκτων πυρκαγιών σε ηλεκτρικά οχήματα κατά τη θαλάσσια μεταφορά…
O Παναμάς διεγράφη και επίσημα από τη «μαύρη» λίστα της Ευρωπαϊκής Ένωσης, σύμφωνα με ανακοίνωση της Πρεσβείας του Παναμά στην Ελλάδα. Ειδικότερα, η χώρα…
Από τις 17 Ιουνίου 2025, όλα τα πλοία με μήκος μεγαλύτερο των 24 μ. που εισέρχονται στα ύδατα της Βραζιλίας θα πρέπει να καταφθάνουν…
Την καθοδική τους πορεία συνέχισαν οι ναύλοι των containerships την προηγούμενη εβδομάδα, με τη ναυλαγορά να καταγράφει απώλειες για τέταρτη διαδοχική εβδομάδα. Συγκεκριμένα, ο…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ